Wij zaten hier van: Welke van de drie streams is het!?quote:
Die gingen naar Tennis kijken.quote:
Ziggo hier, wel een piepquote:Op zondag 1 augustus 2021 14:04 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ziggo-kijkers (bazen) hebben die piep niet.
Wel op Canvasquote:Op zondag 1 augustus 2021 14:04 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik heb de piep én Ziggo.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:04 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Hier dacht ik ook wat te horen maar dat was het fluitje bij het beachvolleybal op m'n telefoon.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wij zaten hier van: Welke van de drie streams is het!?
Af en aan.quote:
Benjamin ook graagquote:
Tsja, beter dan dat wij doen; 'Kijken kijken niet kopen'quote:
Ook nog geen echt goede race.quote:
Dertien passen, meen ikquote:Op zondag 1 augustus 2021 14:07 schreef franklop het volgende:
Hele stomme vraag, maar de horden staan toch op een vaste afstand van elkaar? Hoeveel meter?
35quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:07 schreef franklop het volgende:
Hele stomme vraag, maar de horden staan toch op een vaste afstand van elkaar? Hoeveel meter?
Mooie finale, hopelijk de winnaar over 2.40.quote:
En nog een flinke mispasquote:Op zondag 1 augustus 2021 14:08 schreef kilon het volgende:
Warholm is duidelijk sterker. Op het eind met zelf uitlopen wel inlopen op Benjamin
Hij won ook het EK voetbalquote:Op zondag 1 augustus 2021 14:08 schreef Cee het volgende:
Gewoon eerst ESF winnen en nu zo hoog springen, wat een God.
Dan maar bij het verspringen.quote:
Boh boh, livescore is al veel te spannend. Wat een niveau ook.quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:52 schreef heywoodu het volgende:
Wat een wereldfinale
@:DeeBee Doe terugkijken dan als je kan
Hopelijk een winnaar die als enige een hoogte haalt. Vind ik altijd mooier dan 3x fout en dat er dan 1 is met 1 foutsprong minder,.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mooie finale, hopelijk de winnaar over 2.40.
Het is echt al tien jaar top.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:09 schreef Meridiaan het volgende:
HoogspringenElke OS weer genieten.
Verder kijk ik het nooit.
Barshim lijkt wel duidelijk de beste tot nu toe.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Hopelijk een winnaar die als enige een hoogte haalt. Vind ik altijd mooier dan 3x fout en dat er dan 1 is met 1 foutsprong minder,.
Kwam een paar keer niet goed uit voor de horde geloof ik.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:10 schreef TheVulture het volgende:
Warholm leek me minder sterk dan Benjamin eigenlijk
Dit kan niet.quote:
Maar er is geen verspringen nu.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:13 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik geniet van die close-up herhalingen bij het verspringen. Mannen weten waarom.
hinkstapquote:
quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:15 schreef Slobeend het volgende:
Afschuwelijke haarlijn van Dos Santos.
Hadden we het hier net ook over, dat we hoopten dat niemand er idioot over zou gaan doen. Duidelijk herkenbaar als brandwondenquote:Op zondag 1 augustus 2021 14:14 schreef heywoodu het volgende:
Om het maar gelijk voor te zijn, want dagprogramma: Dos Santos heeft als baby een pan kokende olie over z'n hoofd gekregen. Dus daarom.
Ja.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:16 schreef skysherrif het volgende:
Nieuws over die wit russische atlete Kryscina Tsimanouskaya al voorbij gekomen?
https://twitter.com/franakviacorka/status/1421803616575401984
Nick Smidtquote:Op zondag 1 augustus 2021 14:16 schreef Salina het volgende:
We juichen voor bijna-naamgenoot van Rik Smits.
Oh, die is van voor mijn tijd.quote:
En dat zag er echt heel soepel uit!quote:
Bedankt Hansquote:Op zondag 1 augustus 2021 14:16 schreef skysherrif het volgende:
Nieuws over die wit russische atlete Kryscina Tsimanouskaya al voorbij gekomen?
https://twitter.com/franakviacorka/status/1421803616575401984
Alweer matig dus.quote:
Had ik in eerste instantie oprecht niet door.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hadden we het hier net ook over, dat we hoopten dat niemand er idioot over zou gaan doen. Duidelijk herkenbaar als brandwonden
En dat terwijl de mannen hier zo keurig zijn bij de vrouwelijke atletes.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:16 schreef franklop het volgende:
Soppende vrouwen in het topic hoor ik.
Ga je lekker naar buiten, een wandeling makenquote:Op zondag 1 augustus 2021 14:18 schreef Aratanax het volgende:
Is er niks interessanters om uit te zenden? Ik zit me voor het eerst stierlijk te vervelen.
Wat vind je saai dan?quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:18 schreef Aratanax het volgende:
Is er niks interessanters om uit te zenden? Ik zit me voor het eerst stierlijk te vervelen.
Hartstikke spannende strijd bij het hoogspringen en WR-kansen bij het hinkstappenquote:Op zondag 1 augustus 2021 14:18 schreef Aratanax het volgende:
'Vreemde wezens' is nu bezig op Love Nature zie ik!quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:18 schreef Aratanax het volgende:
Absoluut!quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:18 schreef Cee het volgende:
[..]
En dat terwijl de mannen hier zo keurig zijn bij de vrouwelijke atletes.
Wellicht heb jij dan (gelukkig) geen ervaring met brandwondenquote:Op zondag 1 augustus 2021 14:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Had ik in eerste instantie oprecht niet door.
TLC en 24 Kitchen bestaanquote:Op zondag 1 augustus 2021 14:18 schreef Aratanax het volgende:
Jeetje, dat dat dan zo er uit blijft zien..quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:14 schreef heywoodu het volgende:
Om het maar gelijk voor te zijn, want dagprogramma: Dos Santos heeft als baby een pan kokende olie over z'n hoofd gekregen. Dus daarom.
'Die Salzfürstin' op Arte!quote:
Nederlanders elders zijn gewoon klaar voor vandaag.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:19 schreef Aratanax het volgende:
NOS besteedt doorgaans niet zo veel aandacht aan events waar geen Nederlanders een (serieuze) rol spelen. Atletiek is kennelijk een uitzondering.
🤞quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:20 schreef The_Undertone het volgende:
Als Tamberi hier over gaat is hij kampioen denk ik.
Jij kijkt liever naar Grieks-Romeins worstelen?quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:19 schreef Aratanax het volgende:
NOS besteedt doorgaans niet zo veel aandacht aan events waar geen Nederlanders een (serieuze) rol spelen. Atletiek is kennelijk een uitzondering.
Italiaan, gisteren ook alquote:Op zondag 1 augustus 2021 14:20 schreef Pino112 het volgende:
De Belgen hebben wat Spanjaarden als buren.
Denk niet dat ie muzikant is.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:21 schreef The_Undertone het volgende:
Hij kan zo bij Maneskin gaan zingen
Handbalquote:Op zondag 1 augustus 2021 14:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jij kijkt liever naar Grieks-Romeins worstelen?
Niet liever, maar ik ga er zo wel even voor zitten ja. Maar niet tegelijk met deze topshowquote:Op zondag 1 augustus 2021 14:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jij kijkt liever naar Grieks-Romeins worstelen?
Is verder ook niet zoveel bezig toch?quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:19 schreef Aratanax het volgende:
quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:23 schreef franklop het volgende:
Goed nieuws bij het hinkstapspringen @:Mexicanobakker
quote:
That's what she saidquote:Op zondag 1 augustus 2021 14:25 schreef Aguero het volgende:
Bijzonder hoe 2 cm meer ineens veel te hoog kan lijken.
Vermoeidheid zal ook wel een rol gaan spelen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:25 schreef Zorro het volgende:
Blijft vreemd. Die 2.37 halen ze vrij "makkelijk" en nu springen ze nog niet eens 2.30 lijkt het wel
Straks missen we de start van MaxGod allenquote:
Dit is een sport topicquote:Op zondag 1 augustus 2021 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Straks missen we de start van MaxGod allen
Hater.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:26 schreef hhh38 het volgende:
Ik vind het inmiddels wel een beetje wachten op de 100m
Jij vindt de hoogspringfinale niet spannend nee?quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:26 schreef hhh38 het volgende:
Ach nee altijd tegen onsquote:Op zondag 1 augustus 2021 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Straks missen we de start van MaxGod allen
Deze hoogspringfinale is het wel waard toch?quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:26 schreef hhh38 het volgende:
Eens, maar we mogen ook wel af en toe naar goedkoop vertier kijken toch?quote:
Kakt een beetje in aan het eindquote:Op zondag 1 augustus 2021 14:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Deze hoogspringfinale is het wel waard toch?
Er zijn figuren die pijltjes gooien een sport vinden, die lat ligt niet hoogquote:
Hipsters gaan dit overnemen, let maar op.quote:
Ik vind 2,39 best hoog.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zijn figuren die pijltjes gooien een sport vinden, die lat ligt niet hoog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |