Zo dus.quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:04 schreef Pedroso het volgende:
Nadine moet bijna een NR lopen om door te gaan. Of bij de eerste 2 eindigen uiteraard,
Nee Adidas heeft dat nog niet. Schijnt 0.2 uit te maken hierquote:Op zondag 1 augustus 2021 13:09 schreef Mansjester het volgende:
Visser heeft de nieuwe schoenen niet toch?
Snelheid tussen de benen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:09 schreef kilon het volgende:
Ik heb nu al zin in de 200m bij de vrouwen.
Finale is snachts, dus zal meevallenquote:Op zondag 1 augustus 2021 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
MEDAILLEKANSEN
binnenkort weer alle dagjesmensen boos
Wekker gezetquote:Op zondag 1 augustus 2021 13:11 schreef franklop het volgende:
[..]
Finale is snachts, dus zal meevallen
Alles behalve goud is enkele ticket naar Siberie.quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
MEDAILLEKANSEN
De NOS zendt het zes uur later toch wel uit alsof het live isquote:Op zondag 1 augustus 2021 13:11 schreef franklop het volgende:
[..]
Je hebt op Twitter van die Jumbo Visma vrouwelijke fans. Als Roglic iets wint sturen ze echt 20 enge geobserdeerde reacties.quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
MEDAILLEKANSEN
Dat bedoel ik dus, als het aantoonbaar 2 tienden zou schelen dan zou het hele veld erop lopen, die mensen zijn echt niet gek ondanks sponsorcontracten.quote:
Misschien gaat er in de finale ook nog wat fout.quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:11 schreef Pedroso het volgende:
Onder 12.60 lopen in de finale zou super zijn.
Zal wel een tegenvaller voor Tom zijn waarschijnlijk want geen goud !
De rest op een zakdoek.quote:
Oh dan zal alleen Heywoodu het zien.quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:11 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar vrijwel iedereen die Nike heeft loopt erop.quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:12 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, als het aantoonbaar 2 tienden zou schelen dan zou het hele veld erop lopen, die mensen zijn echt niet gek ondanks sponsorcontracten.
Tuurlijk, omdat het de snelste schoen is, maar het is niet zo simpel als eventjes 2 tienden van tijden af te halen of bij te trekken op basis van de schoen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar vrijwel iedereen die Nike heeft loopt erop.
Oh is hoogspringen bezig. Ik zie er geen zak van.quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:15 schreef Dagoduck het volgende:
Op deze hoogte toch wel een schifting bij het hoogspringen.
quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:15 schreef RipCity het volgende:
Kunnen we binnenkort weer bakken met geld overmaken naar Griekenland
Het is heel armoedig inderdaad. Ik wil commentaar.quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:16 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Oh is hoogspringen bezig. Ik zie er geen zak van.
Dat geld mag gewoon naar Utrecht.quote:
*prostaatkankerquote:Op zondag 1 augustus 2021 13:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Rob Trip en Tom Egbers is wel een beetje als kiezen tussen long- of hersenkanker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |