Gaat dat nog met de hand dan?quote:
Ook valse start?quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:59 schreef kilon het volgende:
Ja wacht nu de oefening van Nina ook maar af.
Misschien is ze doof?quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:59 schreef 3rr0r het volgende:
Die man doet precies als hij met haar gaat praten z'n mondkapje af
Volgens mij start die starter en geeft dat systeem dan automagisch willekeurig binnen een bepaald aantal seconde het schot.quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:00 schreef kl1172 het volgende:
Blijkbaar
[..]
blijkbaar niet maar het lijkt het er wel op zo.
Omdat jaquote:Op zondag 1 augustus 2021 13:04 schreef jameshond7 het volgende:
Waarom zijn er eigenlijk zoveel hordelopers die meedoen? Waarom geen 16 die de halve finale doen?
Jaquote:Op zondag 1 augustus 2021 13:04 schreef jameshond7 het volgende:
Waarom zijn er eigenlijk zoveel hordelopers die meedoen? Waarom geen 16 die de halve finale doen?
Tot morgen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:05 schreef Wereldgozer het volgende:
Kralending om je kop
Stukje toe-eigenen
Hou je broek maar aan.quote:
quote:
Ik vind Esmee ook wel wat hebben hoor.quote:
Ja daar begrijp ik dus niets van, veel lelijker vind je ze in mijn ogen niet.quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Esmee ook wel wat hebben hoor.
Zo dus.quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:04 schreef Pedroso het volgende:
Nadine moet bijna een NR lopen om door te gaan. Of bij de eerste 2 eindigen uiteraard,
Nee Adidas heeft dat nog niet. Schijnt 0.2 uit te maken hierquote:Op zondag 1 augustus 2021 13:09 schreef Mansjester het volgende:
Visser heeft de nieuwe schoenen niet toch?
Snelheid tussen de benen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:09 schreef kilon het volgende:
Ik heb nu al zin in de 200m bij de vrouwen.
Finale is snachts, dus zal meevallenquote:Op zondag 1 augustus 2021 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
MEDAILLEKANSEN
binnenkort weer alle dagjesmensen boos
Wekker gezetquote:Op zondag 1 augustus 2021 13:11 schreef franklop het volgende:
[..]
Finale is snachts, dus zal meevallen
Alles behalve goud is enkele ticket naar Siberie.quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
MEDAILLEKANSEN
De NOS zendt het zes uur later toch wel uit alsof het live isquote:Op zondag 1 augustus 2021 13:11 schreef franklop het volgende:
[..]
Je hebt op Twitter van die Jumbo Visma vrouwelijke fans. Als Roglic iets wint sturen ze echt 20 enge geobserdeerde reacties.quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
MEDAILLEKANSEN
Dat bedoel ik dus, als het aantoonbaar 2 tienden zou schelen dan zou het hele veld erop lopen, die mensen zijn echt niet gek ondanks sponsorcontracten.quote:
Misschien gaat er in de finale ook nog wat fout.quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:11 schreef Pedroso het volgende:
Onder 12.60 lopen in de finale zou super zijn.
Zal wel een tegenvaller voor Tom zijn waarschijnlijk want geen goud !
De rest op een zakdoek.quote:
Oh dan zal alleen Heywoodu het zien.quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:11 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar vrijwel iedereen die Nike heeft loopt erop.quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:12 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, als het aantoonbaar 2 tienden zou schelen dan zou het hele veld erop lopen, die mensen zijn echt niet gek ondanks sponsorcontracten.
Tuurlijk, omdat het de snelste schoen is, maar het is niet zo simpel als eventjes 2 tienden van tijden af te halen of bij te trekken op basis van de schoen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar vrijwel iedereen die Nike heeft loopt erop.
Oh is hoogspringen bezig. Ik zie er geen zak van.quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:15 schreef Dagoduck het volgende:
Op deze hoogte toch wel een schifting bij het hoogspringen.
quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:15 schreef RipCity het volgende:
Kunnen we binnenkort weer bakken met geld overmaken naar Griekenland
Het is heel armoedig inderdaad. Ik wil commentaar.quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:16 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Oh is hoogspringen bezig. Ik zie er geen zak van.
Dat geld mag gewoon naar Utrecht.quote:
*prostaatkankerquote:Op zondag 1 augustus 2021 13:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Rob Trip en Tom Egbers is wel een beetje als kiezen tussen long- of hersenkanker.
Oke.quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja als je dat zo zegt is dat prima. Maar het hoeft niet zo ordinair
Je zag Tom al denken: OH OH dit is niet woke.quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Enkel sedoc had deze opmerking mogen maken
Finales zijn altijd gek, zeker op de horden lig je voor je het weet gestrekt.quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien gaat er in de finale ook nog wat fout.
NOS schakelt weg voor de tweede.quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:21 schreef PippenScottie het volgende:
Hinkstapspringen duurt langer dan één sprong
Tom kennende heeft hij het antwoord helemaal niet gehoordquote:Op zondag 1 augustus 2021 13:20 schreef RipCity het volgende:
[..]
Je zag Tom al denken: OH OH dit is niet woke.
Ja maar die ligt eruit.quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:22 schreef Ambrosius het volgende:
Greg blijft bij Baker, terwijl hij voor de halve finales nog iemand anders noemde..
Maar na de finale Bakeral noemde.quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:22 schreef Ambrosius het volgende:
Greg blijft bij Baker, terwijl hij voor de halve finales nog iemand anders noemde..
Ik zou een moord doen voor iemand bij de NOS die op basis van kwaliteit presentatoren zou selecteren, dan had Egbers er al 10 jaar niet meer gezeten.quote:
In België telt de Chef du misjoen de 8e plekken.quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:22 schreef RipCity het volgende:
Alle 4de en 5de plekken zijn ontzettend knap volgens NOS.
Typische 6'jes cultuur van Nederland.
Hij noemde Baker een half uur geleden ook alquote:Op zondag 1 augustus 2021 13:22 schreef Ambrosius het volgende:
Tom stelde dezelfde vraag ook al direct na de halve finales, blijkbaar dacht dat hij Sedoc een paar minuten later van gedachten was veranderdquote:Op zondag 1 augustus 2021 13:22 schreef Ambrosius het volgende:
Foutsprong dus!quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:24 schreef The_Undertone het volgende:
Barshim raakt zijn zonnebril kwijt
JAA!quote:
Ik wil records!quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:25 schreef PippenScottie het volgende:
Halve finales 800 meter zijn echt brutal
Al is het maar een klein beetje basiskennis van verschillende sporten. Je hoeft geen kenner te zijn, totaal niet, maar dat je bijvoorbeeld wel bekend bent met het bestaan van het hinkstapspringen, of dat je weet dat skeleton een sport is, of dat de kanoslalom echt gewoon bestaat.quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou een moord doen voor iemand bij de NOS die op basis van kwaliteit presentatoren zou selecteren, dan had Egbers er al 10 jaar niet meer gezeten.
Ja, zijn techniek in topvorm is echt een van de mooiste dingen in sport.quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:24 schreef PippenScottie het volgende:
Barshim is de enige hoogspringer waarbij ik soms echt het idee heb dat hij vliegt
Heb ik gezienquote:Op zondag 1 augustus 2021 13:25 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je bent negen jaar te laat (uit mijn hoofd)
Wat vinden wij hiervan?quote:
Eredivisie kan hij ook niet zonder te stamelen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:26 schreef De_Kraam het volgende:
Egbers moet het houden bij Eredivisiesamenvattingen en Andere Tijden Sport. Verder kan hij niks.
Die 800 meter finale in Londen was misschien de beste hardloopwedstrijd ooitquote:
quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:26 schreef De_Kraam het volgende:
Egbers moet het houden bij Eredivisiesamenvattingen en Andere Tijden Sport. Verder kan hij niks.
1/3 Finales.quote:
Eredivisiesamenvattingen kan hij ook niet. Zo gauw hij in een studio moet staan gaat het mis.quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:26 schreef De_Kraam het volgende:
Ach, hij had in principe één kans en dat was ditquote:
PR.quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Die Belg dacht dat het 600 meter lopen was.
Heracles lukt meestal welquote:Op zondag 1 augustus 2021 13:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eredivisiesamenvattingen kan hij ook niet. Zo gauw hij in een studio moet staan gaat het mis.
Te vroeg gaan?quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, hij had in principe één kans en dat was dit
quote:
Sember een beetje, maar verder niet echt.quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:29 schreef TheVulture het volgende:
Zijn er eigenlijk favorieten gesneuveld bij de 110m horden, ik zit mobiel dus kon het allemaal maar moeilijk volgen.
Dat moesten ze zeggen van Klaver. Want het toernooi duurt nog een week, aldus de duidelijk zeer slimme Klaver.quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:22 schreef RipCity het volgende:
Alle 4de en 5de plekken zijn ontzettend knap volgens NOS.
Typische 6'jes cultuur van Nederland.
Nou nou nou.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |