Een staatsvrije school.... krijgt die uberhaupt accreditatie?quote:
Wat een pareltjes van de samenleving zijn het ook...quote:
'cases'.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:53 schreef devlinmr het volgende:
Florida gaat ook weer lekker
https://www-fox13news-com(...)17000-covid-19-cases
Maar geen zorgen het is een seizoenseffect volgens de governor net zoals vorig jaar juli en natuurlijk oktober t/m mei.
nurhurhurquote:Op maandag 2 augustus 2021 10:55 schreef devlinmr het volgende:
[..]
totdat je ziekenhuizen weer volstromen en je blijft roepen dat vaccins zorgen voor dna mutaties, miskramen, magnetisme en dikkere tieten
Inderdaad. Iedereen kan makkelijk 'n account maken. Dan een of ander pro-vax fanatiek die zoekt maar wat kan die BS gebruiken.quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:22 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Kan ook deepfake shit zijn om mensen te profileren.
Zou die school ook vrij zijn van staatssteun?quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:16 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Een staatsvrije school.... krijgt die uberhaupt accreditatie?
En als die accreditatie krijgt, is die school dan nog "staatsvrij" ?
9000 ziekenhuisopnamesquote:
Idd dus blijf met je gore poten van die bussen af. Een paar wappies (wss zonde kids) hebben nergens het recht om te bepalen dat ik mijn kids laat enten of niet.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:32 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Groot gelijk, alles om je kinderen te beschermen
Erge is dat je dit ook nog meentquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:32 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Groot gelijk, alles om je kinderen te beschermen
Zal wel moeten als je overheidsvrij wil zijn... de gemiddelde nederlander kan de volledige kosten van een prive school niet betalen, laat staan als je van een uitkering moet rondkomen. Zal dus wel nooit van de grond komenquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zou die school ook vrij zijn van staatssteun?
Zeggen ze. Veel ouwetjes in Florida wonen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:08 schreef devlinmr het volgende:
[..]
9000 ziekenhuisopnames
1000 per dag
Nee dus, veel jongeren die nu dus in het ziekenhuis terechtkomen. Of je leest gewoon de links en kijkt de video.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:18 schreef Tingo het volgende:
[..]
Zeggen ze. Veel ouwetjes in Florida wonen.
Positief getest - wow. Big fckin deal.
Wat is veelquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:19 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Nee dus, veel jongeren die nu dus in het ziekenhuis terechtkomen. Of je leest gewoon de links en kijkt de video.
Oh en FOX dus ik neem aan dat je het dan wel gelooft
Nee. Jij neemt heel veel aan dat totaal bullshit is.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:19 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Nee dus, veel jongeren die nu dus in het ziekenhuis terechtkomen. Of je leest gewoon de links en kijkt de video.
Oh en FOX dus ik neem aan dat je het dan wel gelooft
Aldus een door Rusland gefunde zender....quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:18 schreef PSVCL het volgende:
Facebook Factcheckers for Covid are funded by Pharmas
[ twitter ]
Tot zover de geloofwaardigheid van zogenaamde "fact"chekers.
De cijfers spreken voor zichquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:20 schreef Tingo het volgende:
[..]
Nee. Jij neemt heel veel aan dat totaal bullshit is.
Ja , en..quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:21 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Aldus een door Rusland gefunde zender....
Want dit zijn de enige factcheckers... Phoe hee...quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:18 schreef PSVCL het volgende:
Facebook Factcheckers for Covid are funded by Pharmas
[ twitter ]
Tot zover de geloofwaardigheid van zogenaamde "fact"chekers.
Factcheckers van NU.NL zijn wel super betrouwbaar btw...quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:26 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Want dit zijn de enige factcheckers... Phoe hee...
Doe is onderzoek naar het geld achter al het antivax nieuws.. "Big Nature/Homeopathie" verdiend miljoenen door hun anti-vax verhaal.
Die zijn wat mij betreft dus nog onbetrouwbaarder dan een door pfizer gesponsorde fact checker.quote:
Gelukkig is de westerse media wel betrouwbaar.. NOS,RTL,BBC etc , allemaal echt nieuws. 100% te vertrouwenquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:30 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Die zijn wat mij betreft dus nog onbetrouwbaarder dan een door pfizer gesponsorde fact checker.
En zoals hierboven al gemeld, er zijn nog vele factcheckers dus jouw conclusie dat alle factcheckers nu dus onbetrouwbaar zijn is absurd
Enkel door Rupert Muroch goedgekeurd nieuws is betrouwbaar.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:32 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Gelukkig is de westerse media wel betrouwbaar.. NOS,RTL,BBC etc , allemaal echt nieuws. 100% te vertrouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |