abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200688158
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 00:10 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

Daar ga je in mijn ogen fout, nu verwerp je het recht op demonstraties.
Nee. Je verwerpt het recht op overal ten alle tijden te mogen demonstreren. Iets wat trouwens expliciet in het wetboek staat

[ Bericht 4% gewijzigd door devlinmr op 02-08-2021 08:42:15 ]
pi_200688180
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 00:09 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

Ah dus het buitensporige politiegeweld komt uit het feit dat mensen gebruik maken van hun grondrecht? Of zij ervoor kiezen dicht op elkaar te komen is eigen keus. Lichamelijke integriteit, eigen keus wat je doet? Of wil jij dat de overheid alles voor jou gaat beslissen?
Want de wereld is zwart/wit
  maandag 2 augustus 2021 @ 08:08:17 #103
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_200688224
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 23:41 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

Ik kan echt niet met eerlijkheid zeggen of het er hier professioneler aan toe gaat tijdens demonstraties, ik ben er nooit bij geweest. Maar ook de beelden van het Malieveld "lijken" mij niet helemaal zuiver. Maar nogmaals, ik kan er niks over zeggen want niet erbij geweest.

Maar Politie die buitensporig geweld tegen eigen burgers gebruikt die demonstreren... Dat is wel een stap te ver, zeker omdat je nergens enige vorm van agressie richting de politie zag op wat opmerkingen na.

Wat is de volgende stap? Het leger omdat de politie het niet aan kan? Willen we die kant op? En dat omdat een deel van de bevolking het niet eens is met de beperkingen die opgelegd zijn. Moeten we als samenleving zo ver gaan?
Weet je wat het is met die filmpjes, je ziet niet wat er aan vooraf is gegaan... Ze gaan pas filmen als de politie wat terug doet..

En die rellen op het malieveld en andere hier in NL zijn toch echt uitgelokt door de demonstranten zelf.. Als je al zeker 30 minuten te horen heb gehad dat de demonstratie over is en je moet weg wezen... dan moet je zeker niet blijven staan.
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_200688740
Florida gaat ook weer lekker

https://www-fox13news-com(...)17000-covid-19-cases

Maar geen zorgen het is een seizoenseffect volgens de governor net zoals vorig jaar juli en natuurlijk oktober t/m mei.
  maandag 2 augustus 2021 @ 09:47:35 #105
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200689597
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 23:41 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

Ik kan echt niet met eerlijkheid zeggen of het er hier professioneler aan toe gaat tijdens demonstraties, ik ben er nooit bij geweest. Maar ook de beelden van het Malieveld "lijken" mij niet helemaal zuiver. Maar nogmaals, ik kan er niks over zeggen want niet erbij geweest.

Maar Politie die buitensporig geweld tegen eigen burgers gebruikt die demonstreren... Dat is wel een stap te ver, zeker omdat je nergens enige vorm van agressie richting de politie zag op wat opmerkingen na.

Wat is de volgende stap? Het leger omdat de politie het niet aan kan? Willen we die kant op? En dat omdat een deel van de bevolking het niet eens is met de beperkingen die opgelegd zijn. Moeten we als samenleving zo ver gaan?
Politieverhoren
Sinds december 2020 doet de BPOC2020 onderzoek naar het politiegeweld in Nederland.

https://bpoc2020.nl/politieverhoren/
quote:
Speciaal rapport politieverhoren

Met het toenemen van het aantal demonstraties tegen de coronaregels, en de aanscherping van de maatregelen, neemt ook het politiegeweld tegen demonstranten en overtreders van de maatregelen hand over hand toe.

De BPOC2020 heeft besloten een apart onderzoek in te stellen naar de proportionaliteit van het geweld, en de sfeer en cultuur binnen het politiekorps.

Voor dit onderzoek zijn inmiddels 56 politiefunctionarissen gehoord, waarvan u hier elke dag een nieuwe letterlijke (!) transcriptie aantreft. Om veiligheidsredenen worden de beelden van de verhoren nog niet vrijgegeven.

De beelden van de verhoren zijn in bewaring gegeven bij een notaris die kan verklaren dat de transcripties op waarheid berusten. Dit in geval er in de toekomst een onafhankelijk en voor de betrokken functionarissen veilig onderzoek zal plaatsvinden. Van het onderzoek naar het politiegeweld en de cultuur binnen het politiekorps zal een apart rapport verschijnen.
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 2 augustus 2021 @ 09:49:48 #106
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_200689656
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 08:53 schreef devlinmr het volgende:

Maar geen zorgen het is een seizoenseffect volgens de governor net zoals vorig jaar juli en natuurlijk oktober t/m mei.
Als mensen in grote getale samenkomen is dit inderdaad een logisch gevolg. En kinderen en jongeren die het virus krijgen is over het algemeen totaal geen probleem. Overigens is ruim 60% van de staat is ook gevaccineerd, dus wat je precieze punt nu is ontgaat mij even.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_200689697
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 08:53 schreef devlinmr het volgende:

Je zou ook denken dat een gezonde zeewind daar effect zou scoren, maar ook dat blijft uit.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_200689808
quote:
14s.gif Op maandag 2 augustus 2021 09:49 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Als mensen in grote getale samenkomen is dit inderdaad een logisch gevolg. En kinderen en jongeren die het virus krijgen is over het algemeen totaal geen probleem. Overigens is ruim 60% van de staat is ook gevaccineerd, dus wat je precieze punt nu is ontgaat mij even.
Waar haal je "in grote getale samenkomen" vandaan?
Precieze punt is dat

1 Seizoen geen fuck uit maakt
2 10000 ziekenhuis opnames
3 "in amerika zjin alle maatregelen opgeheven en er is niks aan de hand" roepers ongelijk hebben
  maandag 2 augustus 2021 @ 10:29:50 #109
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_200690472
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 09:57 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Waar haal je "in grote getale samenkomen" vandaan?
Precieze punt is dat

1 Seizoen geen fuck uit maakt
2 10000 ziekenhuis opnames
3 "in amerika zjin alle maatregelen opgeheven en er is niks aan de hand" roepers ongelijk hebben
Dat is meestal wat mensen in de zomer doen, in grote getale samenkomen. En sommige staten in de VS hebben mensen inderdaad hun vrijheid teruggegeven, wat een logische beslissing is. Mensen kunnen zich laten vaccineren en je kunt moeilijk een jarenlange lockdown invoeren.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_200690909
quote:
14s.gif Op maandag 2 augustus 2021 10:29 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Dat is meestal wat mensen in de zomer doen, in grote getale samenkomen. En sommige staten in de VS hebben mensen inderdaad hun vrijheid teruggegeven, wat een logische beslissing is. Mensen kunnen zich laten vaccineren en je kunt moeilijk een jarenlange lockdown invoeren.
totdat je ziekenhuizen weer volstromen en je blijft roepen dat vaccins zorgen voor dna mutaties, miskramen, magnetisme en dikkere tieten
  maandag 2 augustus 2021 @ 11:08:27 #111
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_200691109
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 10:55 schreef devlinmr het volgende:

[..]

totdat je ziekenhuizen weer volstromen en je blijft roepen dat vaccins zorgen voor dna mutaties, miskramen, magnetisme en dikkere tieten
Wordt dit laatste dan geroepen door bepaalde invloedrijke instanties in Florida? Dat zou vreemd zijn, immers zijn de effecten van de vaccins op de lange termijn nog geheel onbekend.
pi_200691261
quote:
14s.gif Op maandag 2 augustus 2021 11:08 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Wordt dit laatste dan geroepen door bepaalde invloedrijke instanties in Florida? Dat zou vreemd zijn, immers zijn de effecten van de vaccins op de lange termijn nog geheel onbekend.
Moet dat door instanties geroepen worden dan? Daar hebben ze Tucker Carlson voor
En vwb lange termijn... er is nog nooit een vaccin geweest met lange termijn effecten. Is namelijk vrijwel onmogelijk daar het hele zooitje in 3 weken uit je lijf is.
pi_200691498
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 23:21 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

Recht op demonstraties is ook wel een dingetje natuurlijk in een democratie. Just saying :)
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 23:32 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

Ik ben van de filmpjes geschrokken, ik moet eerlijk zeggen dat ik dit niet in west Europa verwacht had...
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 23:44 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

Laat ik het beter zeggen, willen we het als een samenleving zo ver laten komen? Dit als toevoeging op mijn eerdere antwoord.
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 23:46 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

Je weet dat demonstraties een grondrecht zijn? En een vergunning kan afgewezen worden op politieke gronden... Waar blijft je grondrecht dan?
Wat nobel van je dat je je zoveel zorgen maakt over de rechten van demonstranten in Duitsland. Deed je dat ook elke andere keer dat er in Duitsland gedemonstreerd werd? Daar zal je dan een dagtaak aan hebben gehad aangezien er in Duitsland jaarlijks duizenden keren gedemonstreerd word.
Ook in Nederland word veel gedemonstreerd. Elk weekend in elk geval kan je minstens 1 demonstratie bijwonen tegen de coronamaatregelen in NL (haha welke dan? :') ) en aangezien de meeste toch niet door werk gehinderd worden kan dat ook vaak doordeweeks nog. Alleen geef je aan zelf nog nooit gedemonstreerd te hebben.

Dat je demonstreert betekent verder niet dat regels niet meer gelden voor jou en je kan doen waar je zin in hebt. Als je wegen blokkeert, oproept tot geweld, geweld gebruikt, opstootjes veroorzaakt of vernielingen aanricht dan kan het zo zijn dat de politie daar niet blij mee is. Dat hebben we bij de wappie demonstraties in NL al genoeg gezien. Ze kunnen, en doen dat ook, meerdere keren per week demonstreren maar hebben vaak schijt aan allerlei regels waar iedere burger zich aan moet houden.

Dus hou alsjeblieft je onzin over politieke motieven maar voor je. En ga zelf eens een keer demonstreren als je het demonstratierecht zo belangrijk vind.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_200692341
Fout tijdens de corona crisis...

twitter
pi_200692435

Tja....
pi_200692469
Ook leuk... Facebook voor ongevaccineerden

pi_200692584
Ondertussen in Zuid-Afrika hebben ze ontdekt waarom ivermectine zo goed werkt tegen corona

https://www.sowetanlive.c(...)tin-continue-to-die/
pi_200692644
quote:
Jongeren krijgen korting bij afhaalrestaurants en taxiritten als ze hun vaccinatie hebben gehaald, dat heeft de Britse regering gezegd. Voedselbezorgers en taxibedrijven, waaronder Uber, Bolt, Deliveroo en Pizza Pilgrims, zullen mensen stimuleren om zich te laten vaccineren.

Meer dan 68 procent van de 18- tot 29-jarigen in Engeland heeft een eerste prik gehad. Meer dan 72 procent van de volwassenen in het land heeft tot nu toe twee doses gehad, terwijl 88,5 procent er één heeft gehad.

Uber zal in augustus herinneringen naar alle gebruikers sturen om hen aan te sporen zich te laten vaccineren - en zal op zijn Uber Eats-platform scherp geprijsde ritten en maaltijden aanbieden aan jongeren die het vaccin hebben. Deliveroo zal ook vouchers aanbieden, terwijl Bolt, een ander taxi-app-bedrijf, 'gratis rittegoed' zal aanbieden aan vaccinatiecentra.
https://www.ad.nl/binnenl(...)es-berlijn~a7a907e4/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_200692877
En dan nog even deze compilatie van mensen die
het is niet waarschijnlijk dat er een vaccin gemaakt kan worden
Je kan helemaal niet zo snel een vaccin maken
Als het zo snel gemaakt is is het vast onveilig
Ja maar de lange termijn effecten !!!!

roepen tijdens de demo's

pi_200694333
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 12:30 schreef devlinmr het volgende:

roepen tijdens de demo's

[ afbeelding ]
Ook altijd mooi hoe dergelijke mensen zonder enig probleem dan weer wel wiet uit zeer twijfelachtige oorsprong opsteken.
  maandag 2 augustus 2021 @ 13:43:36 #121
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_200694755
quote:
10s.gif Op maandag 2 augustus 2021 13:27 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ook altijd mooi hoe dergelijke mensen zonder enig probleem dan weer wel wiet uit zeer twijfelachtige oorsprong opsteken.
En dan vergeten we nog even hard drugs zoals coke of meth... Daar wordt pas smerige en gevaarlijke shit gebruikt om het te maken... En je gaat mij niet vertellen dat die drugslabs het voor elkaar krijgen om alle spoortjes van die stoffen te verwijderen..
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_200694824
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 13:43 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

En dan vergeten we nog even hard drugs zoals coke of meth... Daar wordt pas smerige en gevaarlijke shit gebruikt om het te maken... En je gaat mij niet vertellen dat die drugslabs het voor elkaar krijgen om alle spoortjes van die stoffen te verwijderen..
Ook een beetje zoals dit stukje uit De Speld:
Man die keer xtc-pil van grond heeft gegeten sceptisch over coronavaccin
quote:
De 27-jarige Jarmo is niet van plan zich te laten inenten met het aanstaande coronavaccin. “Je moet niet zomaar van alles in je lichaam stoppen”, zegt de man die weleens een xtc-pil van de grond heeft geraapt en in z’n mik heeft gestopt.

“Zo’n coronavaccin kan nog onmogelijk uitgebreid getest zijn”, zegt Jarmo terwijl hij niet terugdenkt aan die keer dat hij om drie uur ‘s nachts op iemands huisfeest een ongedefinieerd goedje van de vloer opsnoof en hij nog goed wegkwam omdat het grind bleek te zijn. “Je moet zuinig zijn op je lichaam, je leeft maar een keer.”
pi_200695114
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 12:30 schreef devlinmr het volgende:

roepen tijdens de demo's

[ afbeelding ]
Doet wat denken aan deze gouwe ouwe: