In het centrale topic in COR staan griepvergelijkingen op de verboden lijst vanaf het begin van het forum. Daar zijn al een hoop bans voor uitgedeeld. Wat dat betreft zijn de reacties hier nog mild.quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:07 schreef ludovico het volgende:
[..]
Krijg hier altijd veel spastischere reacties dan daar.
Dus wij krijgen het afvalputje van COR , greatquote:Op zondag 1 augustus 2021 15:07 schreef ludovico het volgende:
[..]
Krijg hier altijd veel spastischere reacties dan daar.
Oh vandaar al die bans. Wat zielig zeg.quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
In het centrale topic in COR staan griepvergelijkingen op de verboden lijst vanaf het begin van het forum. Daar zijn al een hoop bans voor uitgedeeld. Wat dat betreft zijn de reacties hier nog mild.
Is wel waar ja, maar je zult het wel enigszins mainstream moeten houden.... Beetje fatsoenlijk onderliggend bewijs dus.quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:10 schreef Summers het volgende:
[..]
Dus wij krijgen het afvalputje van COR , great
Omdat je dan alsnog al het kwade van het vaccin in je krijgt. De microchips, de dna manipulerende ingrediënten.quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:00 schreef ludovico het volgende:
[..]
Waarom zou je bloed weigeren als je bloed nodig hebt?
Plas jij in je broek als je koffie drinkt?
Keb geen idee in welke krochten van het internet jij aanwezig bent maar hou het anders buiten dit topic of zet het in een spoiler ofzo?quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:16 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Omdat je dan alsnog al het kwade van het vaccin in je krijgt. De microchips, de dna manipulerende ingrediënten.
Weet ik veel hoe het brein van de complottheorist werkt.
Ik zie het alleen maar langskomen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het bloed an sich zorgt niet voor een influx van genetische gemodificeerde Rna deeltjes met onbekende spike eiwitten.quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:23 schreef devlinmr het volgende:
Aan de vaccinatie weigeraars. Wat als jullie onverhoopt een bloedtransfusie nodig hebben?
Gezien het feit dat de overgrote meerderheid nu gevaccineerd is, krijg je dan bloed van een gevaccineerde.
Ga je dat dan ook weigeren?
lol.quote:Genetisch gemanipuleerde testsappen met grafeenoxide.
Gewoon de gemiddelde complot telegram groepquote:Op zondag 1 augustus 2021 15:31 schreef ludovico het volgende:
[..]
Keb geen idee in welke krochten van het internet jij aanwezig bent maar hou het anders buiten dit topic of zet het in een spoiler ofzo?
Die krijg je er gratis bijquote:Op zondag 1 augustus 2021 16:13 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het bloed an sich zorgt niet voor een influx van genetische gemodificeerde Rna deeltjes met onbekende spike eiwitten.
Lijkt me juist perfect bnw materiaal.quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:31 schreef ludovico het volgende:
[..]
Keb geen idee in welke krochten van het internet jij aanwezig bent maar hou het anders buiten dit topic of zet het in een spoiler ofzo?
En ik maar denken dat die 'na 2 maanden je lichaam uit zijn?' Spreek jij jezelf niet een beetje tegen, Devlin.quote:
3 weken zelfs.quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:01 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
En ik maar denken dat die 'na 2 maanden je lichaam uit zijn?' Spreek jij jezelf niet een beetje tegen, Devlin.
Nee jij werpt een niet-bestaand dilemma op. Je moet toch beter weten.quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:18 schreef devlinmr het volgende:
[..]
3 weken zelfs.
Is ook niet mijn mening die ik daar verkondig.
Apart dat je dat niet door hebt
Was het maar niet bestaand.quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee jij werpt een niet-bestaand dilemma op. Je moet toch beter weten.
Ik weet het niet. Kan ook deepfake shit zijn om mensen te profileren.quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:36 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Was het maar niet bestaand.
Zoals je kunt lezen zijn er mensen die zich dit werkelijk afvragen
Tuurlijk een telegram post is deepfake... Uhuquote:Op zondag 1 augustus 2021 20:22 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Kan ook deepfake shit zijn om mensen te profileren.
Heel apart inderdaadquote:Op zondag 1 augustus 2021 20:38 schreef Isdatzo het volgende:
Interessant om de reacties te zien wanneer het zelfs complotdenkers te gek wordt.
False flag, deepfake
, etc.
Jezuschristus wat een wereld leven we in joh. Stelletje wappies.quote:Betogers negeerden een protestverbod
Wat is het probleem?quote:Op zondag 1 augustus 2021 21:15 schreef ludovico het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)leid-in-berlijn.html
[..]
Jezuschristus wat een wereld leven we in joh. Stelletje wappies.
600 arrestaties en zoveel man op de been om te demonstreren zonder vergunning is wel een dingetje natuurlijk.quote:
Interessant om de reacties te zien wanneer het zelfs de hokjesdenker te gek wordtquote:Op zondag 1 augustus 2021 20:38 schreef Isdatzo het volgende:
Interessant om de reacties te zien wanneer het zelfs complotdenkers te gek wordt.
False flag, deepfake
, etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |