SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:03 schreef livelink het volgende:
Je wil ons echt aan het dansen krijgen, he Melting
Eigenlijk wel, ja.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Zit je al mee te bewegen op je stoel?
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:03 schreef DJ11 het volgende:
Dit soort zware beats hoor je nu amper nog in dancetracks.
Ik doel op de commerciële dance die je op de radio hoort en die op Spotify staat. Met name de bass-beat is gewoon niet meer zo zwaar en dominant.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Ik kan er een week mee vullen, denk ik...
Nee, het hedendaagse populaire gebeuren is alleen maar gejengel, dance is sowieso niet meer hitparade waardig....quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik doel op de commerciële dance die je op de radio hoort en die op Spotify staat. Met name de bass-beat is gewoon niet meer zo zwaar en dominant.
Het valt nu mee, maar op het begin van dit nummer is -ie heel hard.
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:10 schreef MadMaster het volgende:
Met al die idioten die dan de tekst in gebaren menen te moeten uitbeelden...
Heb je een schouder nodig om op te huilen?quote:
Nee hoor, dank je...quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je een schouder nodig om op te huilen?
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je een schouder nodig om op te huilen?
Echtquote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:10 schreef MadMaster het volgende:
Met al die idioten die dan de tekst in gebaren menen te moeten uitbeelden...
Dat gaat volledig aan mij voorbij. Ik heb niks tegen Guus op zich, maar een concert of uit mezelf iets van hem luisteren bedank ik ook weer voor.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:13 schreef DJ11 het volgende:
Z'n liedjes van toen zijn niet eens zo heel slecht. De bagger die hij tegenwoordig uitbrengt is echt droevig.
Ik heb hem 1 keer live gezien/gehoord.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat gaat volledig aan mij voorbij. Ik heb niks tegen Guus op zich, maar een concert of uit mezelf iets van hem luisteren bedank ik ook weer voor.
Ik heb nog een cd van haar. Met meer mooie nummers.quote:
Het een sluit het ander niet uit, maar geen ideequote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:28 schreef MadMaster het volgende:
Is dit nou een tekst over iemand die enorm hitsig is of over iemand die zwanger wil worden?
Ik heb geen idee.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:28 schreef MadMaster het volgende:
Is dit nou een tekst over iemand die enorm hitsig is of over iemand die zwanger wil worden?
Iemand die enorm hitsig is en daarom gebruikt wordt door iemand die zwanger wil worden.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:28 schreef MadMaster het volgende:
Echt? Ik vind dit zo mooi. Ik wist ook dat de titel iets met house was zelfs.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:34 schreef Symphonic het volgende:
Dit zegt me niet veel.
Dat houd ik ook maar zo
Dat zo'n simpel liedje zo'n diepgang kan hebben...quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Iemand die enorm hitsig is en daarom gebruikt wordt door iemand die zwanger wil worden.
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:33 schreef Symphonic het volgende:
https://www.nhnieuws.nl/n(...)in-centrum-amsterdam
Het is uit het leven gegrepen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zo'n simpel liedje zo'n diepgang kan hebben...
De toeristen die achter de Dam onoplettend tegen de tram aanlopen zijn nog leuker...quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:33 schreef Symphonic het volgende:
https://www.nhnieuws.nl/n(...)in-centrum-amsterdam
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:36 schreef MadMaster het volgende:
Jimmy Cliff - Threat The Youth's Right
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar sta ja dan, met een schelp in een Fruitella snoepje om je nek...
Ik kan haar echt wel waarderen, maar dit liedje deed het even niet bij mij.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Echt? Ik vind dit zo mooi. Ik wist ook dat de titel iets met house was zelfs.
Je zou toch zeggen dat ze moeilijk te missen zijnquote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De toeristen die achter de Dam onoplettend tegen de tram aanlopen zijn nog leuker...
Ze gaan met bosjes.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je zou toch zeggen dat ze moeilijk te missen zijn
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:41 schreef MadMaster het volgende:
De Chili Peppers, maar heb even geen titel paraat...
Is het limonade?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:44 schreef DJ11 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit niet aan het bier, maar drink dit. Leren kennen toen ik in Brazilië was.
Zit eruit als een energiedrankje?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:44 schreef DJ11 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit niet aan het bier, maar drink dit. Leren kennen toen ik in Brazilië was.
Is ook gewoon een fijne plaat.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:48 schreef DJ11 het volgende:
Deze plaat doet het altijd goed op Radio 49
Ja, alleen hier...quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:48 schreef DJ11 het volgende:
Deze plaat doet het altijd goed op Radio 49
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:52 schreef MadMaster het volgende:
The Monkees, geen idee vwb de titel...
Je hoort Lionel Richie er ook wel in.quote:
Ik wist niet dat er een jr en een sr variant van was.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Je hoort Lionel Richie er ook wel in.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er een jr en een sr variant van was.
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, Johnny Logan - Hold Me Now, ik wil een schouder om op te huilen...
Tsjuus Henk!quote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:14 schreef Symphonic het volgende:
Dank Melting voor de fijne muziek.
Ik ga mijn mandje opzoeken.
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:14 schreef Symphonic het volgende:
Welterusten Symph.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:14 schreef Symphonic het volgende:
Ik stel me daar nog steeds zo'n southern city bij voor met statige huizen en veranda's.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:19 schreef MadMaster het volgende:
Toch nog naar Georgia.
Geweldige staat!
De binnenstad is een metropool met hele hoge gebouwen, maar de buitenwijken zijn nog zoals jij het beschrijft...quote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik stel me daar nog steeds zo'n southern city bij voor met statige huizen en veranda's.
Welterusten MadMaster.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:30 schreef MadMaster het volgende:
En ook ik ga er vandoor, nog even TV kijken vanaf bed.
Voordat ik met oordoppen en al in de stoel in slaap val...
Welterusten allemaal!
Welterusten.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:30 schreef MadMaster het volgende:
En ook ik ga er vandoor, nog even TV kijken vanaf bed.
Voordat ik met oordoppen en al in de stoel in slaap val...
Welterusten allemaal!
Welterusten.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:34 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga helaas ook zo afhaken, sorry. Ik kan goed merken dat ik al om 07:30 uur wakker was en afgelopen nacht te kort heb geslapen. Ik plof nog even op de bank en daarna het bed in.
Bedankt voor de fijne muziek, Melting![]()
Trusten allemaal!
Welterusten DJ11quote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:34 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga helaas ook zo afhaken, sorry. Ik kan goed merken dat ik al om 07:30 uur wakker was en afgelopen nacht te kort heb geslapen. Ik plof nog even op de bank en daarna het bed in.
Bedankt voor de fijne muziek, Melting![]()
Trusten allemaal!
Nee.... een maat van me luistert nog mee, en Rataplan79.quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:39 schreef livelink het volgende:
Gelukkig is dit een makkelijke.
ELO - Mr. Bluesky
Ah.... daar is hij.quote:
Een weekje naar Gulpen met een vriendin in september.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:40 schreef Melting het volgende:
Weet je eigenlijk al wat je doet met je vakantie? Ga je toch op pad?
En wiens 'schuld' was datquote:
Verstandig dat je er even tussenuit gaat.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Een weekje naar Gulpen met een vriendin in september.
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:48 schreef livelink het volgende:
[..]
En wiens 'schuld' was dat![]()
Ik heb je nog geprobeerd te lokken vorige week (of de week daarvoor)
Ik heb zelfs twee verkeerde rataplannen gelokt. De 79 was niet helemaal blijven hangen.quote:
Ja, klopt.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb zelfs twee verkeerde rataplannen gelokt. De 79 was niet helemaal blijven hangen.
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:51 schreef livelink het volgende:
Redbone - We were all wounded at Wounded Knee
Oh? Hoe heb je dat geprobeerd?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:48 schreef livelink het volgende:
[..]
En wiens 'schuld' was dat![]()
Ik heb je nog geprobeerd te lokken vorige week (of de week daarvoor)
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:55 schreef livelink het volgende:
Deze weet ik niet. Stem komt me vaag bekend voor.
Leuk als het lukt. Alleen Valkenburg raad ik nog af.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:59 schreef Melting het volgende:
Misschien ga ik met mijn vader in september ook naar Limburg. Was eigenlijk de planning. Maar moet even kijken of ik fit genoeg ben.
Te druk?quote:Op zondag 1 augustus 2021 00:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Leuk als het lukt. Alleen Valkenburg raad ik nog af.
Nog niet hersteld denk ik van de overstromingen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 00:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Te druk?
We wilden naar Maastricht en omgeving gaan dan.
quote:Op zondag 1 augustus 2021 00:04 schreef livelink het volgende:
Ik begin ook vreselijk te gapen hier, dus ik ga stoppen. Mijn zoon gaat morgenochtend een paar dagen op vakantie. Hij fietst met een vriend naar Zevenaar (in de regen waarschijnljk) naar de opa en oma van dat vriendje. Ze blijven daar tot woensdag en dan fietsen ze weer terug. Vertelde hij me vanochtend
Mooi optijd, van Utrgf mssr limbabwe?quote:Op zondag 1 augustus 2021 00:04 schreef livelink het volgende:
Ik begin ook vreselijk te gapen hier, dus ik ga stoppen. Mijn zoon gaat morgenochtend een paar dagen op vakantie. Hij fietst met een vriend naar Zevenaar (in de regen waarschijnljk) naar de opa en oma van dat vriendje. Ze blijven daar tot woensdag en dan fietsen ze weer terug. Vertelde hij me vanochtend
Wat heb jij gedronken dan?quote:Op zondag 1 augustus 2021 00:06 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Mooi optijd, van Utrgf mssr limbabwe?
Thx, goede nacht!quote:Op zondag 1 augustus 2021 00:06 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting![]()
Rataplan79 en maat van Melting nog veel plezier met het laaste half uurtje
Oh, was dat blind typen?quote:Op zondag 1 augustus 2021 00:10 schreef Rafeiro het volgende:
Ik verschuif mijn bureaumiddelen steeds. toetsenbord ook en dat em blind typen is niet zo handig.
Soort van, tablet voor toetsenbord werkt ook niet mee.quote:
Nee, dit is een oldie..... Van Seventh son of a seventh son.quote:
Er is 1 nieuwe single, en op 3 september komt de nieuwe cd.quote:Op zondag 1 augustus 2021 00:31 schreef Rafeiro het volgende:
Nooit echt mijn muziek geweest, maar luister alles. Maar weet niet wat, wat is, alleen dat je laatst aangaf dat er wat nieuw werk is.
Dat dusquote:Op zondag 1 augustus 2021 00:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Er is 1 nieuwe single, en op 3 september komt de nieuwe cd.
Heb ik uiteraard al besteld.
Heerlijk just me. Was het weer dan ook nog een beetje lekker?quote:Op zondag 1 augustus 2021 09:08 schreef just me het volgende:
Gisteren na het golftoernooi voor het eerst sinds hele lange tijd op het terras blijven geklets en en borrelen op gepaste afstand, genoten
Tot laat in de avond was het goed te doen met n jasje aan. Toen ik naar huis fietste was het wel koud.quote:Op zondag 1 augustus 2021 09:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Heerlijk just me. Was het weer dan ook nog een beetje lekker?
Had je ook een beetje redelijk weer?quote:Op zondag 1 augustus 2021 09:08 schreef just me het volgende:
Gisteren na het golftoernooi voor het eerst sinds hele lange tijd op het terras blijven geklets en en borrelen op gepaste afstand, genoten
Tijdens het golfen was het warm, gewoon in n polo gespeeldquote:Op zondag 1 augustus 2021 09:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had je ook een beetje redelijk weer?
Het wisselt volgens mij per 10 kilometer momenteel...
goeiemorgenquote:
Het was gisteren hier ook warmer dan het er uit zag.quote:Op zondag 1 augustus 2021 09:19 schreef just me het volgende:
[..]
Tijdens het golfen was het warm, gewoon in n polo gespeeld
Het begon hier vanmorgen met een flinke regenbui en een zwarte lucht, nu lijkt het wel op te klaren. Maar het weer kwakkelt behoorlijkquote:Op zondag 1 augustus 2021 09:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het was gisteren hier ook warmer dan het er uit zag.
Zo maar eens kijken wat we vandaag kunnen doen, het is weer kwakkelweer...
Oh, dan kun jij niet in de regen gaan wandelen zeker?quote:Op zondag 1 augustus 2021 10:24 schreef livelink het volgende:
Mijn zoon heeft zijn spullen ingepakt voor zijn mini-vakantie. De schoendroger is ook ingepakt
Ik heb reserveschoenen. Hij niet.quote:Op zondag 1 augustus 2021 10:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh, dan kun jij niet in de regen gaan wandelen zeker?
Ja, dat is dus een stuk minder effectief dan een schoendroger.quote:Op zondag 1 augustus 2021 10:48 schreef Rafeiro het volgende:
Of ja verwarming vroeger en dan vol gepropt met papier.
Dan heb je nog steeds wel meer schoenen dan ikquote:Op zondag 1 augustus 2021 10:55 schreef Rafeiro het volgende:
Maar ja ik heb 2 paar nette schoenen, 3 paar nikes, 2 paar leuke schoenen en nog wat oude meuk.
Ik lijk wel een vrouw. hihi. Dus natte schoenen zijn niet zo'n probleem.
Oeh lekkerquote:Op zondag 1 augustus 2021 11:36 schreef MadMaster het volgende:
Trek in een broodje paling.
Dus dat gaan we zo ergens zien te vinden…
Gisteren een broodje haring gehaald. Was ook erg lekker. Maar vandaag in mijn stadje verder niks te krijgen op dat punt.quote:Op zondag 1 augustus 2021 11:36 schreef MadMaster het volgende:
Trek in een broodje paling.
Dus dat gaan we zo ergens zien te vinden…
Ik heb nu 1 paar bergschoenen en 1 paar wandelschoenen. Online besteld bij Nelson en ze zaten allebei in 1x goed. Ik hoefde ze niet eens in te lopen. Ik vind Nelson een fijne schoenenzaak (maar wel duur). Om een of andere reden slaag ik daar bijna altijd.quote:Op zondag 1 augustus 2021 11:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb 1 paar wandelschoenen, ik moet nodig een nieuw paar erbij, maar die dingen zitten echt nooit fijn. Ik wandel in de zomer op mijn Birkenstocks, maar dan moet het niet regenen natuurlijk.
Ik ging vroeger vaak naar Nelson in Bisonspoor, fijne zaak. Bergschoenen kan ik niet op lopen, ik heb nu echt een fijn lichtgewicht paar wandelschoenen van de Aldi en die lijken redelijk onverslijtbaar, echt een gelukje destijds. Ik moet maar eens een keertje naar de Decathlon in Alkmaar ofzo. Lage slopen mijn hielen, maar met halfhoge moet ik net geluk hebben qua model, want de meesten zitten echt niet fijn. Welke heb jij?quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb nu 1 paar bergschoenen en 1 paar wandelschoenen. Online besteld bij Nelson en ze zaten allebei in 1x goed. Ik hoefde ze niet eens in te lopen. Ik vind Nelson een fijne schoenenzaak (maar wel duur). Om een of andere reden slaag ik daar bijna altijd.
Deze heb ik qua wandelschoenen. Ook erg lichtgewicht.quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ging vroeger vaak naar Nelson in Bisonspoor, fijne zaak. Bergschoenen kan ik niet op lopen, ik heb nu echt een fijn lichtgewicht paar wandelschoenen van de Aldi en die lijken redelijk onverslijtbaar, echt een gelukje destijds. Ik moet maar eens een keertje naar de Decathlon in Alkmaar ofzo. Lage slopen mijn hielen, maar met halfhoge moet ik net geluk hebben qua model, want de meesten zitten echt niet fijn. Welke heb jij?
Dat is mooi maar... Hoe was de smaak?quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:44 schreef MadMaster het volgende:
De paling was snel gevonden:
https://palingrokerijeveleens.nl/
Prima!quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:05 schreef just me het volgende:
[..]
Dat is mooi maar... Hoe was de smaak?
Dat geloof ik wel ja, volgens mij een leuke plek voor een uitje.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima!
Ik was er al eens eerder geweest, maar dat bleek pas toen we er arriveerden.![]()
En druk dat het er was…
Ik las rookvrije levensquote:Op zondag 1 augustus 2021 16:44 schreef MadMaster het volgende:
De paling was snel gevonden:
https://palingrokerijeveleens.nl/
Neen!quote:
Ach nee. Ik heb mijn ochtend en halve middag verlummeld met OS kijken en daarna ben ik gaan wandelen. En dan morgen weer gewoon werken. Ik maak niet echt wat van mijn weekenden, helaas.quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:03 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Nog wat leuks op de planning staan voor vandaag of heb ik daar overheen gelezen?
Andere mensen wisten die plek toch ook te vindenquote:Op zondag 1 augustus 2021 17:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima!
Ik was er al eens eerder geweest, maar dat bleek pas toen we er arriveerden.![]()
En druk dat het er was…
Ja, dat bleek. Terwijl het niet echt best weer was, zaten beide terrassen behoorlijk vol.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:32 schreef just me het volgende:
[..]
Andere mensen wisten die plek toch ook te vinden
Leuk. Maar ik luister maar kort mee. Ik ga Zomergasten kijken.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:25 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb net bedacht dat ik vanavond vanaf 20.00 uur een 'Lazy Sunday' draaibeurt ga fabriceren, om het weekend rustig af te sluiten…
[ afbeelding ]
Daar kan ik niet tegen, duurt me te lang en is me te 'veel' op een zondagavond...quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Leuk. Maar ik luister maar kort mee. Ik ga Zomergasten kijken.
Normaal kijk ik ook meestal alleen het laatste uurtje. Maar dit keer boeit het thema me zeer, dus wil ik het wel proberen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar kan ik niet tegen, duurt me te lang en is me te 'veel' op een zondagavond...
Waarschuw mij dan als ik in slaap dreig te vallenquote:Op zondag 1 augustus 2021 20:03 schreef MadMaster het volgende:
Ik draai in principe alleen maar 'ontspannende' songs, waarbij ik ga proberen er geen Sky radio van te maken.
Waarschuw me s.v.p. als dat wel het geval dreigt te worden...
Muzikale wensen zijn welkom...
Ik gooi er af en toe wel een toeter doorheen...quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:06 schreef just me het volgende:
[..]
Waarschuw mij dan als ik in slaap dreig te vallen
Ik vind dit heerlijke ontspannende muziek
als het maar geef droeftoeter isquote:Op zondag 1 augustus 2021 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gooi er af en toe wel een toeter doorheen...
Veel plezier!quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:18 schreef livelink het volgende:
Dank je wel MadMaster. Als zomergasten toch niks is, kom ik wel terug.
Tot zoquote:Op zondag 1 augustus 2021 20:18 schreef livelink het volgende:
Dank je wel MadMaster. Als zomergasten toch niks is, kom ik wel terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tikkie, jij bent 'm...quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:24 schreef just me het volgende:
![]()
ik dacht dat ik getik hoorde buiten maar dat zit in dit nummer
* just me rent wegquote:
Ik ben niet weer gaan kijkenquote:
Je kan 'm de baan van secretaris aanbieden natuurlijk...quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:39 schreef just me het volgende:
Zo, ex voorzitter van Concordia wil weten wanneer iemand heeft opgezegd en ik wil/mag dat niet doorgeven, nu vind hij me niet aardig meer
Zijn probleem, toch? Ik neem aan dat je ook met de AVG hebt te maken.quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:39 schreef just me het volgende:
Zo, ex voorzitter van Concordia wil weten wanneer iemand heeft opgezegd en ik wil/mag dat niet doorgeven, nu vind hij me niet aardig meer
quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan 'm de baan van secretaris aanbieden natuurlijk...
Ach, scheelt weer kerstkaarten, toch?quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:39 schreef just me het volgende:
Zijn probleem.quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:39 schreef just me het volgende:
Soms zijn nummers gewoon spot on toepasselijkquote:Op zondag 1 augustus 2021 20:42 schreef just me het volgende:
[..]![]()
hij dacht zeker, ik doe aardig en dan geeft ze wel antwoord, niet dus
ik doe alles wat ik wil
Ook dat nog eens.quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als het nou nog gaat om iets actueels, maar die man is ex-voorzitter...
Precies en ik weet waarom die ander(ook een ex-voorzitter) heeft opgezegd en hij moet maar met hem contact opnemen (heb ik ook gezegd)quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als het nou nog gaat om iets actueels, maar die man is ex-voorzitter...
Ik dacht, laat ik het eens rustig houden op de zondagavond.quote:
Jeuh dat is echt lang geleden hèquote:Op zondag 1 augustus 2021 20:45 schreef MadMaster het volgende:
@:just me Ik kwam er dus achter dat dit mijn laatste concert is geweest voor de Krona...
quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:46 schreef DJ11 het volgende:
mooi nummer.
Ik heb een gitarist bij een optreden ooit eens heel enthousiast over het tweede akkoord van dit nummer horen praten. Hoe de C verschuift naar een C maj 7.
En ja, dat is ook mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |