SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:03 schreef livelink het volgende:
Je wil ons echt aan het dansen krijgen, he Melting
Eigenlijk wel, ja.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Zit je al mee te bewegen op je stoel?
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:03 schreef DJ11 het volgende:
Dit soort zware beats hoor je nu amper nog in dancetracks.
Ik doel op de commerciële dance die je op de radio hoort en die op Spotify staat. Met name de bass-beat is gewoon niet meer zo zwaar en dominant.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Ik kan er een week mee vullen, denk ik...
Nee, het hedendaagse populaire gebeuren is alleen maar gejengel, dance is sowieso niet meer hitparade waardig....quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik doel op de commerciële dance die je op de radio hoort en die op Spotify staat. Met name de bass-beat is gewoon niet meer zo zwaar en dominant.
Het valt nu mee, maar op het begin van dit nummer is -ie heel hard.
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:10 schreef MadMaster het volgende:
Met al die idioten die dan de tekst in gebaren menen te moeten uitbeelden...
Heb je een schouder nodig om op te huilen?quote:
Nee hoor, dank je...quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je een schouder nodig om op te huilen?
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je een schouder nodig om op te huilen?
Echtquote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:10 schreef MadMaster het volgende:
Met al die idioten die dan de tekst in gebaren menen te moeten uitbeelden...
Dat gaat volledig aan mij voorbij. Ik heb niks tegen Guus op zich, maar een concert of uit mezelf iets van hem luisteren bedank ik ook weer voor.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:13 schreef DJ11 het volgende:
Z'n liedjes van toen zijn niet eens zo heel slecht. De bagger die hij tegenwoordig uitbrengt is echt droevig.
Ik heb hem 1 keer live gezien/gehoord.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat gaat volledig aan mij voorbij. Ik heb niks tegen Guus op zich, maar een concert of uit mezelf iets van hem luisteren bedank ik ook weer voor.
Ik heb nog een cd van haar. Met meer mooie nummers.quote:
Het een sluit het ander niet uit, maar geen ideequote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:28 schreef MadMaster het volgende:
Is dit nou een tekst over iemand die enorm hitsig is of over iemand die zwanger wil worden?
Ik heb geen idee.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:28 schreef MadMaster het volgende:
Is dit nou een tekst over iemand die enorm hitsig is of over iemand die zwanger wil worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |