SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
Nee deze ken ik (nog) niet van de Bee Gees.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:15 schreef DJ11 het volgende:
Herinnert u zich deze nog nog nogBee Gees - Paying The Price Of Love (7-inch mix)
Komt uit 1993. Is een top 20-hit geweest in Nederlandquote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:17 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Nee deze ken ik (nog) niet van de Bee Gees.
Alhoewel ik persoonlijk ook niet geheel bekend ben met hun hele repertoire.
Nee, mij onbekend.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:15 schreef DJ11 het volgende:
Herinnert u zich deze nog nog nogBee Gees - Paying The Price Of Love (7-inch mix)
Dat is nog voor mijn bouwjaarquote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Komt uit 1993. Is een top 20-hit geweest in Nederland
Wat is je bouwjaar ook alweer?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:19 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Dat is nog voor mijn bouwjaar
Ben jij zo jong nog?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:19 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Dat is nog voor mijn bouwjaar
Bongo Cha Chaquote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:21 schreef BasEnAad het volgende:
Geen verzoekje hoor, maar hoe heette dat zomernummer dat jij laatst ergens bij zomerhits 2021 postte, 11? Het was een Zuid-Amerikaans deuntje in een modern jasje.
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wat is je bouwjaar ook alweer?
De meeste muziek zal ouder zijn, maar gelukkig gaat het gemiddelde weer omhoog door de nieuwe muziek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha ja die, bedankt!quote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Bongo Cha ChaIk zal 'm zo even draaien. Ik was sowieso een zomers blokje van plan
Goed plan. De zomer in de muziek, nu hij niet echt op wil starten.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Bongo Cha ChaIk zal 'm zo even draaien. Ik was sowieso een zomers blokje van plan
Ik hoorde ook een tikje Dolly Dots in dat nummer.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:23 schreef DJ11 het volgende:
Kon Kan - Harry Houdini (new 7-inch edit)
Die groep van "I Beg Your Pardon". Ik kende dit nummer niet, maar dit was kennelijk de opvolger...
Lastig te zeggen... Kwestie van gevoel denk ik.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:28 schreef anotherRandomdude het volgende:
Beetje getriggerd door dit huidige nummer maar als volgt:
Wanneer verklaart ment over het algemeen die liefde aan iemand die je meer dan erg leuk vindt?
Gaat dat niet min of meer vanzelf? Je gaat een paar keer uit en het wordt steeds leuker en gezelliger. Echt uitspreken zat daar niet echt bij bij ons.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:28 schreef anotherRandomdude het volgende:
Wanneer verklaart ment over het algemeen die liefde aan iemand die je meer dan erg leuk vindt?
Eerst een beetje aftasten of het wederzijds is en dan toeslaanquote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:28 schreef anotherRandomdude het volgende:
Het ultieme zomernummer blijft voor mij toch Dolce Vitaquote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:32 schreef DJ11 het volgende:
Liedje uit 2018, waarvan ik toen vond dat het een zomerhit moest worden. Niet gebeurd, hoewel behoorlijk vaak beluisterd op Spotify.Gryffin feat. Quinn XCII & Daniel Wilson - Winnebago
Klap Klapquote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Het ultieme zomernummer blijft voor mij toch Dolce Vita
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook erg leukquote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Het ultieme zomernummer blijft voor mij toch Dolce Vita
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:
Gemengde gevoelens, maar denk dat ik dan toch maar moed bij elkaar pak en een keer voor een terrasje vraag.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:38 schreef DJ11 het volgende:
Eens met wat Livelink zegt.Als je niks vraagt en onderneemt, zul je het nooit weten.
Bellini - Samba De Janeiro (radio edit)
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:45 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: een iconische track uit het bouwjaar van aRdSpeciaal even iets uitgezocht.
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:34 schreef anotherRandomdude het volgende:
Ik ga het even in een spoiler zetten:Misschien langzaam de gesprekken wat persoonlijker maken. Gewoon over iets simpels over wat je gaat eten vanavond ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |