Het gaat 35 graden wordenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:14 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Sta je dan op P3 met je zachte banden. We gaan maar weer net als voorgaande jaren hopen op regen.
Ja en zijn ogen doen het vaak niet.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:14 schreef PS. het volgende:
[..]
Je weet dat Mol gewoon 20 meter daar vandaan zit?
Goede vraag, maar Hamilton was hier gewoon onsportief. En als hier ook een delta geldt kan hij misschien nog gestraft worden.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:12 schreef Peterselieman het volgende: [..] Waarom laat je het daar op aan komen?
De onbekende usernames weer door dit topic.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:15 schreef H0D3NPYL het volgende:
De Verstappen petjes vliegen weer door de woonkamers
Jij weet op een pitstraat van een kilometer waar Mol, die altijd op een mini-monitor zit te turen, zit? Knap.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:14 schreef PS. het volgende: [..] Je weet dat Mol gewoon 20 meter daar vandaan zit?
Je hebt de auto voor hem niet gezien?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:15 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Goede vraag, maar Hamilton was hier gewoon onsportief. En als hier ook een delta geldt kan hij misschien nog gestraft worden.
Daarvoor geldt dan hetzelfde.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:16 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Je hebt de auto voor hem niet gezien?
Bottas?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:16 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Je hebt de auto voor hem niet gezien?
Wordt nog wat op Spa & Zandvoortquote:
Jazeker, hij heeft goede ervaringen opgedaan op Silverstone met het vlak voor Hamilton rijden.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Verstappen kan er ook gewoom voorbij eh.
Op Spa is er geen publiek.quote:
Nja het zijn geen voetbalsupporters maar in NL weet je maar nooit…quote:
Zeur niet.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nederlanders laten zich weer kennen op het circuit.
Onsportief.
Verhoogt de entertainment waarde als het net zo werkt in mario kartquote:
Neequote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:17 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Lewis heeft Max gekraakt, zo kijkt hij althans.
moet je het niet eens in willen zoeken. Is toch echt een fout van RB zelfquote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:15 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Goede vraag, maar Hamilton was hier gewoon onsportief. En als hier ook een delta geldt kan hij misschien nog gestraft worden.
1, dat is geen bij lange na geen 1km, 2 Mol kijkt vaak zat naar buiten, zeker op dit soort momenten.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:15 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Jij weet op een pitstraat van een kilometer waar Mol, die altijd op een mini-monitor zit te turen, zit? Knap.
Dan heb ik nieuws voor je.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:17 schreef quo_ het volgende:
[..]
Jazeker, hij heeft goede ervaringen opgedaan op Silverstone met het vlak voor Hamilton rijden.
Dus jij bent de recalcitrante van vandaag?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nederlanders laten zich weer kennen op het circuit.
Onsportief.
Blauw schildquote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Verhoogt de entertainment waarde als het net zo werkt in mario kart
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:17 schreef beantherio het volgende:
Als het hier al gebeurt dan gaat het nog wat worden op Spa en Zandvoort.
verstappen is het slechtste wat de f1 is overkomenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:17 schreef beantherio het volgende:
Als het hier al gebeurt dan gaat het nog wat worden op Spa en Zandvoort.
Die heeft Lewis Hamilton al in silverstone gebruiktquote:
Jij kijkt sinds 2017?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
verstappen is het slechtste wat de f1 is overkomen
Nee hoor.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:18 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Dus jij bent de recalcitrante van vandaag?
Ik houd het op dat hij gewoon weer wat lulde.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:18 schreef PS. het volgende:
[..]
1, dat is geen bij lange na geen 1km, 2 Mol kijkt vaak zat naar buiten, zeker op dit soort momenten.
Sinds 2027?quote:
Oh excuus, in de Q is het MAAR 0,7 sec.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:15 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Als een vrije training gebruikt wordt als onderbouwing. Dat moet wel serieus genomen worden?
Zo onsportief als Hamilton is hij in ieder geval niet.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
verstappen is het slechtste wat de f1 is overkomen
Wel terecht deze keer, als je niet wilt racen doe dan niet meequote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:20 schreef Doevelaer het volgende:
Dit boe-geroep is de reden dat ik niet op de Verstappen tribune wil zitten op Spa. Helaas ben ik van onze vriendengroep de enige..
Voor de vorige race was dit niet gebeurd, hij doet het zelf.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:19 schreef Stoorzendert het volgende:
Als Lewis niet zo’n vuil spelletje speelt dan fluiten de mensen je niet uit. Terecht dit
Waarschijnlijk weer in het nadeel van Verstappenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:21 schreef Stoorzendert het volgende:
Dit gaat een hele nare eerste ronde worden morgen vrees ik
Is jouw mening.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Boe roepen coureurs uitjouwen om niks is uitermate verwerpelijk.
hoort bij het spelletjequote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:21 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zo onsportief als Hamilton is hij in ieder geval niet.
Echt hoor, eerst de vorige race en dan dit flikken.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:21 schreef DKUp het volgende:
[..]
Voor de vorige race was dit niet gebeurd, hij doet het zelf.
De laatste twee jaar iig niet neequote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:20 schreef Weltschmerz het volgende:
Bovendien, Hamilton verdiend helemaal geen respect.
Ik denk dat je heel erg blij mag zijn als het boegeroep blijft...quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:22 schreef SiGNe het volgende:
Dan hoop ik dat er op Zandvoort toch geen boe geroepen wordt naar Hamilton maar dat het gewoon stil blijft..
Volledige stilte..
dit zou het beste zijnquote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:22 schreef SiGNe het volgende:
Dan hoop ik dat er op Zandvoort toch geen boe geroepen wordt naar Hamilton maar dat het gewoon stil blijft..
Volledige stilte..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |