1, dat is geen bij lange na geen 1km, 2 Mol kijkt vaak zat naar buiten, zeker op dit soort momenten.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:15 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Jij weet op een pitstraat van een kilometer waar Mol, die altijd op een mini-monitor zit te turen, zit? Knap.
Dan heb ik nieuws voor je.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:17 schreef quo_ het volgende:
[..]
Jazeker, hij heeft goede ervaringen opgedaan op Silverstone met het vlak voor Hamilton rijden.
Dus jij bent de recalcitrante van vandaag?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nederlanders laten zich weer kennen op het circuit.
Onsportief.
Blauw schildquote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Verhoogt de entertainment waarde als het net zo werkt in mario kart
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:17 schreef beantherio het volgende:
Als het hier al gebeurt dan gaat het nog wat worden op Spa en Zandvoort.
verstappen is het slechtste wat de f1 is overkomenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:17 schreef beantherio het volgende:
Als het hier al gebeurt dan gaat het nog wat worden op Spa en Zandvoort.
Die heeft Lewis Hamilton al in silverstone gebruiktquote:
Jij kijkt sinds 2017?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
verstappen is het slechtste wat de f1 is overkomen
Nee hoor.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:18 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Dus jij bent de recalcitrante van vandaag?
Ik houd het op dat hij gewoon weer wat lulde.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:18 schreef PS. het volgende:
[..]
1, dat is geen bij lange na geen 1km, 2 Mol kijkt vaak zat naar buiten, zeker op dit soort momenten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |