De auto is gewoon niet beter. Max verbloemt dat.quote:
Perez was in Oostenrijk ook helemaal nergens, en mij kan je niet wijs maken dat de auto daar slecht was.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
De auto is gewoon niet beter. Max verbloemt dat.
Bij Alfa zou ik ook niet willen rijden als ik hem was inderdaadquote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:02 schreef alpeko het volgende:
[..]
Mss kunnen ze Bottas polsen voor 2022?
waarom luister je naar olav als je er zo'n hekel aan hebt?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:02 schreef Zorro het volgende:
Voor Mol is het altijd spannend.
Zo zit Perez bv maar duizendendrie DUIZENDSTEN van een seconde achter Max.
Omdat het Hamilton gefap van Sky nog veel erger is. En ik dat niet op mijn TV heb, dat speelt ook een rol.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom luister je naar olav als je er zo'n hekel aan hebt?
Wat een prutser die mol hahaahquote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:02 schreef Zorro het volgende:
Voor Mol is het altijd spannend.
Zo zit Perez bv maar duizendendrie DUIZENDSTEN van een seconde achter Max.
Mol wil dat niet.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:08 schreef DKUp het volgende:
Giedo deed vorig jaar toch twee keer samen met Olav het commentaar? Waarom nu niet meer?
Dat is Bobby D.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:17 schreef Johannes788 het volgende:
Och. Volgend jaar Viaplay. Wie weet kicken ze mol er uit en wordt presentatieduo Rick W en Robert D.
Zou mijn voorkeur zijn. Of die dude die ieder jaar Indy 500 doet. Ook super goed.
En Rick voor de NASCAR, dus laat ze naar lekker blijven.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is Bobby D.
René Hoogterp is de vaste commentator van ziggy bij de IndyCar
De F1-organisatie heeft dat echt berekend hoor, geheel onafhankelijk van de driver input. Dat geniale computermodelletje hadden ze net op tijd af voor het seizoen waarin Hamilton niet de met grote afstand beste auto had.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:02 schreef tja77 het volgende:
Perez die 0,9 sec. langzamer is dan Bottas.
Als er nog mensen zijn die durven te beweren dat de RB sneller is dan de Mercs, dan zijn die mensen in ieder geval niet meer serieus te nemen.
Dat geeft niks hoor, wij moesten altijd al om jou lachen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:08 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet echt lachen om mensen die van Ziggo weg zijn wegens enorme bias, en Sky daarin verdedigen.
sneu volkquote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:31 schreef opreis het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt leuk als ze in zandvoort komen denk ik
Ook mooi met namen eronder. Stoere actie zeg.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:31 schreef opreis het volgende:
[ afbeelding ]
Die racet zelf nog dus die heeft geen tijd.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:53 schreef greysbones het volgende:
Ho pin
die weet echt veel
heeft 2 a 3 keer commentaar gedaan
Dus als ik iemand op zijn bek sla en anderen zeggen daar wat van dan zijn zij sneu volk?quote:
Als een vrije training gebruikt wordt als onderbouwing. Dat moet wel serieus genomen worden?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:02 schreef tja77 het volgende:
Perez die 0,9 sec. langzamer is dan Bottas.
Als er nog mensen zijn die durven te beweren dat de RB sneller is dan de Mercs, dan zijn die mensen in ieder geval niet meer serieus te nemen.
Chanant.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:31 schreef opreis het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen WEC toch? Dat is ook weer niet een heel druk programma.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Die racet zelf nog dus die heeft geen tijd.
Get tokkiedquote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:31 schreef opreis het volgende:
[ afbeelding ]
Er viel natuurlijk al weinig eer aan te behalen in dat hok, maar zelfs met dat in het achterhoofd is het nog steeds kleurloos en vol foutjes idd.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:50 schreef Johannes788 het volgende:
Teleurstellend debuutseizoen tot nu toe voor Mick. Weinig overtuigend
Oorzaak is onbekend (in elk geval voor het grote publiek) maar Stroll had die race ook een klapband op dezelfde plek.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 06:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Die crash door de band had ook voorkomen kunnen worden, want het was al eerder bij Max gebeurt. wat dat betreft is Pirelli gewoon een kut firma die hun fouten niet toegeeft, want de banden zijn nu wel anders.
Crash in FP3quote:
Proleet.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:59 schreef Ferdii het volgende:
We gaan Hamilton in Zandvoort helemaal niet als een held ontvangenhij zal weten wat voor kneus hij is
Als er dan een paar gediskwalificeerd worden zijn we alsnog tweedequote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:02 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Als er dan een paar gediskwalificeerd worden zijn we alsnog tweede
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:02 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Als er dan een paar gediskwalificeerd worden zijn we alsnog tweede
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:05 schreef Nattekat het volgende:
Al is het wereldrecord Mercedes afschrijven in Q1 ook niet mis.
Psychologische oorlogsvoering tegen Lewisquote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Britney schuift aan bij Sky.
Ik weet 't niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |