Ik ga ze laten karten zodra ze kunnen lopen. Succesformule.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:39 schreef PippenScottie het volgende:
Ik probeer mijn kinderen overigens wat bij te brengen over sport. Maar dan denken ze dat een discus een frisbee is en realiseer ik me dat het onbegonnen werk is
Te beginnen met de middelstequote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik zou niet te hoog inzetten en voor 1 op 3 gaan.
Baby’s maken met Heywoodu ís topsportquote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij zal vast moeten wachten tot zij gestopt is met topsport
Het komt vanzelf goed. Ik begon met schaatsen kijken (zwemmen keek ik ook maar ik zwem zelf), toen kwam wielrennen en uiteindelijk zit ik hierquote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:39 schreef PippenScottie het volgende:
Ik probeer mijn kinderen overigens wat bij te brengen over sport. Maar dan denken ze dat een discus een frisbee is en realiseer ik me dat het onbegonnen werk is
Dan kan ie het best met een vriendin beginnen. Als je die eenmaal hebt komt de rest vanzelf wel.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik zou niet te hoog inzetten en voor 1 op 3 gaan.
Of een vriendin met vaste baan?quote:
Dat zullen ze dan wel Olympisch maken.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:41 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Baby’s maken met Heywoodu ís topsport
Huis en werk hoop ik dit jaar wel geregeld te hebbenquote:
Zolang hij niks zegt over zijn nachtritme is dat nog wel een optie.quote:
Afgegleden dus.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het komt vanzelf goed. Ik begon met schaatsen kijken (zwemmen keek ik ook maar ik zwem zelf), toen kwam wielrennen en uiteindelijk zit ik hier
Ze hoeven niet te kunnen lopen, bij karten kan je zitten.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga ze laten karten zodra ze kunnen lopen. Succesformule.
Staat nog niet op de planning.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Benieuwd wie er hier tijdens Parijs 2024 nog steeds allemaal dezelfde hoeveelheid tijd hebben want geen kinderen enzo.
Het houdt niet heel erg over nee.quote:
Of die keer dat ik een nachtje spijbelde bij de OS.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Zolang hij niks zegt over zijn nachtritme is dat nog wel een optie.
Zoals je nu ook steeds halve nachten spijbelt en hier afwezig bent?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of die keer dat ik een nachtje spijbelde bij de OS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |