We worden kampioenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:42 schreef Redefine het volgende:
Duitsland komt niet onder de Nederlandse druk uit.
Normaliter wel. Ze kunnen alleen van henzelf verliezen.quote:
Mwah, das te makkelijk.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Normaliter wel. Ze kunnen alleen van henzelf verliezen.
Nee.quote:
We spelen nu uit zo te zien. Uitgoals tellen bij hokkie nog wel dubbelquote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:47 schreef kilon het volgende:
Duitsland won met 4-2 bij Judo. Als we nu met meer dan 4-2 winnen hebben zijn we toch de beste. Zo werkt het.
Voetjebal is geen olympische sport.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij wie was het? Ik keek even naar het voetbal
Van Maasakker, die kunnen we niet missenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij wie was het? Ik keek even naar het voetbal
Maar het was wel ontzettend spannend. Zeker als je voor het vlaggetje juichtquote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Voetjebal is geen olympische sport.
Bij de mannen dan
Ook eens knockout door gegaan.quote:
Die is ook al 32. Wie gaat haar opvolgen?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Van Maasakker, die kunnen we niet missen
Plonissen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Die is ook al 32. Wie gaat haar opvolgen?
Verkeerde kleur.quote:
Respect man.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De smileycode is
[ code verwijderd ]
de G staat voor groen
Hockey en handbal zijn wel sporten van heel veel regeltjesquote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat is voetbal toch een heerlijk simpele sport als je nu al heel de dag van die vage regeltjes ziet bij andere sporten.
Om nog maar te zwijgen over het judo spektakel en iedereen accepteert het maar blind zonder een vorm van frustratie. Dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hockey en handbal zijn wel sporten van heel veel regeltjes
Bij handbal valt het me zelden opquote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hockey en handbal zijn wel sporten van heel veel regeltjes
Wat is hier nou vaag aanquote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat is voetbal toch een heerlijk simpele sport als je nu al heel de dag van die vage regeltjes ziet bij andere sporten.
Je moet natuurlijk wel je dure sieraden laten shinen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:26 schreef Zipportal het volgende:
Raar dat ze nog met sierraden om mogen sporten.
Hoi Frank de Boer.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:41 schreef Szura het volgende:
Nederland vergeet wel om het veldoverwicht in meer goals om te zetten. Alweer.
2 minuten eruit moeten om zaken waar je zelf geen donder aan kunt doen omdat je tegenstander er bewust naar opzoek is bijvoorbeeld.quote:
Bij Tennis kun je alleen jezelf verwonden.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel je dure sieraden laten shinen.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:46 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Bij Tennis kun je alleen jezelf verwonden.
En ballenjongens/meisjes, de umpire, het publiek, vogels.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:46 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Bij Tennis kun je alleen jezelf verwonden.
Die heb ik nog niet gezienquote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:44 schreef Littlerabbit het volgende:
2 minuten eruit moeten om zaken waar je zelf geen donder aan kunt doen omdat je tegenstander er bewust naar opzoek is bijvoorbeeld.
quote:
Dan is het toch 1-3 en geen 2-2?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er werd gescoord uit de tegenaanval na een Duitse strafcorner.
Maar eerst was er de strafcorner voor Duitsland. Met dus de kans op 2-2.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan is het toch 1-3 en geen 2-2?
Ik zei het dus voor de strafcorner van GER. Maar kijk via NOS.nl, dus wellicht wat vertragingquote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Echte sporten kijk ikquote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAA monkyyy kijkt mee.
[ afbeelding ]
Ik dacht dat je niet begreep waarom frankflop 2-2 zeiquote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jawel, had ook best kunnen vallen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht dat je niet begreep waarom frankflop 2-2 zei
Ik kijkquote:
Zou de NOS op tijd schakelen?quote:
Die gaan wel naar atletiek zekerquote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou de NOS op tijd schakelen?
Daar is nu echt niks boeiends bezig. Beachvolleybal geef ik meer kans.quote:
Welten gaat voorquote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou de NOS op tijd schakelen?
Goed gezienquote:
Die flapoortjes zijn me pas deze week opgevallenquote:
Kun je je prima aan vasthouden.quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:21 schreef Szura het volgende:
[..]
Die flapoortjes zijn me pas deze week opgevallen
Dat was tijdens het EK pas echt een leuke rubriekquote:
Daar helemaal ja.quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was tijdens het EK pas echt een leuke rubriek
Ik schakel net in, maar we hebben er al weer één gemist?quote:
Twee nuquote:Op maandag 2 augustus 2021 11:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik schakel net in, maar we hebben er al weer één gemist?
Wordt je gediskwalificeerd als je een variant gebruikt ofzoquote:
Voor de belangrijke momentenquote:Op maandag 2 augustus 2021 11:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wordt je gediskwalificeerd als je een variant gebruikt ofzo
Jinxquote:Op maandag 2 augustus 2021 11:38 schreef Nattekat het volgende:
Gelukkig is NZ ook niet erg goed in het benutten van strafcorners.
Een kapotte klok staat ook twee keer per dag goedquote:
Nou ja, de bal veranderde ergens door van richting en er was alleen een voet in de buurt. Maar goed, 1-0quote:
Mooie goalquote:
Ik vraag me wel eens af of hockey boeiender wordt zonder Philip Kooke. Misschien maar eens proberen als de vertraging geen probleem zou zijn.quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:34 schreef Nober het volgende:
Engelse commentator heeft het over de tijd in Nederland pak er een bak koffie bij of misschien een biertje.
Die is aan het twitteren met z'n zoon.quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:43 schreef OmniRocket het volgende:
82% balbezit... Barcelona is jaloers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Doet Kooke álle hockeywedstrijden deze OS?quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:42 schreef kilon het volgende:
[..]
Ik vraag me wel eens af of hockey boeiender wordt zonder Philip Kooke. Misschien maar eens proberen als de vertraging geen probleem zou zijn.
In ieder geval alle hockeywedstrijden die ik de afgelopen jaren heb gezien.quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Doet Kooke álle hockeywedstrijden deze OS?
Ja. Ook ingeschakeld Humphry?quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:47 schreef Nattekat het volgende:
Oh, die krekels zijn er nog steeds
#werkenbijdenos
Bol loopt geen finale?quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat weet ik. Hassan boeit mij niet dus het blijft bij brons vandaag als Bol mij niet verrast.
'onder controle'quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vinden wij dat Nederland domineert?
quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]en een voorsprongSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brons?quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat weet ik. Hassan boeit mij niet dus het blijft bij brons vandaag als Bol mij niet verrast.
Hij denkt dat Hassan brons gaat halen neem ik aan.quote:
Ik kijk al sinds de voorbeschouwingquote:
Hassan boeit hem nietquote:Op maandag 2 augustus 2021 11:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij denkt dat Hassan brons gaat halen neem ik aan.
Kooke heeft het er uitgebreid over gehad.quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kijk al sinds de voorbeschouwing
Die krekels waren alleen nog niet opgevallen.
Het is ook niet alsof de commentator dat uitgebreid heeft uitgelegd ofzo.quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kijk al sinds de voorbeschouwing
Die krekels waren alleen nog niet opgevallen.
Dat heeft ie dan gedaan toen ik even koffie aan het zetten was.quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:55 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Kooke heeft het er uitgebreid over gehad.
Nober vindt Hassan geen Nederlander.quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij denkt dat Hassan brons gaat halen neem ik aan.
Anders blijven ze hechten.quote:
Spread Your Wings is wel een lekker nummer, maar We Will Rock You is vreselijk effectbejag.quote:
Maar als ze goed is gaat ze zich wel kwalificeren voor die finale?quote:
Er was brons bij baanwielrennen toch?quote:
Het is haar achternaam.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:03 schreef StephanL het volgende:
Matla is toch geen naam voor een persoon
dagjesvolkquote:Op maandag 2 augustus 2021 12:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar als ze goed is gaat ze zich wel kwalificeren voor die finale?
[..]
Er was brons bij baanwielrennen toch?
Wel chicquote:Op maandag 2 augustus 2021 12:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Frederique is wel redelijk normaal
Voor hockey wel ja.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Neequote:Op maandag 2 augustus 2021 12:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar als ze goed is gaat ze zich wel kwalificeren voor die finale?
[..]
Er was brons bij baanwielrennen toch?
Ik ben blij met de spoilerbalk, nu kan ik langer genieten.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
@:heywoodu is nu boos op de spoilerbalk
Die kreeg laatst een paar flinke tikken op haar neus.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Goed puntquote:Op maandag 2 augustus 2021 12:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik weet dat de NOS het spoilert, maar kunnen we dat dan niet nadoen voor mensen die evt via andere kanalen kijken
Uitgestorvenquote:Op maandag 2 augustus 2021 12:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/adolf
Te kolderiek.quote:
Omdat dat zo is.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:11 schreef OmniRocket het volgende:
waarom is dat opzettelijk achter tikken eigenlijk een strafcorner?
Die kan ook niks met een verkeerd gestopte bal.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:11 schreef Marcoss het volgende:
Kunnen ze Paumen nog inhuren om enkel in te vallen bij een SC?
Je mag het spel niet vertragen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:11 schreef OmniRocket het volgende:
waarom is dat opzettelijk achter tikken eigenlijk een strafcorner?
Bij hockey krijg je echt een kaart om niets jaquote:
Deze niet inderdaad, maar er gingen al 212 SC's mis ongeveer dit toernooiquote:Op maandag 2 augustus 2021 12:11 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Die kan ook niks met een verkeerd gestopte bal.
Ik keek niet, ben even worstelen aan het terugkijken voor de finales beginnen straksquote:Op maandag 2 augustus 2021 12:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
@:heywoodu is nu boos op de spoilerbalk
en hoeveel zaten er?quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Deze niet inderdaad, maar er gingen al 212 SC's mis ongeveer dit toernooi
Ken nog wel een naam die is uitgestorven van de één op de andere dag. Heeft iets te maken met een Nederlander in Peru.quote:
Annan? Die heeft ooit nog met de stick van Caldas gespeeldquote:
De viesdikke Annan.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:11 schreef TheVulture het volgende:
Matla is ooit uit het team gezet, laat dat even op je inwerken
quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:13 schreef Zipportal het volgende:
FB / Wat vind je gebruiksonvriendelijk/onhandig op FOK!?
Van FOK blijft niets heel.
Ter info.
Herhaling.quote:
Meteen maar even gereageerdquote:Op maandag 2 augustus 2021 12:13 schreef Zipportal het volgende:
FB / Wat vind je gebruiksonvriendelijk/onhandig op FOK!?
Van FOK blijft niets heel.
Ter info.
Ja, live nu.quote:
Zouden ze bij het voetbal eens moeten gaan doen.quote:
Nou dit vind ik wel overdreven hoor, even niet naar de scheids kijken en je hebt al groen te pakken. Nota bene op een totaal niet belangrijke plek.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zouden ze bij het voetbal eens moeten gaan doen.
13.5% matig.....quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Score deze wedstrijd is 0 uit 5, score dit toernooi is 7 uit 52
Het gaat erom dat je van de bal blijft na een overtreding. Plek maakt niet uit.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:23 schreef Szura het volgende:
[..]
Nou dit vind ik wel overdreven hoor, even niet naar de scheids kijken en je hebt al groen te pakken. Nota bene op een totaal niet belangrijke plek.
Dit is niet alleen even live naar Dafne, ze hebben ook een analist ingevlogen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:24 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
wat is er? live naar Dafne is prima
Erg raar ja, met straks de finale van Hassan ook nog.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is niet alleen even live naar Dafne, ze hebben ook een analist ingevlogen.
Ach ja, je moet iets om de tijd tot 14:40 gevuld te houden.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Erg raar ja, met straks de finale van Hassan ook nog.
Ja dat analyseren is nu geen tijd voor...quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan is niet voor Dafnequote:Op maandag 2 augustus 2021 12:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |