Misschien kan ze gelijk wat water pakken voor @Pino112quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:30 schreef heywoodu het volgende:
Alsof ze hooguit even naar de koelkast is gelopen.
Team GB ook niet echtquote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nugent DQ
Jamaica staat niet echt te schitteren hier.
We krijgen zo de 800 meter, ik ben benieuwd hoe dat werktquote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:33 schreef WAvanBuren het volgende:
Fijn dat het discuswerpen even wordt uitgelegd.
Mevrouw Van Zetten moet ook mee kunnen kijken hè.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:33 schreef WAvanBuren het volgende:
Semenova snapte het nog niet helemaal.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:33 schreef WAvanBuren het volgende:
Bquote:
Hier op FOK! wel hoor. Hele weken 's nachts posten kan niet op een natuurlijke manier.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:33 schreef trein2000 het volgende:
Een dopinggeval. Die hadden we nog niet.
‘S nachts om half drie?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mevrouw Van Zetten moet ook mee kunnen kijken hè.
Als je maar genoeg drinkt.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hier op FOK! wel hoor. Hele weken 's nachts posten kan niet op een natuurlijke manier.
Die kijkt alles om ons maar te irriteren.quote:
Ik heb nog nooit positief getest.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hier op FOK! wel hoor. Hele weken 's nachts posten kan niet op een natuurlijke manier.
Dit wordt met hetzelfde commentaar ook de hele dag herhaald.quote:
Wil je erover praten? Bel 113.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:35 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit positief getest.
54,4quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat was de tijd van Bol? (Niet dat dat wat zegt)
54,43quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat was de tijd van Bol? (Niet dat dat wat zegt)
Dat is de tijd van bol. 54,40 was de tijd.quote:
Liever een leuke met matige stem dan matige met leuke stem.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:39 schreef RipCity het volgende:
Ok die moet je niet 2 uur op een date meenemen.
Krumins?quote:
Bol is behoorlijk lelijk hoor koekoek.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Liever een leuke met matige stem dan matige met leuke stem.
Dat is waar. Femke blijft leukquote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Liever een leuke met matige stem dan matige met leuke stem.
Deze stem is pure dierenmishandelingquote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:39 schreef Redefine het volgende:
Enige nadeel aan Femke Bol is haar stem nadat ze gelopen heeft. Ik denk dat door die hoogte de kat van @:WAvanBuren van de bank viel.
Is goed moeder's mooistequote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bol is behoorlijk lelijk hoor koekoek.
Ja inderdaadquote:
Zeker als de VS weer in de finale zit. Volle bak voor eigen medaillekans, terecht.quote:
Que?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is de tijd van bol. 54,40 was de tijd.
Aanpassing van 0,03 is wel veel trouwens.
Alleen als ze dr pingel gemist hadquote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee geef mij maar Alex Morgan godin bohhhh
Afquote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:41 schreef superniger het volgende:
ik duik mijn nest in. Om 08:00 tennis kijken.
Toen ze over de finish kwam was de uitslag 54,40. NU staat er 54,43 in de uitslagen.quote:
Bohh die maakt er een kurkentrekker van.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet gezien allen. Had vandaag echotje baby genot.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen als ze dr pingel gemist had
Je hoort hem wel omlaag gaan als ze wat uitgehijgd is.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:39 schreef Redefine het volgende:
Enige nadeel aan Femke Bol is haar stem nadat ze gelopen heeft. Ik denk dat door die hoogte de kat van @:WAvanBuren van de bank viel.
Primaquote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:41 schreef superniger het volgende:
ik duik mijn nest in. Om 08:00 tennis kijken.
Post-racestem kun je sowieso niet vergelijken met de normale stem neequote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je hoort hem wel omlaag gaan als ze wat uitgehijgd is.
Ja maar dan is het toch gewoon 54,43?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Toen ze over de finish kwam was de uitslag 54,40. NU staat er 54,43 in de uitslagen.
Die kan wel een paar kipfileetjes in haar bh gebruiken.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja, dat was de grap.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar dan is het toch gewoon 54,43?
Ja inderdaadquote:
Ja. Daarom ook, nadat ze gelopen heeft. Als ze geen race geeft gehad is haar stem niet zo ergquote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je hoort hem wel omlaag gaan als ze wat uitgehijgd is.
Zijn gewoon in beeld. Ander beeld.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:43 schreef Szura het volgende:
Kunnen we worpen buiten beeld niet spoilen aub?
Ja ik weet het, dat speelt altijd een rol bij atletiekquote:
Was er maar een manier om de worpen live mee te krijgenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:43 schreef Szura het volgende:
Kunnen we worpen buiten beeld niet spoilen aub?
Finale moet makkelijk kunnen. 64 meter of 70 is nogal een verschil natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:44 schreef heywoodu het volgende:
De finale zou een mooie prestatie zijn voor Van Klinken, die wat onrealistische 70+ wordt iets teveel gehypet
Hoop echt dat ze het goed doet.quote:
Nogal een verschil inderdaad, half open veld t.o.v. dicht stadion.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:44 schreef heywoodu het volgende:
De finale zou een mooie prestatie zijn voor Van Klinken, die wat onrealistische 70+ wordt iets teveel gehypet
Oké kennerquote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Finale moet makkelijk kunnen. 64 meter of 70 is nogal een verschil natuurlijk.
Al gauw zes meter.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Moesten ze je pens nakijken ja?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet gezien allen. Had vandaag echotje baby genot.
Mensen die er wel verstand van hebben, weten dat ze vrijwel zeker geen 70 meter gaat werpen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die van het vrouwtje ouwe reus. Alles in orde genot.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moesten ze je pens nakijken ja?
Denk niet dat ze heel veel lekker eten.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:46 schreef WAvanBuren het volgende:
Moet toch heerlijk zijn, topsportster zijn en toch jezelf compleet kunnen volvreten.
Dat weet iedereen, maar 64 meter moet toch wel kunnen lijkt mij.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mensen die er wel verstand van hebben, weten dat ze vrijwel zeker geen 70 meter gaat werpen.
Ayolt kom er naar in.quote:
Trage alvleesklieren genot.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Denk niet dat ze heel veel lekker eten.
Denk dat andere sporters, die zich meer inspannen, meer eten. Phelps at 12.000 caloriën per dag.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:46 schreef WAvanBuren het volgende:
Moet toch heerlijk zijn, topsportster zijn en toch jezelf compleet kunnen volvreten.
Bolt at gewoon lekker nuggetsquote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Denk niet dat ze heel veel lekker eten.
Dat is zelfs Perkovic nog niet gelukt.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat weet iedereen, maar 64 meter moet toch wel kunnen lijkt mij.
Alleen tijdens de Spelen. Normaal niet.quote:
Wetende dat je je ook weer helemaal de tering moet trainen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:46 schreef WAvanBuren het volgende:
Ze wierp laatst in de VS wel regelmatig 65 meter.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mensen die er wel verstand van hebben, weten dat ze vrijwel zeker geen 70 meter gaat werpen.
Wat is het voordeel dat ze zo mokerdik zijn in een sport waarbij je vooral spierkracht en wendbaarheid nodig hebt? Iemand een idee?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wetende dat je je ook weer helemaal de tering moet trainen.
Maar niet in dit soort stadions.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze wierp laatst in de VS wel regelmatig 65 meter.
Ach, er zit niet veel meer publiek bij ofzo.quote:
Neuken als konijnen is hun topsportquote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:49 schreef 1superbeschuitje het volgende:
India: een miljoen miljard mensen en 2.5 topsporters
Die zijn te druk met met een miljoen miljard mensen in het verkeer door elkaar heenrijden en vaststaan en met schijten in de bermen van wegen toch?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:49 schreef 1superbeschuitje het volgende:
Verhoudingsgewijs is Bangladesh een miljoen keer slechter, India heeft tenminste in meerdere sporten medaillekansen. Bangladesh heeft überhaupt nu pas voor het eerst iemand die zich in welke sport dan ook voor de Spelen geplaatst heeft.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:49 schreef 1superbeschuitje het volgende:
Bangladesh is het Friesland van Indiaquote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Verhoudingsgewijs is Bangladesh een miljoen keer slechter, India heeft tenminste in meerdere sporten medaillekansen. Bangladesh heeft überhaupt nu pas voor het eerst iemand die zich in welke sport dan ook voor de Spelen geplaatst heeft.
En dan ga je ook nog met armstukken lopenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:52 schreef Redefine het volgende:
Van Diepen kan blijkbaar niet tegen deze omstandigheden
Zijn laatste 100 meter waren misschien de 100 meter er voor.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:52 schreef Szura het volgende:
Hij heeft als wapen z'n laatste 100m
Stort in
Dat maakt niet zoveel uit.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:52 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
En dan ga je ook nog met armstukken lopen.
Ingehuurd als haas.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:53 schreef Szura het volgende:
Amerikaantje overschatte zich ook enigszins
Half uurtje geledenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:53 schreef Poepz0r het volgende:
WIJ STUREN OPVULLING
WAAR ZIJN DE WERELDTOPPERS
Femke Bol is inderdaad geen wereldtop.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:53 schreef Poepz0r het volgende:
WIJ STUREN OPVULLING
Bram Somquote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:54 schreef Dagoduck het volgende:
Welke 800-meter-loper is er niet bij op de Spelen?
Hier had ook wel gewoon een FOK!ker mee kunnen doen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:53 schreef Poepz0r het volgende:
WIJ STUREN OPVULLING
IS TOCH GEEN KEREL JOH HALVE TAMME.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Femke Bol is inderdaad geen wereldtop.
Ellen van Langenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:54 schreef Dagoduck het volgende:
Arnoud Okken.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:54 schreef Dagoduck het volgende:
Wereldtopper bij de hazen.quote:
Ellen van Langenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:54 schreef Dagoduck het volgende:
Dat jij iemand anders halve tamme noemt is welquote:
Mokerdomme opmerking F. Bol terwijl we naar een mannenwedstrijd zitten te kijken Hansssss.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat jij iemand anders halve tamme noemt is wel
En ze hebben zo hard getraind!quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:54 schreef 3rr0r het volgende:
Maar ze trainden in speciale kamers hoor ik steeds
Mokerdom zou ik ook niet iemand anders verwijten als ik jou wasquote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mokerdomme opmerking F. Bol terwijl we naar een mannenwedstrijd zitten te kijken Hansssss.
Sowquote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mokerdom zou ik ook niet iemand anders verwijten als ik jou was
Mokerdomme opmerking. Geef maar toe Hansworst. GENOT.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze laten wel vaker het stokje vallen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:56 schreef Dagoduck het volgende:
Hopelijk mist de VS een overgave. Of lopen ze buiten het podium.
Hier wordt uitgedeeld.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jouw niveau is weer ouderwets laag hè.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mokerdomme opmerking. Geef maar toe Hansworst. GENOT.
Waza-ari.quote:
Geef je ongelijk nou eens toe joh flap.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jouw niveau is er ouderwets laag hè.
leek het wel op ja hahaquote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:59 schreef Szura het volgende:
Zag ik daar Duplantis in beeld afspringen?
Flap? Geeneens beflap? Matig.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geef je ongelijk nou eens toe joh flap.
Welk ongelijk? Je zei nergens dat het puur over de mannen ging.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geef je ongelijk nou eens toe joh flap.
Mijn stream bevestigt dit.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:59 schreef Szura het volgende:
Vrij logisch als je naar mannen zit te kijken ouwe dibbes. F. Bol is logisch. Samengevat V Diepen kan er geen reet van.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Welk ongelijk? Je zei nergens dat het puur over de mannen ging.
Stel je voor Kendricks Corona en Duplantis die de finale niet haaltquote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:59 schreef Szura het volgende:
Heel goed mogelijk.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:59 schreef Szura het volgende:
Ik steun deze motie.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:59 schreef heywoodu het volgende:
Kunnen we even atletiek kijken ipv allemaal met die poepzoract doorgaan?
Daar gaan weer godenteams sneuvelenquote:
Het verhaalquote:Op zaterdag 31 juli 2021 03:03 schreef Dagoduck het volgende:
Kunnen die interviews niet gewoon op de website verschijnen en verder niet ofzo.
Vrij normaal binnen de NOS in het algemeen en NPO. Zie dochter van M van Nieuwkerk bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 03:03 schreef Pino112 het volgende:
Jeroen S. kan er niet zo veel van.
Via je vader een baan krijgenMooi man.
Ik jinx toch iedereen dus Duplantis zal wel falenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 03:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar gaan weer godenteams sneuvelen
Nee Jeroen zal vast wel eisen dat hij minimaal een x aantal minuten in beeld of te horen is.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 03:03 schreef Dagoduck het volgende:
Kunnen die interviews niet gewoon op de website verschijnen en verder niet ofzo.
OK Gordonquote:Op zaterdag 31 juli 2021 03:04 schreef skysherrif het volgende:
De bulge van Duplantis is net iets teveel
Prima, dan kunnen ze toch gewoon nee zeggen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 03:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee Jeroen zal vast wel eisen dat hij minimaal een x aantal minuten in beeld of te horen is.
Zijn vader zal dat wel regelen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 03:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Prima, dan kunnen ze toch gewoon nee zeggen.
Wie dat bedacht heeftquote:Op zaterdag 31 juli 2021 03:06 schreef Dagoduck het volgende:
Gelukkig geen extra ronde met de drie beste discuswerpsters#DiamondLeague
Man man man dat is echt de grootste kutonzin in de atletiekquote:Op zaterdag 31 juli 2021 03:06 schreef Dagoduck het volgende:
Gelukkig geen extra ronde met de drie beste discuswerpsters#DiamondLeague
Doping: de Blessing in Disguisequote:Op zaterdag 31 juli 2021 03:06 schreef northernlight81 het volgende:
Blessing Okagbare heeft positief getest bij de dopingcontrole op een groeihormoon
Ken ik niet. Voor mijn tijd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: BoogschietenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Was al weg toen de VS weer mocht deelnemen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 03:07 schreef Max23 het volgende:
Kans op een medaille is nu wel weg met die mixed relay zonder Bol
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 03:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILER: BoogschietenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan ben je wel een god. Zelfde met die mensen bij dat pistoolschieten, die precisie bohh.
Pleur nou maar op met je postsquote:Op zaterdag 31 juli 2021 03:09 schreef Poepz0r het volgende:
Vluchteling doet het rustig aan. Uitkering wordt weer gestort door de VVD eind van de maand genot.
Nee, hoewel Caballero wel een probleem heeft met nog één poging te gaan.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 03:11 schreef skysherrif het volgende:
zjin er favorieten op discus die nog geen geldige poging hebben?
Hoeveel moeten het halen? Neem aan dat ze niet een finale met 3 vrouwen gaan doen toch?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 03:12 schreef Redefine het volgende:
Ze hebben weer eens een kwalificatie afstand neergelegd die bijna niemand gaat halen
12quote:Op zaterdag 31 juli 2021 03:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hoeveel moeten het halen? Neem aan dat ze niet een finale met 3 vrouwen gaan doen toch?
Het is altijd die afstand aangevuld (als het nodig is) tot 12quote:Op zaterdag 31 juli 2021 03:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hoeveel moeten het halen? Neem aan dat ze niet een finale met 3 vrouwen gaan doen toch?
Zou wel grappig zijn. Maar nee. Er gaan er altijd 12 naar de finale.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 03:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Nee, familie van Usain Bolquote:Op zaterdag 31 juli 2021 03:15 schreef Dagoduck het volgende:
Zou Peter Bol van de 800 meter familie zijn van Femke?
Nee van Manute Bolquote:Op zaterdag 31 juli 2021 03:15 schreef Dagoduck het volgende:
Zou Peter Bol van de 800 meter familie zijn van Femke?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |