Wat voor tosti?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou, zeg dat. Ik moet eigenlijk al 20 minuten mijn tosti er weer uit schijten.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:29 schreef RamboDirk het volgende:
komt er straks een soccermom de speelsters van de usa na de wedstrijd ophalen?
HOU JE BEKquote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:30 schreef GGMM het volgende:
Oh jottem ik heb nog perziken liggen
Daar ga ik er eens eentje van oppeuzelen
Optaffen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:30 schreef GGMM het volgende:
Oh jottem ik heb nog perziken liggen
Daar ga ik er eens eentje van oppeuzelen
Klinkt als een boek van Herman Brusselmans:Yquote:
8ste met een gouden randjequote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:32 schreef kilon het volgende:
Vergeet niet om na de wedstrijd trots te zijn omdat ze zo hun best hebben gedaan.
Arne Slotquote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:32 schreef kilon het volgende:
Vergeet niet om na de wedstrijd trots te zijn omdat ze zo hun best hebben gedaan.
Zij was toch ooit de beste keeper van de wereld?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sari kan beter een dressuuroefening gaan doen ipv penaltys stoppen.
Na 5-5 stopt de wedstrijd gewoon. Gaan ze een potje olieworstelen om de winnaar te bepalen.quote:
Wil je hiermee stellen dat vrouwenvoetbal zo belachelijk slecht is dat alles een coinflip is?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel raar, in de eerste helft verlenging leek Nederland conditioneel superieur, maar nu is dat toch de VS
nicequote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Na 5-5 stopt de wedstrijd gewoon. Gaan ze een potje olieworstelen om de winnaar te bepalen.
Dat zegt meer over de andere keepsters.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zij was toch ooit de beste keeper van de wereld?
Tweede helft verlenging ging het weer totaal mis jaquote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:34 schreef maxi-mus het volgende:
Uiteindelijk mag je nog blij zijn met pingels.
Zou je gewoon munt opgooien kunnen zeggen?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Wil je hiermee stellen dat vrouwenvoetbal zo belachelijk slecht is dat alles een coinflip is?
Want daar ben ik het mee eens
Eens!quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:34 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dat zegt meer over de andere keepsters.
Goeie kans dat keeper dan slappe lach krijgt.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:33 schreef Pleun2011 het volgende:
Martens maar geen pingel nemen lijkt me
Penalty's zijn altijd leuk.quote:
Scherp!quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit kan nu beide kanten op. Nederland kan winnen en de VS ook.
Dat lijkt me duidelijkquote:
Gewaagdquote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Inb4 loterijquote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Joh…quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mexicanoanalistquote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
40-45quote:
Het is belangrijk om de strafschoppen nu binnen te schieten.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan nemen we penalty's totdat we nooit meer stoppen.quote:
1 houdt ze omdat die per ongeluk tegen haar aan wordt geschotenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:36 schreef Redefine het volgende:
Sari gaat vijf keer a la Cillessen als een zaak aardappelen naar de hoek.
Denk eerder dat ze haar leertje mist.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:37 schreef thedeedster het volgende:
Lieke had vandaag zeker geen pindakaas gegeten
Geen regen?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:37 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zou 4 uur op het terras zitten en nu moet ik zo nog opschieten ook. Ik ben woedend.
Waarom stelt die vrouw met dat roze haar zich zo aan, die wil weer opvallen met een panenka.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:38 schreef El-Stinho het volgende:
Het wordt 3-1 voor de United States of America. Panenka van Rapinoe.
Zweden won van de VS met pingels meen ik in de halve finale(?)quote:
Elke keer weer bij een penalty serie hèquote:
Schijnt de zon daar dan? Hier nietquote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:37 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zou 4 uur op het terras zitten en nu moet ik zo nog opschieten ook. Ik ben woedend.
Kijk haar eens aan. Helemaal van de wereld. Niet laten nemen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Nee, die analist zei net dat ze gaat scoren omdat zij de druk wel aan kan
Als mannen hem missen met een Panenka krijgen ze nooit commentaar!quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom stelt die vrouw met dat roze haar zich zo aan, die wil weer opvallen met een panenka.
Doe maar niet meer dit.quote:
Kunnen we die onzin ook weer weggooien jaquote:
"Maar dit komt omdat ze de eerste penalty niet mocht nemen''"quote:
Doe dit maar niet meer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |