Stukje standbeeld.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:09 schreef maxi-mus het volgende:
Announce keeperwissel voor de pingels. Sari kijkt er altijd alleen maar naar. Stekelenburged
Tussen de palen is een kol ja. Maar ze kunnen ook nog over of naast schieten heh.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:08 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
USA kan gewoon afwachten tot de pingels, want dat zal een makkie voor ze worden.
Denk dat er een mirakel nodig is (voor de Oranje meisjes) om deze wedstrijd nog te winnen.
Ik vind nog steeds van niet. Hoewel ik de regel krom vind en het er niet mee eens ben is ie er nou eenmaal. Zo beredeneerde ik het bij Lukaku en nu ook:quote:
Gebaseerd op groen gras is gras groen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:09 schreef StephanL het volgende:
Gebaseerd op doemdenken gaat Nederland dit niet winnen
En verongelijkt je armen in lucht stekenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Altijd afwachten en dan half duiken of door de voeten zakken.
Als dat zo is niet, maar ze staat in ieder geval in buitenspelpositiequote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds van niet. Hoewel ik de regel krom vind en het er niet mee eens ben is ie er nou eenmaal. Zo beredeneerde ik het bij Lukaku en nu ook:
Je staat pas buitenspel als je de bal raakt. Vroeger niet, toen was de bal in je richting in buitenspelpositie al voldoende om voor buitenspel te fluiten. Nu niet meer. Dus: De bal gaat naar voren. Niemand van Nederland raakt hem. Dus staan ze niet buitenspel. Dan raakt de keepster de bal. En dan de Nederlandse speelster. Dus komt de bal van de tegenstander en dus is het geen buitenspel.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:09 schreef FundsAreSafu het volgende:
Had gewoon moeten schieten ja en hopen op een blunder van die clown op doel
Kansen missen?quote:
Misschien met VI Hij Basnuis vanavond maar weer eens uitnodigenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als dat zo is niet, maar ze staat in ieder geval in buitenspelpositie
Zo'n vieze counter.quote:
https://www.instagram.com/victoriapelova/?hl=nlquote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:11 schreef Caland het volgende:
Volgens mij heeft die Pelova wel aardige tetten trouwens
Goed clubbiequote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/victoriapelova/?hl=nl
Vrij normale.
Gebeurde dit niet ooit eerder in de verlenging?quote:
Zijn we er toch weer ingetuind.quote:
Was toen ook met Spa-NL in WK-finalequote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gebeurde dit niet ooit eerder in de verlenging?
quote:
Sjanies had 'm op het hoofd van Frans Adelaar geschoten.quote:
Shanice kan alleen hard rennenquote:
Niet doen dit.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gebeurde dit niet ooit eerder in de verlenging?
De op één na beste van oranje t.o.v. de slechtste Inderdaad.quote:
NL gaat geen pingels erin schieten en ik denk dat de meeste USA dames dat wel redelijk goed kunnen.quote:
Kan maar 60 minuten spelen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik snap niet dat we niet zijn begonnen met Berenklauw
Ze studeert trouwens Technische Wiskundequote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/victoriapelova/?hl=nl
Vrij normale.
Wij hebben wel Van Veenendaalquote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:16 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
NL gaat geen pingels erin schieten en ik denk dat de meeste USA dames dat wel redelijk goed kunnen.
Geen beslissing in de verlenging en dan kun je eigenlijk wel de tv uit gaan zetten.
We gaan zien of ik gelijk heb.
Dit gaat bewaarheid worden vrees ik.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:16 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
NL gaat geen pingels erin schieten en ik denk dat de meeste USA dames dat wel redelijk goed kunnen.
Geen beslissing in de verlenging en dan kun je eigenlijk wel de tv uit gaan zetten.
Ze had dus beter kunnen gaan wielrennenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ze studeert trouwens Technische Wiskunde
Ik denk dat USA niet eens ze veel beter gaan schietenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:16 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Volgens mij doen die meer Theoretische Wiskundequote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze had dus beter kunnen gaan wielrennen
Ik eet dat altijd met pindasaus, en jij?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik snap niet dat we niet zijn begonnen met Berenklauw
Slim, knap en voor Ajax.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ze studeert trouwens Technische Wiskunde
Curry.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik eet dat altijd met pindasaus, en jij?
Druk voor US-meisjes is wel torenhoog natuurlijkquote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:18 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik denk dat USA niet eens ze veel beter gaan schieten
Denk wel dat hun keepster veel beter er in is
Die zijn dan ook oude moedersquote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:19 schreef Redefine het volgende:
Bij die Amerikanen zien al die wissels er al doodmoe uit.
Cultuurbarbaarquote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kan me niet heugen dat ik ooit een berenklauw heb gegeten in mijn leven.
Even tellen.. 1. ... 2 .... 22quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:20 schreef RamboDirk het volgende:
Hoeveel lesbiennes staan er op het veld?
Hier noemen ze het een berenhapquote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een bult. @Drizztquote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:20 schreef RamboDirk het volgende:
Tussen de 0 en 23quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:20 schreef RamboDirk het volgende:
autisme, autisme... Ik zou het eerder noordelijke stuursheid willen noemen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij mag meisje Miedema hebben. Stukje autisme.
Bij NL een heel hoop.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:20 schreef RamboDirk het volgende:
TSSSSSSSSSSS barbaar.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
berenhap berenklauw pindaquote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:21 schreef GGMM het volgende:
Ik google om te kijken wat berenklauw is maar volgens mij is mijn Google kapot
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:21 schreef GGMM het volgende:
Hard voor je.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:21 schreef GGMM het volgende:
Google maar op berenklauw sate danquote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:21 schreef GGMM het volgende:
Google en Wiki vinden het een berenhap blijkbaarquote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:21 schreef GGMM het volgende:
Waar is nonickone als je hem nodig hebt.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:21 schreef GGMM het volgende:
Als dat het enige was...quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:21 schreef GGMM het volgende:
Gewone berenklauw of reuzenberenklauw?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:21 schreef GGMM het volgende:
*hoefquote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:22 schreef Mani89 het volgende:
Sari had al een scheermesje bij haar pols.
Dat klopt precies, met ui ertussenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:22 schreef maxi-mus het volgende:
Maar het lijkt mij een soort kruising tussen een gehaktbal en een mexicano, ik zou hier pindasaus bij bestellen.
Dat is ook mijn professionele mening.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:22 schreef maxi-mus het volgende:
Maar het lijkt mij een soort kruising tussen een gehaktbal en een mexicano, ik zou hier pindasaus bij bestellen.
Berenklauw is plant.quote:
Als ze allebei hetzelfde shirt dragen dan is er toch geen touw meer aan vast te knopenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:22 schreef Caland het volgende:
Waarom mogen die vrouwen met verschillende shirtjes spelen
Wat is dit voor onzin
Oefenen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:23 schreef Noppie2000 het volgende:
Waarom wordt overal de VAR voor gebruikt?
Doelpunten checken is standaardwerk.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:23 schreef Noppie2000 het volgende:
3-5 ookquote:
En de klauw van een beer.quote:
Omdat de VAR helemaal niet “overal” voor wordt gebruikt. Maar alleen voor doelpunten, rode kaarten, penalty’s en persoonsverwisselingen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:23 schreef Noppie2000 het volgende:
@Treinhoer @Treinhomoquote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:24 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Omdat de VAR helemaal niet “overal” voor wordt gebruikt. Maar alleen voor doelpunten, rode kaarten, penalty’s en persoonsverwisselingen.
Uiteraard. Pindasaus.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:22 schreef maxi-mus het volgende:
Als ik aan de macht kom krijgen dit soort mensen een spuitje.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die frikadel zeggen maar zeggen die dan ook viadel?
Een frikadel is wat anders dan een frikandel.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Wat slim.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:24 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Kunnen ze niet aan haar mouwtje trekken.
Goede vraag.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar waarom? Is dat standaard? Geen vertrouwen in het kunnen van de scheids?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:24 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Omdat de VAR helemaal niet “overal” voor wordt gebruikt. Maar alleen voor doelpunten, rode kaarten, penalty’s en persoonsverwisselingen.
Hier opeten of meenemen?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Doe ik ook altijdquote:
TR gezetquote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ik aan de macht kom krijgen dit soort mensen een spuitje.
Haha jij bent echt viesdom hequote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Vandaag wel vaak gevallen die op het randje zijnquote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:25 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Maar waarom? Is dat standaard? Geen vertrouwen in het kunnen van de scheids?
Gebeurd teveel naar mijn smaak, conoleet tempododend.
Het enige waar ze nog een beetje invloed op hebben is welke kant van het veld de bal op gaat.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:25 schreef MadMaster het volgende:
Gelukkig geldt voor de 'Oranje Leeuwinnen' ook het credo 'Meedoen is belangrijker dan winnen'.
Het totale damesvoetbal is immers niet om aan te zien, alles wat 'goed' gaat berust op louter toeval of een nog slechter moment van de tegenstander. Ongeacht welk land overigens…
Bij twijfel (lees: niet meteen overduidelijk) standaard ja. Als de boel is hervat kun je immers niet meer corrigeren.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:25 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
4.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:26 schreef AgnesGru het volgende:
Alweer buitenspel
Hoeveelste inmiddels van USA?
Foutieve beslissingen corrigeren, wat shockerend zeg.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:25 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Alleen bij als België speelt blijkbaarquote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is volgens de regels dan ook geen buitenspel.
Ja, maar blijkbaar telt dat niet in vrouwenvoetbal.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:26 schreef franklop het volgende:
Maar ontstaat er geen nieuwe situatie door de balaanraking?
Dan wordt het echt Comedy Capers…quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:26 schreef Dagoduck het volgende:
Jammer. Komen er straks nog penalties, daar zit niemand op te wachten.
Ze forceert een ingreep met haar buitenspelpositiequote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is volgens de regels dan ook geen buitenspel.
En Chelsea.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Alleen bij als België speelt blijkbaar
Ja, daardoor is het buitenspel.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:26 schreef franklop het volgende:
neequote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:27 schreef 1superbeschuitje het volgende:
Afschaffen dat zeikbuitenspel krijg je iig meer goals
Trekt voordeel uit een eerdere buitenspelsituatie.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:26 schreef franklop het volgende:
Je kan ook zonder tegenstander spelen, dat scheelt dan ook…quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:27 schreef 1superbeschuitje het volgende:
Afschaffen dat zeikbuitenspel krijg je iig meer goals
Jaquote:
Benieuwd of het EK finale overtreft.quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:27 schreef raptorix het volgende:
WIE LEGT DE VROUWEN UIT HOE BUITENSPEL WERKT?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |