Jaquote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:48 schreef FundsAreSafu het volgende:
Met Frank de Boer als coach hadden WIJ nu 4-0 voorgestaan
Was dat beter dan?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:47 schreef Caland het volgende:
Dit niveau kan gewoon echt niet
En ik heb gisteren Feyenoord - Brinta gezien
Maar wel 't zelfde betaald willen worden als Messiquote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rapinoe heeft wel echt B-voorzetten
Dit is D elftallen niveau.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:47 schreef Caland het volgende:
Ja dat was inderdaad nóg slechterquote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:47 schreef Caland het volgende:
Je bent Amerikaan?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:48 schreef FundsAreSafu het volgende:
Met Frank de Boer als coach hadden WIJ nu 4-0 voorgestaan
Dat was slechter.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:47 schreef Caland het volgende:
Is eigenlijk te weinig.quote:
Miedema > Linssenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:47 schreef Caland het volgende:
Feyenoord ook wel met een nulletje of 3.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:50 schreef Caland het volgende:
Denk dat die postbodes van Brinta met 8-0 van beide teams winnen.
Dubbele cijfers.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:50 schreef Caland het volgende:
De dood of de gladiolen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:50 schreef kilon het volgende:
Het is ook echt rommelen en op hoop van zegen.
Het is wel heel pover ja.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is toch af en toe wel echt belachelijk dit.
Hoogwater.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:50 schreef thedeedster het volgende:
Wordt weer op z’n Hollands verdedigd.
Dallas U-15 heeft een paar jaar geleden van de Amerikaanse vrouwen gewonnen met 5-2.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:50 schreef Caland het volgende:
Beetje zoals op een amateurveld bij de E-tjes op zaterdag.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:50 schreef kilon het volgende:
Het is ook echt rommelen en op hoop van zegen.
Van der Gragt is op ja.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd voor een wissel bij NL, anders gaat dit mis
Dat is altijd wel vermakelijk om te kijken.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:51 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Beetje zoals op een amateurveld bij de E-tjes op zaterdag.
Ja want Canada heeft geen verlenging gehad ofzo?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:51 schreef kilon het volgende:
Zelfs als we dit winnen (als!), zijn ze zo moe dan ze daarna kansloos onderuit gaan.
Dat is vooral gezond verstand in dit geval.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:51 schreef Monolith het volgende:
Is er in het vrouwenvoetbal een regel dat je niet mag terugleggen op de keeper ofzo?
Canada heeft er ook 120 minuten opzitten.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:51 schreef kilon het volgende:
Zelfs als we dit winnen (als!), zijn ze zo moe dan ze daarna kansloos onderuit gaan.
Hoezo, dan is de tegenstander gewoon weer net zo belachelijk slecht tochquote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:51 schreef kilon het volgende:
Ligt eraan wie de keeper is.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:51 schreef Monolith het volgende:
Is er in het vrouwenvoetbal een regel dat je niet mag terugleggen op de keeper ofzo?
Dat gaat nogal eens mis.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:51 schreef Monolith het volgende:
Ah. Wist ik niet. Ik kijk geen vrouwenvoetbal, tenzij vlaggetjes.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja want Canada heeft geen verlenging gehad ofzo?
Het is inderdaad net de Conference liek.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo, dan is de tegenstander gewoon weer net zo belachelijk slecht toch
Stop eens met de verschrikkelijke objectificatie van vrouwen!quote:
Ja ik begrijp wel dat ze op wissel staat.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rapinoe is wel echt een stuk minder goed dan 2 jaar terug
Jaquote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:53 schreef franklop het volgende:
Zei Tom nou dat we nog zeker 90 minuten gingen spelen?
Champions Liekequote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:53 schreef peaceman het volgende:
Die Martens… die is toch zo goed zeggen ze?
Overgewaardeerd. Miedema maakt het verschil.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:53 schreef peaceman het volgende:
Die Martens… die is toch zo goed zeggen ze?
Dat zal wel niet aan Eljero zelf liggen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:54 schreef Caland het volgende:
Eljero Elia is niet langer speler meer van FC Utrecht. De oud-Feyenoorder en de Doemstedelingen hebben met wederzijds goedvinden het contract per direct ontbonden. De 34-jarige Elia kwam niet meer voor in de plannen van trainer René Hake
@:paul
Terugspeelbal!quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:54 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Gvd als Lieke die pingel toch gemaakt had...
7 van de 10 terugspeelballen gaan er dit toernooi in. Deze bal was er nooit ingegaan.quote:
Ja. En hij was al nooit zo sterk...quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:55 schreef dz5b604 het volgende:
Bij Tom heb ik toch iedere keer het idee dat die een jasje heeft uitgedaan na zijn hartinfarct.
Wel met je eens. Minder scherp.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:55 schreef dz5b604 het volgende:
Bij Tom heb ik toch iedere keer het idee dat die een jasje heeft uitgedaan na zijn hartinfarct.
Die gaat gewoon de eerste ernaast schieten als het zover komt.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:55 schreef TLC het volgende:
Martens aan het end geen strafschop laten nemen aub
Wanneer was dat? 1990?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:55 schreef dz5b604 het volgende:
Ik zet mijn geld in op Roord (of Miedema)quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:56 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Jackie gaat de winnende (pingel/goal) maken.
U las het hier voor het eerst.
Studio Voetbal doet hij ook altijd bijzonder goed. Kundige vent.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wel met je eens. Minder scherp.
Bijzonder sympathieke man trouwens.
Rivkahquote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:57 schreef Pleun2011 het volgende:
Van warrige Tom kan ik het gestuntel wel hebben.. weet niet waarom maar hij is gewoon niet iemand om je aan te storen.
Er is bij Studio Sport een presentatrice, kan even niet op haar naam komen, met een kort pittig kapsel dat je steeds intens aankijkt met haar blauwe ogen.. ze kan prima autocue lezen hoor, maar ik vind haar uitstraling naar.
Stukje pot, Rivkah.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:57 schreef Pleun2011 het volgende:
Van warrige Tom kan ik het gestuntel wel hebben.. weet niet waarom maar hij is gewoon niet iemand om je aan te storen.
Er is bij Studio Sport een presentatrice, kan even niet op haar naam komen, met een kort pittig kapsel dat je steeds intens aankijkt met haar blauwe ogen.. ze kan prima autocue lezen hoor, maar ik vind haar uitstraling naar.
Denk niet dat ze op die posities nog snel gaat wisselen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:56 schreef Fodio het volgende:
Ze kunnen evt. nog Pelova erin gooien als verse kracht .. die kan ook echt wel goed voetballen!
Mag ook, zolang ze maar winnen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:57 schreef Collide het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld in op Roord (of Miedema)
Miedema de eerste (als het al zover komt.)quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:57 schreef Collide het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld in op Roord (of Miedema)
Rivkah, die van alle sporten precies niets weet.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:57 schreef Pleun2011 het volgende:
Rivka in ‘t veldquote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:57 schreef Pleun2011 het volgende:
Rivkah.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:57 schreef Pleun2011 het volgende:
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:55 schreef -XOR- het volgende:
[..]
7 van de 10 terugspeelballen gaan er dit toernooi in. Deze bal was er nooit ingegaan.
Crokyquote:
Zou jij naar Martens afspelen?quote:
Nu wil ik ook paprika chips. Maar dan wel een ander merk.quote:
Was Bloodworthquote:
Feyenoord had graag zo’n spits gehad.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:00 schreef Caland het volgende:
Het moet echt allemaal van 1 speler komen he
[ afbeelding ]
Vies shirtquote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:00 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Sjanies heeft compromitterende beelden van Wiegman.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:00 schreef Fodio het volgende:
Die Beeresteyn is na Miedema de beste speler van Oranje maar ze staat nooit in de basis!
Ja want Shanice was tien jaar geleden zo goed.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:00 schreef Fodio het volgende:
Die Beeresteyn is na Miedema de beste speler van Oranje maar ze staat nooit in de basis!
Ze zou een aanwinst zijn voor Feyenoord in de spitspositiequote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:00 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Hé wat is dit, een goede spits in een Feyenoord tenue.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:00 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Getrouwd met de zoon van Wiegman.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:01 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Sjanies heeft compromitterende beelden van Wiegman.
Inderdaad. Niks aan de hand. Geel keeper voor aanstellerij.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze kan nog wel eens goedgekeurd worden
Goed punt. Geen idee hoe de regels daarop zijnquote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:03 schreef Zorro het volgende:
Voor Lukaku was het op het EK geen buitenspel omdat een speler van de tegenstander de bal raakte. Nu raakt de keepster de bal toch ?
Volgens die regels inderdaad geen buitenspel.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:03 schreef Zorro het volgende:
Voor Lukaku was het op het EK geen buitenspel omdat een speler van de tegenstander de bal raakte. Nu raakt de keepster de bal toch ?
En die speelde hem bewust, maar misschien geldt die regel niet voor keepersquote:
Ja. Waarom die regel nu opeens weer niet geld.quote:
Dat valt wel mee hier.quote:
Jansen nu toch? Is ze weer alleen?quote:
Daar zal dan wel het verschil in zitten.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En die speelde hem bewust, maar misschien geldt die regel niet voor keepers
De keeper speelde die bal hier ook behoorlijk bewust.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar zal dan wel het verschil in zitten.
Daan had al geel, die had ik eruit gehaald.quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:05 schreef Benny het volgende:
Penalty gemist, VAR tegen... Dit wordt 2-3 voor USA
Ik vrees ervoor.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:05 schreef Benny het volgende:
116'?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:05 schreef Benny het volgende:
Is wel buitenspel denk ikquote:
Ja. Maar mogelijk dus andere regels bij keepers.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
De keeper speelde die bal hier ook behoorlijk bewust.
Ziekte van Pino ofzo, met dat paarse haarquote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:07 schreef maxi-mus het volgende:
Rapinoe lijkt wel een ziekte te hebben gehad ofzo.
Vrij weinig, en dat is juist t probleemquote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:07 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat moet er toch eigenlijk in iemands hoofd omgaan wanneer je besluit je haar paars te verven?
"Ik wil mijn haar graag paars verven."quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:07 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat moet er toch eigenlijk in iemands hoofd omgaan wanneer je besluit je haar paars te verven?
Uit solidariteit met de Baabquote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:07 schreef WAvanBuren het volgende:
Hier had ze dat juist wel moeten doen jaquote:
Blauw was al vergeven.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:07 schreef WAvanBuren het volgende:
En dat baseer je op?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:08 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
USA kan gewoon afwachten tot de pingels, want dat zal een makkie voor ze worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |