U wordt op uw wenken bediendquote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:50 schreef Aguero het volgende: Krpalek - Tushisvhivili zou een erg mooie finale zijn.
Inderdaad, veel leuker dat wedstrijden gewoon met goede scores worden beslist.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goeiste pot wel.
100+ is vaak toch wel leuker dan 90- en 100-
In de lichte klassen wordt er wel veel gejudood op wel een andere manier dan dit, maar ook dat vind ik wel mooi judo.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:07 schreef Madhouse11 het volgende:
Ik heb inderdaad vandaag al meer Judo gezien dan alle andere klassen bij elkaar. Dat was meer dansen/knuffelen.
Tevreden?quote:
Absoluut. Dicko is leuk en gekochte Turken niet. Al is Sayit wel getrouwd met een Turk oid.quote:
Laten we samen bidden dat Hassan geen medaille pakt.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:12 schreef Aguero het volgende:
[..]
Absoluut. Dicko is leuk en gekochte Turken niet. Al is Sayit wel getrouwd met een Turk oid.
32 kg minder zwaar ook.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:18 schreef kl1172 het volgende:
Ik heb het wel voor de Japanse, ze lijkt altijd wel de underdog met haar kleine gestalte.
Die is niet gekocht, dat is een vluchteling/illegaal die in NL terecht is gekomen en hard kan rennen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:16 schreef Nober het volgende:
Hup Cuba.
[..]
Laten we samen bidden dat Hassan geen medaille pakt.
Dat zegt nog niks. Van de Azerbaijaanse won ze ook.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:17 schreef Arth_NL het volgende:
Die Cubaanse torent boven de Japanse uit.
Die straks maar even terugkijken dan.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat zegt nog niks. Van de Azerbaijaanse won ze ook.
[ afbeelding ]
Eens. Niet helemaal gezond lijkt me.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:19 schreef Mansjester het volgende:
Deze zijn toch gewoon dik? #dagjesmens
Wel een blij monster dan.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:20 schreef Aguero het volgende:
[..]
Eens. Niet helemaal gezond lijkt me.
Kindzerska is een monster.
In het algemeen wordt ook minder passief gevochten.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:24 schreef Arth_NL het volgende:
Ze lijken hier wel wat zuiniger te zijn met de passiefiteitsstrafjes.
Ja meestal gaven ze wel een straf voor het naar de grond gaan zonder techniek.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:24 schreef Arth_NL het volgende:
Ze lijken hier wel wat zuiniger te zijn met de passiefiteitsstrafjes.
Deze finale valt me dan nog wat tegen qua actie.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
In het algemeen wordt ook minder passief gevochten.
Valt wat tegen inderdaad.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:25 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Deze finale valt me dan nog wat tegen qua actie.
Hadden net zo goed twee Nederlanders kunnen zijn.
Wel terecht, Ortiz deed veel te weinig.quote:
Gelachen.quote:
Nee hoor, als ie had gewonnen had ie in de finale gestaan.quote:
Of Meyer.quote:
Grappen en Grollenquote:
1x goud is slecht ja?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:39 schreef Felagund het volgende:
Geen goede laatste dag in het individuele toernooi voor Japan.
Het is ook wel mooi geweestquote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:39 schreef Felagund het volgende:
Dit is al beter dan normaal voor hen bij de zwaarste klassenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:39 schreef Felagund het volgende:
Was ik alweer vergeten, dacht dat het brons was.quote:
Yup, ik vind dat ze de sport wel echt verkracht hebben al een aantal jaar geleden sinds dat tillen niet meer mag, alle aanpassingen met die scores etc.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:39 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb weinig actie gezien tijdens het judo de afgelopen dagen. Vinden jullie dat ook?
Zou die coach hem durven tegenspreken?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:40 schreef Redefine het volgende:
Teddy is twee keer zo lang als zijn coach.
Ik denk dat zijn 3e been al net zo lang is als z'n coachquote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:40 schreef Redefine het volgende:
Teddy is twee keer zo lang als zijn coach.
Ik denk niet dat die de Duitse coach na zal durven doen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou die coach hem durven tegenspreken?
Dat had Henkie ook kunnen zijn!quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:55 schreef Aguero het volgende:
Olympisch kampioen in de -100 en de +100, dan ben je een hele grote. Krpalek.
Dit maar dan onironisch.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat had Henkie ook kunnen zijn!
In principe moet Tornike tegen een -73 judoka maar andere landen kunnen er voor kiezen om een andere judoka (uit de drie lichtste klassen) op te stellen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:32 schreef DutchSL het volgende:
Hoe werkt die landenwedstrijd nou, moet Tornike nu steeds tegen veel zwaardere judoka's gaan vechten omdat we niemand anders hebben in de 3 laagste gewichtsklasses? Of moeten die landen dan ook iemand uit de klasse van Tornike opstellen (mits beschikbaar)
Genieten.......quote:
quote:
Als je individueel zoveel goud haalt, lijkt me de kans ook best groot dat ze als team goud pakken jaquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Japan is echt ijzersterk geweest.
En dan zie ik er morgen nog wel een gouden bijkomen.
Duurt langquote:
The Grol hype goes on.......quote:
Henk gaat niet nog drie jaar door?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:27 schreef Pino112 het volgende:
Nou over 3 jaar zal Meyer wel heen mogen toch
Hup Jur Spijkers!quote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:27 schreef Pino112 het volgende:
Ja, vrij professioneel.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:32 schreef Pino112 het volgende:
Verder prima teksten van Meyer over Grol en bijv Teddy.
Had niet anders verwachtquote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:32 schreef Pino112 het volgende:
Verder prima teksten van Meyer over Grol en bijv Teddy.
Zal je zien dat hij wel goud paktquote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:27 schreef Pino112 het volgende:
Je hebt twee kilo marge, dus als je in -63 zit moet je onder de 65 kilo zitten.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:01 schreef bruinebeer het volgende:
Moeten de judoka's ook weer inwegen voor de landenwedstrijd? Dat lijkt me ook nog wel een dingetje namelijk
Zou haar wel op zijn hondjes doen.quote:
Dan heeft ze nu pechquote:
Ja.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 04:59 schreef Szura het volgende:
Mag je je opstelling per ronde nog wijzigen?
Henkie eruit halen?
Willekeurige gewichtsklasse nog een keer. Direct golden score.quote:
Gelachen.quote:
Volgens mij komt ie dat individueel ook niet?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 05:04 schreef Redefine het volgende:
Ik verbaas mij erover dat die Oezbeek uit dezelfde gewichtsklasse komt.
Nee klopt. Dat zie ik nu bij Verhagen ook.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 05:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij komt ie dat individueel ook niet?
Alle judoka's die klaar zijn en nog in Tokio mogen blijven, zullen er wel zitten.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 05:05 schreef Szura het volgende:
Heb wel het idee dat er veel meer geschreeuw is in die hal
Het is toch een circussport.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 05:07 schreef Starflyer het volgende:
En nu ippon, dit had een DSQ moeten zijn
Dit was wel een techniek vond ik zelfquote:Op zaterdag 31 juli 2021 05:07 schreef Redefine het volgende:
Echt schandalig dit. Gewoon weer getild.
Ah ok. Ja ziet het alleen bijna niet meer.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 05:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit was wel een techniek vond ik zelf
Ik zag hier wel wat knietjes voorbijkomen ja.quote:
Leuke rubriekquote:Op zaterdag 31 juli 2021 05:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik voorspel dat Grol nog een keer tegen de Oezbeek mag.
Dan komen we allemaal niet meer bij denk ikquote:Op zaterdag 31 juli 2021 05:21 schreef Aguero het volgende:
Nu 3-3 maken, 100+ uit de koker en dan mag Oltiboev een derde keer Grol gooien.
Zin in.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 05:21 schreef Aguero het volgende:
Laat het dan maar 4-2 wordenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 05:21 schreef Aguero het volgende:
Heef Japan een probleem?quote:
Deze Oezbeekse is 63 kilo en kan er geen kut van.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 05:23 schreef Redefine het volgende:
Steenhuis nu al meer laten zien dan van de week.
Nee. Maar alsnog.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 05:24 schreef Aguero het volgende:
[..]
Deze Oezbeekse is 63 kilo en kan er geen kut van.
NOS zelf loopt al achter.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 05:28 schreef raptorix het volgende:
Volgenss mij loopt mijn stream op NOS hopeloos achter, hier nu net vrouwen afgelopen.
Komt door de reclame.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 05:28 schreef raptorix het volgende:
Volgenss mij loopt mijn stream op NOS hopeloos achter, hier nu net vrouwen afgelopen.
Prima. In ieder geval geen IPPON dan.quote:
Kun je het nog een keer herhalen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |