Altijd liever clubs links van de lijn Berlijn, Wenen, Athene.quote:
Soberso een leukere tegenstander, even los van hoe goed ze allebei zijn.quote:
Het is vooral klote dat je speelt tegen 11 mensen die direct contact waren van besmette spelers. Niet dat je via die wedstrijd zelf corona in je selectie haalt…quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat niet, het gaat om heel veel miljoenen dus ik heb het liefst dat ze de D-jeugd opstellen.
Maar ik vind het gewoon ongepast om te juichen als mensen ziek zijn.
Spartakquote:
Hendrix schiet er 2 in de kruising tegen PSV...speel liever Benficaquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:17 schreef XL het volgende:
[..]
Spartak
Allemaal 1 pot nat natuurlijk in het oosten…
Beiden 50/50 lijkt me.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:15 schreef maxi-mus het volgende:
Spartak of Benfica als ze van Mietjesland winnen.
Ik vond ze tegen Ajax vorig jaar erg matig.quote:Op maandag 2 augustus 2021 16:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Beiden 50/50 lijkt me.
Eerst maar eens van die Denen winnen. Aangezien iedereen daar carona heb zou dat moeten lukken. Aan de andere kant zijn er weken dat ik het Deense voetbal niet kijk.
Tja, sporten in de buitenlucht wordt niet gezien als nauw contact. Dan moet je elkaar al minimaal een kwartier om de hals hangen wil het wel als nauw contact worden gezien.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:15 schreef XL het volgende:
[..]
Het is vooral klote dat je speelt tegen 11 mensen die direct contact waren van besmette spelers. Niet dat je via die wedstrijd zelf corona in je selectie haalt…
Alles leuk met testen en zo, maar er zit ook tijd tussen de tijd dat je mensen kunt aansteken en het virus bij jezelf waar te nemen is.
We hebben het hier wel over Ajax hè...quote:Op maandag 2 augustus 2021 16:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond ze tegen Ajax vorig jaar erg matig.
En dan vang je net genoeg kleine druppeltjes spiers op van je tegenstander in een duel om besmet te raken.quote:Op maandag 2 augustus 2021 16:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tja, sporten in de buitenlucht wordt niet gezien als nauw contact. Dan moet je elkaar al minimaal een kwartier om de hals hangen wil het wel als nauw contact worden gezien.
Ik maak de regels niet hè.quote:Op maandag 2 augustus 2021 16:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dan vang je net genoeg kleine druppeltjes spiers op van je tegenstander in een duel om besmet te raken.
"Ja, maar er was geen nauw contact...".
Denk je dat die spelers allemaal thuis moeten gaan douchen! Broodtrommeltje leeg eten voor het clubhuis?quote:Op maandag 2 augustus 2021 16:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tja, sporten in de buitenlucht wordt niet gezien als nauw contact. Dan moet je elkaar al minimaal een kwartier om de hals hangen wil het wel als nauw contact worden gezien.
Jij hangt bij je teamgenoten om de nek tijdens het douchen? Is het zo'n team?quote:Op maandag 2 augustus 2021 16:53 schreef XL het volgende:
[..]
Denk je dat die spelers allemaal thuis moeten gaan douchen! Broodtrommeltje leeg eten voor het clubhuis?
Dit zijn uitspraken die in het Feyenoord topic thuishoren.quote:
Qua voetbal bedoel je? Zal moeilijk worden om die Gala wedstrijd te herhalen inderdaad.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:22 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb er overigens helemaal geen zin in. Kan eigenlijk alleen maar tegenvallen.
Ook wel, maar met name ook de hoge verwachtingen. Zijn bij de tegenstander een aantal spelers niet bij en sommigen verwachten een walkover. Ik doe de voorzichtige aanname dat ze met 11en voor de goal gaan hangen. Galatasaray hield open huis hè.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Qua voetbal bedoel je? Zal moeilijk worden om die Gala wedstrijd te herhalen inderdaad.
de schoonheidsprijs is ook niet zo belangrijk uiteindelijk, als je maar weer doorkomtquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ook wel, maar met name ook de hoge verwachtingen. Zijn bij de tegenstander een aantal spelers niet bij en sommigen verwachten een walkover. Ik doe de voorzichtige aanname dat ze met 11en voor de goal gaan hangen. Galatasaray hield open huis hè.
PSV en teams die de bus parkeren gaat helaas niet goed samen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
de schoonheidsprijs is ook niet zo belangrijk uiteindelijk, als je maar weer doorkomt
Misschien kan je je excuses aanbiedenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:05 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik merk dat mijn vorige opmerkingen over dat ik geen zin heb in de wedstrijd mogelijk zijn weerslag heeft op de gemoedstoestand in dit topic.
Dat is natuurlijk nooit mijn bedoeling geweest.
Dat is me even een brug te ver.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien kan je je excuses aanbieden
Het zou wel een mooi gebaar zijnquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is me even een brug te ver.
Ik lees nu je eerdere post ja.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:05 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik merk dat mijn vorige opmerkingen over dat ik geen zin heb in de wedstrijd mogelijk zijn weerslag heeft op de gemoedstoestand in dit topic.
Dat is natuurlijk nooit mijn bedoeling geweest.
Mijn goede vriend @:coco voorspelde zo juist een 4-1 overwinning. (dan weten jullie dat)
Ik denk dat mijn mede-users het mogelijk als een teken van zwakte zien. En dat wil ik zien te voorkomen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zou wel een mooi gebaar zijn
Maar ik laat het verder aan jou over.
Niks mis met viergever. gewoon een degelijke CV.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:34 schreef tompsv18 het volgende:
Obispo basis en gelukkig geen Viergever
Op basis van uitspraken van Aad3000quote:
En Tina Baumgartl centraalquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:03 schreef TehRocks het volgende:
Als het aan PSVCL lag hadden we Brenet nog op linksback staan.
Viergever ernaast, Hendrix ervoor. PSVCL had ons naar de playoffs geleid!quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En Tina Baumgartl centraal
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=391860quote:Mohamed Ihattaren staat op het punt om PSV te verlaten voor een Frans avontuur, zo weet Martijn Krabbendam dinsdagavond te melden. De journalist van Voetbal International schrijft dat de middenvelder bezig is met Mino Raiola om de laatste details af te ronden met de ‘geïnteresseerde clubs’. AS Monaco zou op pole position liggen om Ihattaren te strikken, zo klinkt het.
Krabbendam komt met het bericht dat Monaco mogelijk de nieuwe werkgever wordt van Ihattaren. Of de negentienjarige middenvelder daadwerkelijk zijn handtekening onder een verbintenis gaat zetten bij de Monegasken is overigens nog niet zeker. De journalist meldt namelijk dat ‘insiders in Frankrijk’ ook een overgang naar OGC Nice nog niet uitsluiten. Tevens zouden er clubs uit Italië zijn die nog op het vinkentouw zitten.
...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |