Obispo is natuurlijk wel een beetje vroeg te beoordelen, maar zag er gisteren goed uit iig.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ramalho is een verademing. Obispo is wel een tank geworden. Mwene ben ik iets minder fan van nog en Drommel heb ik mijn vraagtekens bij. Positief is wel dat Max er weer lijkt te staan. Sangare moet zich beperken tot het simpel inleveren van veroverde ballen.
Unpopulair take: Pröpper is beter dan Van Ginkel.
Iemand die nog nooit een stadion van binnen heeft gezienquote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:23 schreef GGMM het volgende:
'mensen die naar de knvb-beker finale gaan vinden het wel leuk'
Goh
Lekkere comeback maatquote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Iemand die nog nooit een stadion van binnen heeft gezien
Goh
Ondanks dat het twee doelen heeft werkelijk alles gaat om doel-punten te maken weet ik het doel uberhaubt niet van deze merkwaardige bedoeling dat voetbal heet.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is dat het doel? Dat men over een aantal jaar nog weet wie welke prijs heeft gepakt?
Raar dat het in bijna elk land gewoon een prijs is die er toe doet. Behalve voor supporters van Ajax en PSV. Die zijn daar te groot voor. Er telt niks buiten het kampioenschap.
Bekrompen zielen die een prijs niet los kunnen zien van of een seizoen geslaagd is.
De gouden televizierring inderdadquote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat 'in bijna elk land' valt ook wel mee. Het is sowieso vrijwel overal zwaar ondergeschikt aan de competitie.
Nederland kent gewoon die traditie niet zo zoals dat in Engeland met de FA-cup is. Het is leuk voor de subtoppers dat ze ook eens wat kunnen winnen als ze twee keer een goede dag hebben.
Mij doet het in elk geval niets, heeft het ook nooit gedaan. Er is nationaal maar één prijs die er toe doet.
Zou echt een topprestatie zijn als PSV daartegen de CL haalt. Is gewoon pot 3 niveau.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:48 schreef Lange_Lans het volgende:
Benfica dus. Even poosje gekeken maar zit toch wel heel goed in elkaar hoor.
Leuk om de arrogante mond te snoeren van de ajacieden, voor de rest boeit het niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:31 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Fruitschaal kan me gestolen worden. "Ja maar het is wel een prijs"
Topprestatie is overdreven..PSV is nquote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:41 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Zou echt een topprestatie zijn als PSV daartegen de CL haalt. Is gewoon pot 3 niveau.
Ik had ze nog gewaarschuwd voor Haller ( de mislukte versie van Luukinho)quote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben van mening dat je altijd alle prijzen moet pakken die je kunt. Al is het de FC Boxtel vakantie cup.
Dus zaterdag gewoon de sterkste elf opstellen, misschien Propper voor Ginkel. Knallen. Laat ze in Amsterdam maar weer 25 miljoen uitgeven aan de volgende paniekaankoop.
Dat valt allemaal wel mee. Diep schamen als je de cl niet haalt.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:48 schreef Lange_Lans het volgende:
Benfica dus. Even poosje gekeken maar zit toch wel heel goed in elkaar hoor.
Ik ben ook benieuwd wat @onlogisch en @GGMM van deze poging vinden.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 07:59 schreef TehRocks het volgende:
Vjenne probeert het nog eens, wat vind @:Caland van deze poging?
Als hij zo doorgaat als hij begonnen is wordt dat lachend een nieuw clubrecord.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is wel PSV. Daar mag je blij zijn met 15-20 miljoen.
De nummer 3 van Portugal.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 07:59 schreef TehRocks het volgende:
Vjenne probeert het nog eens, wat vind @:Caland van deze poging?
dat lukt welquote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:47 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Eerst midjeland nog jongens.
Wat ik tot nu toe gezien heb is PSV leuker om naar te kijken dan vorig seizoen maar ook volwassener, wat ook wel logisch is gezien de leeftijden van de gehaalde spelers, dus ik denk niet dat Midgetland nog een kans heeft, Benfica is wel een ander verhaal.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:06 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Kolkend stadion, heksenketel, onderschatting!
Zo zie ik het ook. PSV heeft zich heel serieus versterkt en gaat tegen Midtyllyland niet meer in de problemen komen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat ik tot nu toe gezien heb is PSV leuker om naar te kijken dan vorig seizoen maar ook volwassener, wat ook wel logisch is gezien de leeftijden van de gehaalde spelers, dus ik denk niet dat Midgetland nog een kans heeft, Benfica is wel een ander verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |