te veel info dan hequote:
quote:
23 geloof ik.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe hoog sta jij dan Raf? Zie je niet meer zoveel.
Gaat het beter met slapen?
Fijne dagquote:Op vrijdag 30 juli 2021 07:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Luitjes fijne dag ga werken . hopelijk krijg ik nieuws dat brand geblust is maar geen goede hoop erop..
en hopelijk kan ik mij concentreren
Werkze,mss is afleiding wel even goed.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 07:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Luitjes fijne dag ga werken . hopelijk krijg ik nieuws dat brand geblust is maar geen goede hoop erop..
en hopelijk kan ik mij concentreren
quote:
quote:
heb hem nog niet gezien vanmorgenquote:
quote:
Kwaad weggelopenquote:
Hij was een krap uurtje geleden aan het tieren dat de mods hem vakantie moesten gevenquote:
Een bakkie gaat er altijd wel inquote:
Werd hij weer gepest?quote:
O Jee, dan was hij wel heel boos.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 07:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hij was een krap uurtje geleden aan het tieren dat de mods hem vakantie moesten geven
Boos dat hij van de 5e plaats is verstotenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Werd hij weer gepest?
[..]
O Jee, dan was hij wel heel boos.
Lekkuh, ik doe met je meequote:
Nou er is nog 1 dag te gaan dus dat laatste kan dan niet de reden zijnquote:Op vrijdag 30 juli 2021 07:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
Boos dat hij van de 5e plaats is verstotenals hij een ban heeft kan hij het erop gooien dat hij daardoor heeft verloren
Zal wel wat meevallen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 07:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
Boos dat hij van de 5e plaats is verstotenals hij een ban heeft kan hij het erop gooien dat hij daardoor heeft verloren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |