ff raam open zetquote:
Zou jou ook nooit negerenquote:
Vuile win ook?quote:
Jij niet nee.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Zou jou ook nooit negeren
Ja jullie de nachtspelersquote:
Ik weet mop maar leef je eigen levenquote:
Vraag maar aan marioquote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja jullie de nachtspelersgrapje he
Dat is hard werken hoor.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ik speel alleen 's nachts mee als ik moet wandelenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja maar marioquote:
Snap.ikquote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik speel alleen 's nachts mee als ik moet wandelen
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:59 schreef HiDiHo het volgende:
Moet je ook niet gaan pompen hé![]()
Laat dat maar aan ons over
Doe je daar niet aan?quote:
te veel info dan hequote:
quote:
23 geloof ik.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe hoog sta jij dan Raf? Zie je niet meer zoveel.
Gaat het beter met slapen?
Fijne dagquote:Op vrijdag 30 juli 2021 07:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Luitjes fijne dag ga werken . hopelijk krijg ik nieuws dat brand geblust is maar geen goede hoop erop..
en hopelijk kan ik mij concentreren
Werkze,mss is afleiding wel even goed.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 07:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Luitjes fijne dag ga werken . hopelijk krijg ik nieuws dat brand geblust is maar geen goede hoop erop..
en hopelijk kan ik mij concentreren
quote:
quote:
heb hem nog niet gezien vanmorgenquote:
quote:
Kwaad weggelopenquote:
Hij was een krap uurtje geleden aan het tieren dat de mods hem vakantie moesten gevenquote:
Een bakkie gaat er altijd wel inquote:
Werd hij weer gepest?quote:
O Jee, dan was hij wel heel boos.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 07:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hij was een krap uurtje geleden aan het tieren dat de mods hem vakantie moesten geven
Boos dat hij van de 5e plaats is verstotenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Werd hij weer gepest?
[..]
O Jee, dan was hij wel heel boos.
Lekkuh, ik doe met je meequote:
Nou er is nog 1 dag te gaan dus dat laatste kan dan niet de reden zijnquote:Op vrijdag 30 juli 2021 07:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
Boos dat hij van de 5e plaats is verstotenals hij een ban heeft kan hij het erop gooien dat hij daardoor heeft verloren
Zal wel wat meevallen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 07:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
Boos dat hij van de 5e plaats is verstotenals hij een ban heeft kan hij het erop gooien dat hij daardoor heeft verloren
Verstandig Raf om in de nacht niet te zitten.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 07:02 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
23 geloof ik.
Nachtbagger niet zoveel meer, want dat was makkelijk punten sporen.
Lig alleen overdag ook te veel plat.
Meestal wel zonder mobiel of tablet, tv heb ik al bewust niet in slaapkamer.
Pot oordopjes heb ik ook staan (-35 dB) .
Maar wil de kop niet dan wil de kop niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |