Regionale spreektaal?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We zijn een goede middenvelder nodig
Nou geen idee, maar zou een Veerman echt in alles een typische Feyenoord aankoop vinden.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:36 schreef maxi-mus het volgende:
Niet dat het verplicht is om Veerman te willen natuurlijk, maar aan wat voor haalbare kaarten denken jullie dan?
Tja ik denk echt dat dit Feyenoord ook nog zonder Toornstra helemaal droevig zou zijn. Ik blijf altijd wel fan van hem. Het is ook wel beetje afwachten wat de Geert nu opeens wil met zn contract.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:38 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Toornstra, hoewel ik 'm ook een gigantische held vind, houdt een keer ook gewoon op. Wie moet hem dan vervangen? Wie moet Fer vervangen? Hartjes?
In Arnesen we trust zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:39 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Nou geen idee, maar zou een Veerman echt in alles een typische Feyenoord aankoop vinden.
En dat bedoel ik helaas niet positief.
Ik bedoel, daarvoor moet je toch ook wel 10 miljoen lappen inmiddels toch?
We hebben al in geen jaren een middenvelder gekocht met zijn kwaliteiten. Dit zou echt in niets een typische Feyenoord aankoop zijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:39 schreef ThePlaneteer het volgende:
Nou geen idee, maar zou een Veerman echt in alles een typische Feyenoord aankoop vinden.
Ze hadden interesse in een Noor (Kitolano ofzo) die echt een controleur scheen te zijn. Maar geen idee of die echt goed is natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:36 schreef maxi-mus het volgende:
Niet dat het verplicht is om Veerman te willen natuurlijk, maar aan wat voor haalbare kaarten denken jullie dan?
Ik zou hem eerlijk gezegd wel bij Ajax willen zien als het daar al niet overvol was.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:39 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
En dat bedoel ik helaas niet positief.
Ik bedoel, daarvoor moet je toch ook wel 10 miljoen lappen inmiddels toch?
Fair enough, maar iets beters die zelf ook dolgraag naar ons wil komen of al bij ons op de bank zit hebben we simpelweg niet. Plus de kinderziektes is er al bij zo'n ervaren middenvelder er wel uit (voor zo ver Eredivisie-ervaring wat waard is).quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze hadden interesse in een Noor (Kitolano ofzo) die echt een controleur scheen te zijn. Maar geen idee of die echt goed is natuurlijk.
Ik heb gewoon het idee dat Veerman wat te duur is voor wat ie kan.
Ja precies. Kökçü gaat weer hetzelfde liedje worden van niet presteren, morren op de bank en schermen met aanbiedingen. Ga dan maar. Veerman op zijn plek, helemaal prima. Hij wil graag en ik zie veel potentie, in tegenstelling tot Kökçü die vooral uitstraalt dat hijzelf vindt dat hij moet spelen of anders. Zit totaal geen loyaliteit in.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:42 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Fair enough, maar iets beters die zelf ook dolgraag naar ons wil komen of al bij ons op de bank zit hebben we simpelweg niet. Plus de kinderziektes is er al bij zo'n ervaren middenvelder er wel uit (voor zo ver Eredivisie-ervaring wat waard is).
Zeg dat wel.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:59 schreef Scrummie het volgende:
Kut voetbal.
Ik heb alweer belachelijk veel zin in zondag.
Ook dat nog ja. "Er is geen geld meer!" Hoppa, Joey Veerman gerucht.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zeg dat wel.
Ik zit ook schandalig veel Voetbalnieuws te checken op m'n werk.
is toch logisch dat er inhoudelijk over gesproken wordtquote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:30 schreef Scrummie het volgende:
Ik begin dat 6 geneuzel een beetje moet te worden.
dan was hij niet haalbaar voor feyenoord hé, als hij er al 34 wedstrijden bovenuit steekt bij heerenveenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik kijk zelf veel te weinig, maar hij steekt er echt niet elke wedstrijd bovenuit toch?
Lekkere 1-2tje dit vriend(-in).quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:57 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja precies. Kökçü gaat weer hetzelfde liedje worden van niet presteren, morren op de bank en schermen met aanbiedingen. Ga dan maar. Veerman op zijn plek, helemaal prima. Hij wil graag en ik zie veel potentie, in tegenstelling tot Kökçü die vooral uitstraalt dat hijzelf vindt dat hij moet spelen of anders. Zit totaal geen loyaliteit in.
Klopt, uitblinkers bij subtoppers zijn niet haalbaar voor ons. En de rest is waarschijnlijk niet goed genoeg of de prijs niet waard.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dan was hij niet haalbaar voor feyenoord hé, als hij er al 34 wedstrijden bovenuit steekt bij heerenveen
dus wat stel je dan voor qua transfers?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Klopt, uitblinkers bij subtoppers zijn niet haalbaar voor ons. En de rest is waarschijnlijk niet goed genoeg of de prijs niet waard.
Er zijn genoeg spelers buiten de Eredivisiequote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dus wat stel je dan voor qua transfers?
In wat voor wereld is Veerman geen uitblinker bij Heerenveen? Dan doe je de waarheid wel heel veel geweld aan.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Klopt, uitblinkers bij subtoppers zijn niet haalbaar voor ons. En de rest is waarschijnlijk niet goed genoeg of de prijs niet waard.
Klopt, ik beweer ook nergens wat anders vermoeiende tering tyfus kut trol.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
is toch logisch dat er inhoudelijk over gesproken wordt
jij stelt voor om geen binnenlandse transfers meer te overwegen?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg spelers buiten de Eredivisie
maar met een 6 wordt een speler bedoeld die vooral als verdedigende middenvelder speeltquote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt, ik beweer ook nergens wat anders vermoeiende tering tyfus kut trol.
Alleen als je er vroeg bij bent, transfervrij of van clubs die een klein bod niet kunnen weigeren.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jij stelt voor om geen binnenlandse transfers meer te overwegen?
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
je weet ook dat het scoutingapparaat op de schop is gegaan en dat er waarschijnlijk niet een hele lijst met spelers ligt die een type als Veerman zijn die wél haalbaar zijn?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Alleen als je er vroeg bij bent, transfervrij of van clubs die een klein bod niet kunnen weigeren.
Blijkbaar heeft Feyenoord hem ook heel lang geen aanbieding kunnen doen omdat er geen geld is. Als je dan hoort dat Narsingh, Jorgensen en een Diemers wel relatieve topsalarissen kregen kan ik me voorstellen dat je een beetje om je heen gaat kijken.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:42 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hoe langer ik er over nadenk hoe meer ik me kwaad maak om de Geert die opeens niet z'n verbeterde contract wil verlengen.
opeens? is al lang bezigquote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:42 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hoe langer ik er over nadenk hoe meer ik me kwaad maak om de Geert die opeens niet z'n verbeterde contract wil verlengen.
Gaat het?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
scrummie denkt nog altijd dat het universum om hem draaitquote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gaat het?
Je hoeft niet elk gesprek wat jou niet zint af te kappen.
Je hoeft ook niet elke fucking keer over inhoud te beginnen als ik hier een post plaats waarin ik uitspreek dat ik ergens moe van word.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gaat het?
Je hoeft niet elk gesprek wat jou niet zint af te kappen.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet elke fucking keer over inhoud te beginnen als ik hier een post plaats waarin ik uitspreek dat ik ergens moe van word.
Het is gewoon een normaal inhoudelijk gesprek niemand is geïnteresseerd waar jij wel of niet moe van wordt.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet elke fucking keer over inhoud te beginnen als ik hier een post plaats waarin ik uitspreek dat ik ergens moe van word.
Reageer er dan niet op als je er niet in geïnteresseerd bent.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is gewoon een normaal inhoudelijk gesprek niemand is geïnteresseerd waar jij wel of niet moe van wordt.
Dat doe jij juist, daar ging m'n vraag over.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:51 schreef Scrummie het volgende:
Reageer er dan niet op als je er niet in geïnteresseerd bent.
Doe niet zo onzekerquote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:51 schreef Scrummie het volgende:
Maar nee, dat doe je wel, want je moet even weer melden dat ik nooit inhoudelijk ben, zodat je weer een like kan scoren. Zeg er ook nog even bij dat ik dom ben, of DUMMIE DUMMIE DUMMIE, hebben we dat riedeltje ook weer gehad en kan het hier weer ontopic verder.
Mooi ik ook.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat doe jij juist, daar ging m'n vraag over.
En nu ben ik hier wel klaar mee.
scrummie is een bonk boosheidquote:
Dit ookquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:02 schreef aTypisch het volgende:
[..]
scrummie is een bonk boosheid
erg slecht voor de sfeer
Bij Luzern zullen ze wel met knikkende knietjes naar het tweeluik toeleven verwacht ik.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:00 schreef fetX het volgende:
Een beetje blijheid hier graag. We hebben gisteren met 3-2 van het grote Drita gewonnen. Nu op naar de reus van Luzern.
Dat lijkt me wel ja. Til vreet ze op.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:02 schreef H.FR het volgende:
[..]
Bij Luzern zullen ze wel met knikkende knietjes naar het tweeluik toeleven verwacht ik.
Ik word ook moe van je.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit ook
Laten we het weer over Feyenoord hebben
Tjonge da was wat gisteren he die wedstrijd
daquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit ook
Laten we het weer over Feyenoord hebben
Tjonge da was wat gisteren he die wedstrijd
dan staat de OOSTENRIJKSE SLOOPKOGEL klaarquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:02 schreef H.FR het volgende:
[..]
Bij Luzern zullen ze wel met knikkende knietjes naar het tweeluik toeleven verwacht ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |