quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt, ik beweer ook nergens wat anders vermoeiende tering tyfus kut trol.
je weet ook dat het scoutingapparaat op de schop is gegaan en dat er waarschijnlijk niet een hele lijst met spelers ligt die een type als Veerman zijn die wél haalbaar zijn?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Alleen als je er vroeg bij bent, transfervrij of van clubs die een klein bod niet kunnen weigeren.
Blijkbaar heeft Feyenoord hem ook heel lang geen aanbieding kunnen doen omdat er geen geld is. Als je dan hoort dat Narsingh, Jorgensen en een Diemers wel relatieve topsalarissen kregen kan ik me voorstellen dat je een beetje om je heen gaat kijken.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:42 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hoe langer ik er over nadenk hoe meer ik me kwaad maak om de Geert die opeens niet z'n verbeterde contract wil verlengen.
opeens? is al lang bezigquote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:42 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hoe langer ik er over nadenk hoe meer ik me kwaad maak om de Geert die opeens niet z'n verbeterde contract wil verlengen.
Gaat het?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt, ik beweer ook nergens wat anders vermoeiende tering tyfus kut trol.
scrummie denkt nog altijd dat het universum om hem draaitquote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gaat het?
Je hoeft niet elk gesprek wat jou niet zint af te kappen.
Je hoeft ook niet elke fucking keer over inhoud te beginnen als ik hier een post plaats waarin ik uitspreek dat ik ergens moe van word.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gaat het?
Je hoeft niet elk gesprek wat jou niet zint af te kappen.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet elke fucking keer over inhoud te beginnen als ik hier een post plaats waarin ik uitspreek dat ik ergens moe van word.
Het is gewoon een normaal inhoudelijk gesprek niemand is geïnteresseerd waar jij wel of niet moe van wordt.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet elke fucking keer over inhoud te beginnen als ik hier een post plaats waarin ik uitspreek dat ik ergens moe van word.
Reageer er dan niet op als je er niet in geïnteresseerd bent.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is gewoon een normaal inhoudelijk gesprek niemand is geïnteresseerd waar jij wel of niet moe van wordt.
Dat doe jij juist, daar ging m'n vraag over.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:51 schreef Scrummie het volgende:
Reageer er dan niet op als je er niet in geïnteresseerd bent.
Doe niet zo onzekerquote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:51 schreef Scrummie het volgende:
Maar nee, dat doe je wel, want je moet even weer melden dat ik nooit inhoudelijk ben, zodat je weer een like kan scoren. Zeg er ook nog even bij dat ik dom ben, of DUMMIE DUMMIE DUMMIE, hebben we dat riedeltje ook weer gehad en kan het hier weer ontopic verder.
Mooi ik ook.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat doe jij juist, daar ging m'n vraag over.
En nu ben ik hier wel klaar mee.
scrummie is een bonk boosheidquote:
Dit ookquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:02 schreef aTypisch het volgende:
[..]
scrummie is een bonk boosheid
erg slecht voor de sfeer
Bij Luzern zullen ze wel met knikkende knietjes naar het tweeluik toeleven verwacht ik.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:00 schreef fetX het volgende:
Een beetje blijheid hier graag. We hebben gisteren met 3-2 van het grote Drita gewonnen. Nu op naar de reus van Luzern.
Dat lijkt me wel ja. Til vreet ze op.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:02 schreef H.FR het volgende:
[..]
Bij Luzern zullen ze wel met knikkende knietjes naar het tweeluik toeleven verwacht ik.
Ik word ook moe van je.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit ook
Laten we het weer over Feyenoord hebben
Tjonge da was wat gisteren he die wedstrijd
daquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit ook
Laten we het weer over Feyenoord hebben
Tjonge da was wat gisteren he die wedstrijd
dan staat de OOSTENRIJKSE SLOOPKOGEL klaarquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:02 schreef H.FR het volgende:
[..]
Bij Luzern zullen ze wel met knikkende knietjes naar het tweeluik toeleven verwacht ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |