Nou, zolang die twee zo matig blijven spelen (normaliter zie je juist in kutpotjes de kwaliteiten van de Senees en Orkun omhoog schieten terug met reddende acties, afgelopen maanden juist totaal niet) kunnen we rekenen op een derde seizoen Senesi hoor.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:18 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Heb het gevoel dat er in augustus nog heel veel gaat gebeuren op transfergebied.
Heel wat spelers die mogen vertrekken, mogelijk late interesse voor Kokcu en Senesi. Wat gaan ze doen met Geertruida en welke vervangers/versterkingen kom er nog?
Niet onmisbaar, maar het is een goede jonge speler waar je nog 1 of 2 jaar van had kunnen genieten om hem vervolgens misschien voor 10-15mln te verkopen. Nu loopt ie gratis of voor heel weinig de deur uit.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:32 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Geertruida is toch ook niet het 7e wereldwonder? Zijn scorend vermogen is wel mooi meegenomen maar wat voegt hij verder precies toe dat zo onmisbaar is?
Dat wel, maar dat neemt niet weg dat hij pas op z'n vroegst #3 op de prio lijst zou moeten staan. En dan is ~7mln veel geld (er is al een bod van 5 afgewezen).quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:18 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Vind hem opeens een stuk sympathieker
Dat gezeur om shirtjes? Ja, het is wel irritant ja.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:06 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dit begint wel echt heel treurige vormen aan te nemen trouwens, in bijna elk stadion in Nederland ondertussen
Vraag is natuurlijk of je het moet gaan verbieden, maar oprotten met die bedelkinderen en ook volwassenen trouwens
Vorige keer ook al bijna rondom het gehele stadion kinderen en een paar volwassenen met van die kutbordjesquote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:08 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat gezeur om shirtjes? Ja, het is wel irritant ja.
Ik moest even goed kijken wat er mis was, maar al die shirtbedelaars, doe ff normaal stelletje paupersquote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:06 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dit begint wel echt heel treurige vormen aan te nemen trouwens, in bijna elk stadion in Nederland ondertussen
Vraag is natuurlijk of je het moet gaan verbieden, maar oprotten met die bedelkinderen en ook volwassenen trouwens
Tokkie gespot.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:09 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik moest even goed kijken wat er mis was, maar al die shirtbedelaars, doe ff normaal stelletje paupers
Support je club en koop het lekker bij de fanshop. Ik heb zelf ook het uitshirt, full support shit, presentatiepolo en trainingspak (beiden de zwarte Europa spelerslijn) aangeschaft. We hebben al zo weinig geld bij de club, probeer je ook nog te bedelen. Treurig.
Een driedelig pak aantrekken om met een kater boodschappen te doen is te veel van het goeiequote:
Ik snap echt niet waarom we hem willen hebben. Veel te duur voor wat je krijgt en de prioriteiten moeten nu écht bij een 6 en een spits liggen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:07 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat wel, maar dat neemt niet weg dat hij pas op z'n vroegst #3 op de prio lijst zou moeten staan. En dan is ~7mln veel geld (er is al een bod van 5 afgewezen).
Lijkt me wel duidelijk dat dit vanuit de investeerders komt. Die willen misschien gewoon graag een jonge Nederlandse spelerquote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:07 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat wel, maar dat neemt niet weg dat hij pas op z'n vroegst #3 op de prio lijst zou moeten staan. En dan is ~7mln veel geld (er is al een bod van 5 afgewezen).
Precies ja. Ga lekker naar de Fanshop.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Vorige keer ook al bijna rondom het gehele stadion kinderen en een paar volwassenen met van die kutbordjes
Zou me ook kapotschamen als vader, ga met die kleine naar de fanshop en koop er gewoon één
Los van dat ik betwijfel of hij echt zoveel toe zou voegen ligt de prioriteit daar toch absoluut niet?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:14 schreef Scrummie het volgende:
Veermangod. Liever vandaag dan morgen. Maar goed, volgens mij ben ik 1 van de weinigen.
Hij kan prima op de plek van Kokcu of Toornstra spelen. Dus ja, daar ligt de prioriteit wel eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Los van dat ik betwijfel of hij echt zoveel toe zou voegen ligt de prioriteit daar toch absoluut niet?
Nee, prima CM voor ons. Wat mij betreft zie ik z'n presentatie vandaag nog gebeuren.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:14 schreef Scrummie het volgende:
Veermangod. Liever vandaag dan morgen. Maar goed, volgens mij ben ik 1 van de weinigen.
Dit meen je toch niet? Zijn enige kwaal is dat hij bij het eerste stukje serieuze tegenstand meteen van de leg is of stress heeft. Al kan dat ook door de werken van Johnny Jansen komen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:17 schreef fetX het volgende:
Los van dat ik betwijfel of hij echt zoveel toe zou voegen
Ik snap sowieso niet zo goed waarom het nu 'niet de prioriteit' zou zijn. Volgens mij zoeken we een controlerende middenvelder en volgens Veerman zelf is dat zijn positie.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:19 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Nee, prima CM voor ons. Wat mij betreft zie ik z'n presentatie vandaag nog gebeuren.
Op Orkun en Jens durf ik niet meer te rekenen.
Alleen als Kokcu weggaat wellicht, al vind ik ‘m dan nog veel te duur. Voor minder dan 7 miljoen ga je hem niet krijgen hoor.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hij kan prima op de plek van Kokcu of Toornstra spelen. Dus ja, daar ligt de prioriteit wel eigenlijk.
Voor 7 miljoen oid? Nee, ik vraag me sterk af of hij dat waard gaat zijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit meen je toch niet? Zijn enige kwaal is dat hij bij het eerste stukje serieuze tegenstand meteen van de leg is of stress heeft. Al kan dat ook door de werken van Johnny Jansen komen.
Veerman is helemaal niet meer een 8.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Alleen als Kokcu weggaat wellicht, al vind ik ‘m dan nog veel te duur. Voor minder dan 7 miljoen ga je hem niet krijgen hoor.
Voor Toornstra kun je veel beter een 6 halen en Veerman is meer een 8. Die gaten die Toornstra laat vallen is echt bizar en dat komt omdat hij totaal niks verdedigends in zich heeft.
Naast controleur kan hij ook als CAM aan de slag gaan bij een eventuele blessure van Til. Hellas Verona en Glasgow Rangers zaten ook achter zijn handtekening aan. Ik zie alleen maar green flags en redenen om hem wél te halen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet zo goed waarom het nu 'niet de prioriteit' zou zijn. Volgens mij zoeken we een controlerende middenvelder en volgens Veerman zelf is dat zijn positie.
Geld.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:23 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Naast controleur kan hij ook als CAM aan de slag gaan bij een eventuele blessure van Til. Hellas Verona en Glasgow Rangers zaten ook achter zijn handtekening aan. Ik zie alleen maar green flags en redenen om hem wél te halen.
Gezien hij ook uit heeft gesproken dolgraag naar ons te willen komen, waar wacht je dan nog op denk ik dan.
Ja, maar niet als de ander blijft staan. Dan heb je nog steeds een echte 6 nodig.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hij kan prima op de plek van Kokcu of Toornstra spelen. Dus ja, daar ligt de prioriteit wel eigenlijk.
Dat moet nog echt blijken want Sjonnie stelt hem vrijwel nooit op zijn favoriete positie op. Maar heb geen twijfels dat hij dat kan en iets toevoegt aan Feyenoord hoor, als ze 7 miljoen kunnen missen zou ik hem vandaag nog halen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Veerman is helemaal niet meer een 8.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)ezelf-als-controleur
Waarom niet? Hij is voetballend veel te goed voor het inmiddels droevige clubje dat Heerenveen is.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Voor 7 miljoen oid? Nee, ik vraag me sterk af of hij dat waard gaat zijn.
Nouja, daarom. Sjonnie snapt er gewoon niet zoveel als ons van.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat moet nog echt blijken want Sjonnie stelt hem vrijwel nooit op zijn favoriete positie op. Maar heb geen twijfels dat hij dat kan en iets toevoegt aan Feyenoord hoor, als ze 7 miljoen kunnen missen zou ik hem vandaag nog halen.
Ik kijk zelf veel te weinig, maar hij steekt er echt niet elke wedstrijd bovenuit toch?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom niet? Hij is voetballend veel te goed voor het inmiddels droevige clubje dat Heerenveen is.
Dat lijkt me wel duidelijk.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja, daarom. Sjonnie snapt er gewoon niet zoveel als ons van.
Ik haal liever iemand waarbij z’n natuurlijke positie een 6 is, zeker voor 7 miljoen. Heb het sowieso wel gehad met die subtopspelers halen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Veerman is helemaal niet meer een 8.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)ezelf-als-controleur
Vooral in de topwedstrijden komt hij zichzelf toch mentaal tegen? (Maar zelfs dan zag ik hem tegen Ajax goede dingen doen).quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik kijk zelf veel te weinig, maar hij steekt er echt niet elke wedstrijd bovenuit toch?
Jawel hoor, al heeft hij er niet altijd zin in. Maar altijd wel 3/4 geniale momentjes.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik kijk zelf veel te weinig, maar hij steekt er echt niet elke wedstrijd bovenuit toch?
Niet zo heel vreemd als je hele team uit vorm is en in een sleur zit, vroeg of laat zit je ook diezelfde sleur ondanks je kwaliteiten.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zie hem ook liever blijven maar verkopen voor 10-15 miljoen.. hoe vaak zie je dat bij Feyenoord gebeuren. Het is jammer dat het zo loopt maar zonder Geertruida gaat het leven ook gewoon door.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:03 schreef H.FR het volgende:
[..]
Niet onmisbaar, maar het is een goede jonge speler waar je nog 1 of 2 jaar van had kunnen genieten om hem vervolgens misschien voor 10-15mln te verkopen. Nu loopt ie gratis of voor heel weinig de deur uit.
In november stond hij zichzelf na Heerenveen v AZ helemaal de grond in te praten toen iedereen verbaasd was dat hij niet mee ging met Jong Oranje. Tegen Ajax in volgens mij de beker werd hij er na 60 minuten afgehaald omdat hij zichzelf mentaal aan het opblazen was.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:29 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Niet zo heel vreemd als je hele team uit vorm is en in een sleur zit, vroeg of laat zit je ook diezelfde sleur ondanks je kwaliteiten.
Een beetje wat je nu ook bij Orkun en Marcos ziet, ik geloof echt wel dat het capabele spelers zijn die ook in een sleur zitten.
Wat is er mis aan broodnodige versterkingen bespreken?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:30 schreef Scrummie het volgende:
Ik begin dat 6 geneuzel een beetje moet te worden.
Niets, meer het gefocus op die cijfertjes.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat is er mis aan broodnodige versterkingen bespreken?
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niets, meer het gefocus op die cijfertjes.
Een 6 is toch niet zo moeilijk te begrijpen? Over wat een '8''' precies is, snap ik je iets meer.quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:30 schreef ThePlaneteer het volgende:
Veerman is nu echt zo'n buy high sell low bitcoin speler. Oprotten hoor.
Hij ziet het iig beter dan Kokcu want dat is niet meer dan een Vilhena2.0 postbodevoetballertje, mentaal lijkt me ook wel een dingetje met hem, Kuipvrees incoming.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vooral in de topwedstrijden komt hij zichzelf toch mentaal tegen? (Maar zelfs dan zag ik hem tegen Ajax goede dingen doen).
Toornstra, hoewel ik 'm ook een gigantische held vind, houdt een keer ook gewoon op. Wie moet hem dan vervangen? Wie moet Fer vervangen? Hartjes?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:30 schreef ThePlaneteer het volgende:
Veerman is nu echt zo'n buy high sell low bitcoin speler. Oprotten hoor.
Gaat ook niet om of het moeilijk te begrijpen is. We zijn een goede middenvelder nodig, Veerman is dat, ook op die plek waar hij zou moeten komen. Dan vind ik het gelul over 'dat het geen 6 is maar meer een 8' allemaal maar matig.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een 6 is toch niet zo moeilijk te begrijpen? Over wat een '8''' precies is, snap ik je iets meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |