Die Pedersen heeft gisteren een prima indruk achtergelaten. Als hij zo blijft spelen zullen we de Geert voornamelijk missen als invulling op de rechtsback of eventueel RCV als de Senees vertrekt (aannemende dat je Trauner door kan schuiven naar LCV).quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Een beetje van beiden gok ik zomaar
Wel jammer maar zie in Hall toch veel meer een back en wellicht dat die Pederson nog wat stappen gaat maken. Dat hield niet over vond ik, maar wel lekker enthousiast zullen we maar zeggen.
Vond het maar een beetje ren je rot met die Pedersen, was daardoor ook verdedigend regelmatig niet op tijd terug. Gelukkig is dat aspect wel heel goed trainbaar.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:03 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Die Pedersen heeft gisteren een prima indruk achtergelaten. Als hij zo blijft spelen zullen we de Geert voornamelijk missen als invulling op de rechtsback of eventueel RCV als de Senees vertrekt (aannemende dat je Trauner door kan schuiven naar LCV).
Het is voornamelijk een van je potentiele cashcows die niet bijtekent. Wie gaat er nu een geblesseerde speler halen? Dus die gaat dan transfervrij of voor een heel laag bedrag in de winter weg. Echt heel erg zonde.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:03 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Die Pedersen heeft gisteren een prima indruk achtergelaten. Als hij zo blijft spelen zullen we de Geert voornamelijk missen als invulling op de rechtsback of eventueel RCV als de Senees vertrekt (aannemende dat je Trauner door kan schuiven naar LCV).
Vond hem eigenlijk ook wel goed al is hij verdedigend gisteren niet echt getest aangezien alle counters vrijwel via het centrum (lees: Fer) gingen. Zijn voorzetten waren ook al een stuk beter dan vorige week.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond het maar een beetje ren je rot met die Pedersen, was daardoor ook verdedigend regelmatig niet op tijd terug. Gelukkig is dat aspect wel heel goed trainbaar.
Dat laatste klopt wel ja. En dat is inderdaad ook een kwestie van trainen. Gezien hij blijkbaar na 70-80 minuten al kapot is moet er sowieso nog wel het e.e.a. aan inhoud opgedaan worden.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond het maar een beetje ren je rot met die Pedersen, was daardoor ook verdedigend regelmatig niet op tijd terug. Gelukkig is dat aspect wel heel goed trainbaar.
Dan gaan we dat regelen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:18 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Vind hem opeens een stuk sympathieker
Geertruida is toch ook niet het 7e wereldwonder? Zijn scorend vermogen is wel mooi meegenomen maar wat voegt hij verder precies toe dat zo onmisbaar is?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:36 schreef H.FR het volgende:
[..]
Lekker kut. Ben benieuwd of Geertruida zo hebberig is of wij zo gierig zijn. Dit kan wel weer een gevolg zijn van de scheve salarisverhoudingen die door Van Geel en Troost zijn gecreëerd.
Dit zat er wel in. Nou ja, niets aan te doen. Hij is zeker een veelbelovende veelzijdige speler, maar graag of niet. Weet zeker dat Feyenoord geboden heeft wat mogelijk is. Dan maar niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/nieuws/(...)ingen-met-geertruida
Nou, zolang die twee zo matig blijven spelen (normaliter zie je juist in kutpotjes de kwaliteiten van de Senees en Orkun omhoog schieten terug met reddende acties, afgelopen maanden juist totaal niet) kunnen we rekenen op een derde seizoen Senesi hoor.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:18 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Heb het gevoel dat er in augustus nog heel veel gaat gebeuren op transfergebied.
Heel wat spelers die mogen vertrekken, mogelijk late interesse voor Kokcu en Senesi. Wat gaan ze doen met Geertruida en welke vervangers/versterkingen kom er nog?
Niet onmisbaar, maar het is een goede jonge speler waar je nog 1 of 2 jaar van had kunnen genieten om hem vervolgens misschien voor 10-15mln te verkopen. Nu loopt ie gratis of voor heel weinig de deur uit.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:32 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Geertruida is toch ook niet het 7e wereldwonder? Zijn scorend vermogen is wel mooi meegenomen maar wat voegt hij verder precies toe dat zo onmisbaar is?
Dat wel, maar dat neemt niet weg dat hij pas op z'n vroegst #3 op de prio lijst zou moeten staan. En dan is ~7mln veel geld (er is al een bod van 5 afgewezen).quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:18 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Vind hem opeens een stuk sympathieker
Dat gezeur om shirtjes? Ja, het is wel irritant ja.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:06 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dit begint wel echt heel treurige vormen aan te nemen trouwens, in bijna elk stadion in Nederland ondertussen
Vraag is natuurlijk of je het moet gaan verbieden, maar oprotten met die bedelkinderen en ook volwassenen trouwens
Vorige keer ook al bijna rondom het gehele stadion kinderen en een paar volwassenen met van die kutbordjesquote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:08 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat gezeur om shirtjes? Ja, het is wel irritant ja.
Ik moest even goed kijken wat er mis was, maar al die shirtbedelaars, doe ff normaal stelletje paupersquote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:06 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dit begint wel echt heel treurige vormen aan te nemen trouwens, in bijna elk stadion in Nederland ondertussen
Vraag is natuurlijk of je het moet gaan verbieden, maar oprotten met die bedelkinderen en ook volwassenen trouwens
Tokkie gespot.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:09 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik moest even goed kijken wat er mis was, maar al die shirtbedelaars, doe ff normaal stelletje paupers
Support je club en koop het lekker bij de fanshop. Ik heb zelf ook het uitshirt, full support shit, presentatiepolo en trainingspak (beiden de zwarte Europa spelerslijn) aangeschaft. We hebben al zo weinig geld bij de club, probeer je ook nog te bedelen. Treurig.
Een driedelig pak aantrekken om met een kater boodschappen te doen is te veel van het goeiequote:
Ik snap echt niet waarom we hem willen hebben. Veel te duur voor wat je krijgt en de prioriteiten moeten nu écht bij een 6 en een spits liggen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:07 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat wel, maar dat neemt niet weg dat hij pas op z'n vroegst #3 op de prio lijst zou moeten staan. En dan is ~7mln veel geld (er is al een bod van 5 afgewezen).
Lijkt me wel duidelijk dat dit vanuit de investeerders komt. Die willen misschien gewoon graag een jonge Nederlandse spelerquote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:07 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat wel, maar dat neemt niet weg dat hij pas op z'n vroegst #3 op de prio lijst zou moeten staan. En dan is ~7mln veel geld (er is al een bod van 5 afgewezen).
Precies ja. Ga lekker naar de Fanshop.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Vorige keer ook al bijna rondom het gehele stadion kinderen en een paar volwassenen met van die kutbordjes
Zou me ook kapotschamen als vader, ga met die kleine naar de fanshop en koop er gewoon één
Los van dat ik betwijfel of hij echt zoveel toe zou voegen ligt de prioriteit daar toch absoluut niet?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:14 schreef Scrummie het volgende:
Veermangod. Liever vandaag dan morgen. Maar goed, volgens mij ben ik 1 van de weinigen.
Hij kan prima op de plek van Kokcu of Toornstra spelen. Dus ja, daar ligt de prioriteit wel eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Los van dat ik betwijfel of hij echt zoveel toe zou voegen ligt de prioriteit daar toch absoluut niet?
Nee, prima CM voor ons. Wat mij betreft zie ik z'n presentatie vandaag nog gebeuren.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:14 schreef Scrummie het volgende:
Veermangod. Liever vandaag dan morgen. Maar goed, volgens mij ben ik 1 van de weinigen.
Dit meen je toch niet? Zijn enige kwaal is dat hij bij het eerste stukje serieuze tegenstand meteen van de leg is of stress heeft. Al kan dat ook door de werken van Johnny Jansen komen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:17 schreef fetX het volgende:
Los van dat ik betwijfel of hij echt zoveel toe zou voegen
Ik snap sowieso niet zo goed waarom het nu 'niet de prioriteit' zou zijn. Volgens mij zoeken we een controlerende middenvelder en volgens Veerman zelf is dat zijn positie.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:19 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Nee, prima CM voor ons. Wat mij betreft zie ik z'n presentatie vandaag nog gebeuren.
Op Orkun en Jens durf ik niet meer te rekenen.
Alleen als Kokcu weggaat wellicht, al vind ik ‘m dan nog veel te duur. Voor minder dan 7 miljoen ga je hem niet krijgen hoor.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hij kan prima op de plek van Kokcu of Toornstra spelen. Dus ja, daar ligt de prioriteit wel eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |