Denk dat die op dit moment met een loep probeert een ontsnappingsclausule te vinden in zijn contract.quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:35 schreef Haringkop het volgende:
Als die Oostenrijker al normaal op z’n benen kan blijven staan is het al een versterking.
Zal je eerst een 6 moeten halen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:35 schreef Kerftminister het volgende:
Mag toch echt hopen dat het met Gernotgenot wat beter staat achterin.
quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:36 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Denk dat die op dit moment met een loep probeert een ontsnappingsclausule te vinden in zijn contract.
Die kan er gewoon niet zo veel vanquote:Op donderdag 29 juli 2021 21:36 schreef ijs_beer het volgende:
Ik vind die Kokcu, die zogenaamd ene spelmaker zou moeten zijn ook wel droevig in z'n passing hoor.
Wel als je hem achter de aanval zet.quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:37 schreef scrupuleus het volgende:
Beter ze je ook nog een defmid voor de verdediging of kan dat niet met pressing
Nee, als je wil pressen moet je eigenlijk 11 aanvallers opstellen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:37 schreef scrupuleus het volgende:
Beter ze je ook nog een defmid voor de verdediging of kan dat niet met pressing
Dat is niet iets nieuws. Ik vind het een ongelooflijke kutspeler maar daarin ben ik in de minderheid geloof ikquote:Op donderdag 29 juli 2021 21:36 schreef ijs_beer het volgende:
Ik vind die Kokcu, die zogenaamd ene spelmaker zou moeten zijn ook wel droevig in z'n passing hoor.
Was er niet een moment dat je die voor 10 miljoen kwijt kon ofzo?quote:
Nou ik sluit me er graag bij aan. Ik hoop elke keer dat ze een hoog bod krijgen van een club die er ook in trapt; beste dat er kan gebeuren.quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:38 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat is niet iets nieuws. Ik vind het een ongelooflijke kutspeler maar daarin ben ik in de minderheid geloof ik
JAAAAAAAAAA HIJ IS ER!quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:23 schreef 7Eleven het volgende:
Toch mooi 0,5 punt aan de coef bijgedragen
Zou me niks verbazen als die fax nooit in Kosovo is aangekomenquote:Op donderdag 29 juli 2021 21:40 schreef CR7 het volgende:
Weten we zeker dat uitgoals niet dubbel tellen. Die lui zijn alleen maar aan het tijdrekken.
Komt er al jaren niet uit bij hem.quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:38 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat is niet iets nieuws. Ik vind het een ongelooflijke kutspeler maar daarin ben ik in de minderheid geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |