Ja valt niet echt opquote:Op donderdag 29 juli 2021 21:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is de beste vandaag
Beetje als een @:onlogisch tussen de zwakbegaafden
Haps die valt altijd over zijn eigen poten johquote:Op donderdag 29 juli 2021 21:23 schreef H.FR het volgende:
Malaciadie zou ik trouwens wisselen voor Haps. Beetje snelheid erbij.
Dat doet hij wel op hoge snelheidquote:Op donderdag 29 juli 2021 21:24 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Haps die valt altijd over zijn eigen poten joh
Kennis van me appt net dat ie zich niet bewust was van hoe hij de wedstrijd beleefde tot ie opzij keek en zijn hond zich onder de koffietafel zag verstoppen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:23 schreef Wicky15 het volgende:
De tijden dat ik elke wedstrijd van Feyenoord keek en chagrijnig kon zijn om een nederlaag zijn al een paar jaar voorbij, maar wat heb ik medelijden met échte fans/supporters.
quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:25 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Kennis van me appt net dat ie zich niet bewust was van hoe hij de wedstrijd beleefde tot ie opzij keek en zijn hond zich onder de koffietafel zag verstoppen.
Ach, snap de blijdschap wel.quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:25 schreef Duiveltja het volgende:
Nou alsof de champignons league is gewonnen
Zou wel een goed spandoek van Fer zijn als we er toch nog uit vliegen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die staat al klaar met een spandoek met ‘fergeef mij’
Nee hij vond het sneu en heeft de tv uitgezet. Ik appte hem net dat van de goal maar hij is nu lekker buiten met de hond om het goed te maken.quote:
Beter ook, dit is het toch niet waard.quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:27 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nee hij vond het sneu en heeft de tv uitgezet. Ik appte hem net dat van de goal maar hij is nu lekker buiten met de hond om het goed te maken.
Het is een hondslelijke voetballer, maar in de Eredivisie gewoon een garantie voor goals. Zoek zijn stats van AZ 2018/19 maar op.quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:26 schreef Wicky15 het volgende:
Til maakt er toch gewoon 15 met een beetje geluk?
Ja precies. Gewoon in de 16 komen en die balletjes erin tikken.quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het is een hondslelijke voetballer, maar in de Eredivisie gewoon een garantie voor goals. Zoek zijn stats van AZ 2018/19 maar op.
Slot-voor-dummies-transfer zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |