Ach, neequote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Nu is het RickGOD met die corona op z'n buik ligt.
De Tandarts heeft alleen gezegd dat ie ziek is, corona buikligging is mijn persoonlijke dramatisering. Al is Ziggo natuurlijk wel een superspreader.quote:
Dat statement van Mercedes gisteren is ook echt bizar hypocriet. Ze vergeten voor het gemak even dat zij (Hamilton én Mercedes) op hun beurt Max framen als degene die 100% schuldig is, een veel te agressieve coureur is, geen respect heeft voor andere coureurs en dan met name Hamilton en meer van die onzinquote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:00 schreef TagForce het volgende:
[..]
Maar ook hiervoor geldt weer: Je kunt het op twee manieren lezen. Hamilton fans/RBR haters lezen het op de ene manier, en de rest op de andere. Dit wordt uiteraard volledig uitgenut door die tweet van Mercedes.
Net als het "racing incident" 2 betekenissen heeft. 1 voor de coureurs/experts, en 1 voor de regels.
Ik lees het deel "with some concern" meer als: Dit zou inderdaad zeer ernstig zijn als het waar is. En dat idee wordt bevestigd door de benadrukkig dat die beschuldigingen van Red Bull helemaal niet zijn bekeken, omdat het verzoek tot herziening is afgewezen, en er dus ook geen uitspraken over worden gedaan.
Het is natuurlijk ook een ernstige zaak als je iemand beschuldigd van het opzettelijk van de baan rossen. Maar goed, daar kunnen we geen uitspraken over doen. Met name de starre houding van Mercedes, en het victim blaming en de aandacht van het daadwerkelijke ongeval af proberen te wenden wat ze doen door het vingerwijzen doet mij vermoeden dat er mogelijk een flinke kern van waarheid in de beschuldigingen kan zitten.
Nou dan alle talen maar uit en dan maar zelf meeeowww meeeowwww meeeowwwwenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:37 schreef Johannes788 het volgende:
Walgelijk sky f1 afgezet.
Conclusie herbert: Max een heethoofd naast de baan en Hamilton zo rustig en kalm. Door zijn “ervaring.”
Britten….
Dit jaquote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat statement van Mercedes gisteren is ook echt bizar hypocriet. Ze vergeten voor het gemak even dat zij (Hamilton én Nercedes) op hun beurt Max framen als degene die 100% schuldig is, een veel te agressieve coureur is, geen respect heeft voor andere coureurs en dan met name Hamilton en meer van die onzin
Zo erg dit.quote:
dat weet Jack niet, Jack ziet de mannetjes altijd alleen als ze naar "het vierkantje" komen. Dan hebben ze de auto niet meer aan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
yes app is wel erg traag maar kan ook door de zoom meeting van me werk komenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:48 schreef Dazalbest het volgende:
Doet bij jullie de tracker het in de F1 pro app?
Ik vermoed dat Hamiltons fragiele ego daar de oorzaak van is, hij is wel erg gevoelig voor kritiek tegenwoordig, lijkt het en het team speelt dat spelletje mee. Niet zo vreemd als je kijkt hoeveel geld Mercedes in Hamilton gestoken heeft en nog gaat steken.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat statement van Mercedes gisteren is ook echt bizar hypocriet. Ze vergeten voor het gemak even dat zij (Hamilton én Mercedes) op hun beurt Max framen als degene die 100% schuldig is, een veel te agressieve coureur is, geen respect heeft voor andere coureurs en dan met name Hamilton en meer van die onzin
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:48 schreef theclansman het volgende:
[..]
yes app is wel erg traag maar kan ook door de zoom meeting van me werk komen![]()
Me werk.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:48 schreef theclansman het volgende:
[..]
yes app is wel erg traag maar kan ook door de zoom meeting van me werk komen![]()
Ik vind dat eigenlijk wél gekquote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Hamiltons fragiele ego daar de oorzaak van is, hij is wel erg gevoelig voor kritiek tegenwoordig, lijkt het en het team speelt dat spelletje mee. Niet zo vreemd als je kijkt hoeveel geld Mercedes in Hamilton gestoken heeft en nog gaat steken.
F1 TV Pro, World Feed - Audio Track 'Undetermined'.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zou fijn zijn als je alleen het commentaar uit kon schakelen wel gewoon de rest vh geluid kon houden.
me werkquote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:48 schreef theclansman het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij zo fragiel is, het is gewoon 1 grote PR machine, Hamilton is geen kleine jongen natuurlijk, alleen op Instagram 4 keer zoveel volgers als Max en Red Bull is hier gewoon in de fout gegaan, ze hadden hun verlies moeten nemen maar in plaats daarvan zijn ze nu de bad guys, niet zo slim.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Hamiltons fragiele ego daar de oorzaak van is, hij is wel erg gevoelig voor kritiek tegenwoordig, lijkt het en het team speelt dat spelletje mee. Niet zo vreemd als je kijkt hoeveel geld Mercedes in Hamilton gestoken heeft en nog gaat steken.
Thanks!quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:08 schreef TagForce het volgende:
[..]
F1 TV Pro, World Feed - Audio Track 'Undetermined'.
Dat is natural sounds zonder commentaar.
Je investering beschermen, dat zal de redenatie van Mercedes zijn, voor dit seizoen zitten ze 100% aan Hamilton vast om nog in de buurt van titels te komen. Als het te ver uit de hand loopt dan zal er nog wel een mogelijkheid zijn om Hamiltons nieuwe contract te ontbinden maar voor nu is dat geen optie.quote:
Och, hij is best goed in hinderlijk aanwezig zijn.quote:
Volledig meegaan in zijn onzin en die zelfs zelf actief gaan uitdragen en zijn contract ontbinden zijn wel 2 uitersten natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je investering beschermen, dat zal de redenatie van Mercedes zijn, voor dit seizoen zitten ze 100% aan Hamilton vast om nog in de buurt van titels te komen. Als het te ver uit de hand loopt dan zal er nog wel een mogelijkheid zijn om Hamiltons nieuws contract te ontbinden maar voor nu is dat geen optie.
Bij mij heeft ie vandaag een offdayquote:
Je zal maar vriendje van Zjak willen zijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Hij kan de juiste vriendjes maken.
Toto en Hamilton zijn het hele seizoen al bezig met psychologische oorlogsvoering tegen Red Bull Racing en Max om ze te destabiliseren. Dit past daar ook wel in. Gelukkig laten ze zich niet gek maken.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volledig meegaan in zijn onzin en die zelfs zelf actief gaan uitdragen en zijn contract ontbinden zijn wel 2 uitersten natuurlijk.
Hem een beetje in toom houden en er niet in meegaan als hij onzin loopt te debiteren zou ook kunnen.
Bij mij ook.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bij mij heeft ie vandaag een offday
True. Doch erg sneu gedrag vind ik.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:26 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Toto en Hamilton zijn het hele seizoen al bezig met psychologische oorlogsvoering tegen Red Bull Racing en Max om ze te destabiliseren. Dit past daar ook wel in. Gelukkig laten ze zich niet gek maken.
Mooi statement in Hongarijequote:
Mag ik een teiltje?quote:
Hij kan niet eens spellen.quote:
Het is geen politiek statement. De politiek moet zich niet bezigen met sommige vrijheden.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Mag ik een teiltje?
F1 coureurs (en sporters in het algemeen) moeten zich niet bezigen met politieke statements.
Ja, dat kan maar dat doet Mercedes niet om redenen. Een van die redenen zal Hamilton zijn, een andere is vermoedelijk om RB op te fokken, daar zijn ze al het hele seizoen mee bezig.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volledig meegaan in zijn onzin en die zelfs zelf actief gaan uitdragen en zijn contract ontbinden zijn wel 2 uitersten natuurlijk.
Hem een beetje in toom houden en er niet in meegaan als hij onzin loopt te debiteren zou ook kunnen.
Heeft Lewis Hamilton al iets gezegd over slechte homo rechten in Hongarije? Of komt ie alleen op voor mensen van zijn eigen kleur?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Mag ik een teiltje?
F1 coureurs (en sporters in het algemeen) moeten zich niet bezigen met politieke statements.
Dat heeft hij zeker gedaan.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heeft Lewis Hamilton al iets gezegd over slechte homo rechten in Hongarije? Of komt ie alleen op voor mensen van zijn eigen kleur?
Wat is er politiek aan een regenboogquote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Mag ik een teiltje?
Ja, dat heeft hij en al had hij dat niet gedaan dan is dat ook prima.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heeft Lewis Hamilton al iets gezegd over slechte homo rechten in Hongarije? Of komt ie alleen op voor mensen van zijn eigen kleur?
Dat is het hele seizoen al. Je wilt toch niet met droge ogen beweren dat de RB beter is dan de Mercedes?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:33 schreef Johannes788 het volgende:
Mercedes en Red Bull heel close.
Kortom, Max gaat het verschil maken dit weekend
In Hongarije? Alles.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat is er politiek aan een regenboog
Weer keurig op een seconde gereden. Zelfs Ham zit slechts op een tiende van Bottasquote:
Ja in zijn stories op instaquote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat heeft hij: https://www.skysports.com(...)hungarian-grand-prixquote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Successen behaald in het verleden....quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
Mijn vorige voorspelling van 2 weken terug was ook redelijk goed.
Geen sprintrace om het uit te testenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:38 schreef hjansen82 het volgende:
Verstappen weer de snelste in de training, dan zal Hamilton hem wel weer van de baan tikken op zondag.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:40 schreef Tijger_m het volgende:
Ok, lachen wel weer met Steiner:
[ twitter ]
Wel een nepaccount, maar hij had het gezegd kunnen hebben.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:40 schreef Tijger_m het volgende:
[ twitter ]
Alles.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat is er politiek aan een regenboog
Ja, ik weet het maar ik vond hem wel grappig en je kan het hem horen zeggenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wel een nepaccount, maar hij had het gezegd kunnen hebben.
Bedoel je niet 18, want 2 rijders voor team Haas?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:40 schreef Tijger_m het volgende:
[ twitter ]
Huh? Ja, dus? Er kan er maar een winnen dus als je er 19 afgekegeld dan win je altijd.quote:
Maar niet voor de botsing, want die was veel later. En eigenlijk denk ik dat hij ook geen straf had gekregen voor het onveilig terugkeren, want daar had Hill geen last van.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Tegenwoordig had Schumi een straf gekregen voor het onveilig terugkeren op de baan.
Heeft Lewis Hamilton Max verstappen al iets gezegd over slechte homo rechten in Hongarije? Of komt ie alleen op voor mensen van zijn eigen kleurbankrekening in Monaco?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |