Ja, dat kan maar dat doet Mercedes niet om redenen. Een van die redenen zal Hamilton zijn, een andere is vermoedelijk om RB op te fokken, daar zijn ze al het hele seizoen mee bezig.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volledig meegaan in zijn onzin en die zelfs zelf actief gaan uitdragen en zijn contract ontbinden zijn wel 2 uitersten natuurlijk.
Hem een beetje in toom houden en er niet in meegaan als hij onzin loopt te debiteren zou ook kunnen.
Heeft Lewis Hamilton al iets gezegd over slechte homo rechten in Hongarije? Of komt ie alleen op voor mensen van zijn eigen kleur?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Mag ik een teiltje?
F1 coureurs (en sporters in het algemeen) moeten zich niet bezigen met politieke statements.
Dat heeft hij zeker gedaan.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heeft Lewis Hamilton al iets gezegd over slechte homo rechten in Hongarije? Of komt ie alleen op voor mensen van zijn eigen kleur?
Wat is er politiek aan een regenboogquote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Mag ik een teiltje?
F1 coureurs (en sporters in het algemeen) moeten zich niet bezigen met politieke statements.
Ja, dat heeft hij en al had hij dat niet gedaan dan is dat ook prima.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heeft Lewis Hamilton al iets gezegd over slechte homo rechten in Hongarije? Of komt ie alleen op voor mensen van zijn eigen kleur?
Dat is het hele seizoen al. Je wilt toch niet met droge ogen beweren dat de RB beter is dan de Mercedes?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:33 schreef Johannes788 het volgende:
Mercedes en Red Bull heel close.
Kortom, Max gaat het verschil maken dit weekend
In Hongarije? Alles.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat is er politiek aan een regenboog
Weer keurig op een seconde gereden. Zelfs Ham zit slechts op een tiende van Bottasquote:
Ja in zijn stories op instaquote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat heeft hij: https://www.skysports.com(...)hungarian-grand-prixquote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Successen behaald in het verleden....quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
Mijn vorige voorspelling van 2 weken terug was ook redelijk goed.
Geen sprintrace om het uit te testenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:38 schreef hjansen82 het volgende:
Verstappen weer de snelste in de training, dan zal Hamilton hem wel weer van de baan tikken op zondag.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:40 schreef Tijger_m het volgende:
Ok, lachen wel weer met Steiner:
[ twitter ]
Wel een nepaccount, maar hij had het gezegd kunnen hebben.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:40 schreef Tijger_m het volgende:
[ twitter ]
Alles.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat is er politiek aan een regenboog
Ja, ik weet het maar ik vond hem wel grappig en je kan het hem horen zeggenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wel een nepaccount, maar hij had het gezegd kunnen hebben.
Bedoel je niet 18, want 2 rijders voor team Haas?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:40 schreef Tijger_m het volgende:
[ twitter ]
Huh? Ja, dus? Er kan er maar een winnen dus als je er 19 afgekegeld dan win je altijd.quote:
Maar niet voor de botsing, want die was veel later. En eigenlijk denk ik dat hij ook geen straf had gekregen voor het onveilig terugkeren, want daar had Hill geen last van.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Tegenwoordig had Schumi een straf gekregen voor het onveilig terugkeren op de baan.
Heeft Lewis Hamilton Max verstappen al iets gezegd over slechte homo rechten in Hongarije? Of komt ie alleen op voor mensen van zijn eigen kleurbankrekening in Monaco?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |