Je verwacht het niet. Maar gaan ze het ook nog wagen om straks eerst nog even een recap van de dag te doen?quote:
Voor de honderdste keer vandaag Ronald van Dam's momentjequote:Op donderdag 29 juli 2021 13:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je verwacht het niet. Maar gaan ze het ook nog wagen om straks eerst nog even een recap van de dag te doen?
Wat gebeurt er eigenlijk als ze gelijk eindigen in de finale op de brug? 2x goud dan?quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:40 schreef koffieleuk het volgende:
Die battle tussen Nina en Suni op brug is heerlijk.
Ze hebben gewoon die balk smaller gemaakt.quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
Weer iemand van de balk af, lijkt vaker dan de vorige keer, of herinner ik me dat verkeerd?
Simone Biles is in hun hoofd gaan zittenquote:Op donderdag 29 juli 2021 13:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
Weer iemand van de balk af, lijkt vaker dan de vorige keer, of herinner ik me dat verkeerd?
Eerst wordt er gekeken naar de hoogste uitvoeringsscore. Weet zo niet hoe er dan verder gekeken wordt als die ook gelijk is.quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wat gebeurt er eigenlijk als ze gelijk eindigen in de finale op de brug? 2x goud dan?
Godverquote:Op donderdag 29 juli 2021 13:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je verwacht het niet. Maar gaan ze het ook nog wagen om straks eerst nog even een recap van de dag te doen?
Die gaan hier gewoon een samenvatting van uitzenden. Geen flauwekulletjes met al die buitenlanders.quote:
Zal de landing dan wel zijn.quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:43 schreef Felagund het volgende:
15.266 is iets minder dan in de teamfinale.
Lekker babbelen met blauw haar ACTquote:
Na die trollactie met die dubbele streep bij het eind van de tijdrit laatst zou me dit niet eens verbazen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon die balk smaller gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |