Vliegen wegslaan.quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:26 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom al die hand/armgebaren bij het turnen. Is het een dans ofzo.
Wist je dat niet?quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:26 schreef Dagoduck het volgende:
Heb je hem in de houdgreep?quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:27 schreef Moira het volgende:
Zo, ik kijk eindelijk weer mee met neefje op de bank
Oprecht een goeie vraag.quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:27 schreef Dagoduck het volgende:
En waarom turnen mannen niet op de balk?
Dood?quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:27 schreef Moira het volgende:
Zo, ik kijk eindelijk weer mee met neefje op de bank
‘Artistic gymnastics’ ja, voor artistry krijg je bonuspunten en voor het gebrek eraan aftrek.quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:26 schreef Dagoduck het volgende:
Ik vind het maar onzin. Doe gewoon je flikflak of hoe dat allemaal heet, geen flauwekulletjes.quote:
Die gaan liever als een malle ronddraaien op een kruk.quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:27 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:27 schreef Dagoduck het volgende:
quote:
Ok. Zal er wel bijhoren. Ik krijg er altijd de kriebels van.quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:28 schreef Moira het volgende:
[..]
‘Artistic gymnastics’ ja, voor artistry krijg je bonuspunten en voor het gebrek eraan aftrek.
Als je dan iets krijgt als wat de mannen op vloer doen laat dan maar zittenquote:Op donderdag 29 juli 2021 14:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind het maar onzin. Doe gewoon je flikflak of hoe dat allemaal heet, geen flauwekulletjes.
Die durven dat niet aan.quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:27 schreef Dagoduck het volgende:
Ik vroegah ook maar ben er nu wel aan gewendquote:Op donderdag 29 juli 2021 14:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ok. Zal er wel bijhoren. Ik krijg er altijd de kriebels van.
Staat een filmpje over op YouTube.quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:27 schreef Dagoduck het volgende:
Nou, dat onderdeel mogen ze ook gewoon schrappen ja.quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:29 schreef Moira het volgende:
[..]
Als je dan iets krijgt als wat de mannen op vloer doen laat dan maar zittenlelijke houterige horkbewegingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |