Zou je dan niet sowieso even bellen? Al een uur?quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij hebt het ook. Zit nu al vanaf 20:45
Ligt er aan wie die st heeft denk ik. Vaak wel als ik bel is de ambu zo hier. Maar dat wil ik niet wacht wel even af.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je wel een hap die doorpakt, en niet eentje die telefonisch probeert je klacht af te handelen?
Ik heb een keer gehad 5 uurquote:
Kan jren duren als je pech hebt. Neem zo een extra betablokker in. Maar mag pas na 2 uur.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zou je dan niet sowieso even bellen? Al een uur?
niet te lang wachten dan... sterktequote:Op woensdag 28 juli 2021 21:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je. Het is gewoon eng en voel mij heel naar. Ik ben alleen wacht nog even af of het zakt anders bel ik even de hap
Dan rustig wachtenquote:
Laten we hopen dat het stabiliseert .. sterktequote:Op woensdag 28 juli 2021 21:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx. Gelukkig maar.
Ze hebben mij er al twee keer voor opgehaald hopelijk dit keer niet
Jeetje dat is niet niks, ik duim voor je.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx. Gelukkig maar.
Ze hebben mij er al twee keer voor opgehaald hopelijk dit keer niet
Dan voor vanaf dat de buik leeg isquote:Op woensdag 28 juli 2021 21:38 schreef FANNN het volgende:
[..]
Nah.. ik kan nu niks eten, eerst moet die buik leeg.... zal nog een nieuwe fles water pakken...
Het enge vind ik op zo moment alleen zitten.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan rustig wachten
(ik ga pas na 24 uur een keer denken aan het ziekenhuis bellen)
Dan iemand bellen die bij je komt zitten?quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het enge vind ik op zo moment alleen zitten.
Woont je dochter niet vlakbij?quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Hopelijk wordt het snel minder.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:
normaal hebben we wel suikervrije snoep, maar nu dus niet....quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan voor vanaf dat de buik leeg is
Wat bij mij wel eens per ongeluk werkte was suikervrij snoep, iets teveel en het ging te rap. Die zoetstoffen zijn echt mega laxerend.
Neem dat ook niet meer daarom
Kan je niemand bellen Dot?quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou gewoon bellen als je je heel naar voelt.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je. Het is gewoon eng en voel mij heel naar. Ik ben alleen wacht nog even af of het zakt anders bel ik even de hap
Hopelijk kun je hier af en toe wat typen. Dan zit je toch niet helemaal alleen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niemand die het weet.... misschien is ze nu aan het bellen?quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:14 schreef shiitake het volgende:
Sorry, ik was net eventjes weg. Hopelijk gaat het nog goed met je Dot.
Ik hoop het.quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:15 schreef FANNN het volgende:
[..]
Niemand die het weet.... misschien is ze nu aan het bellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |