Mensen belazeren die jou vertrouwen. Fantastisch idee voor op de werkvloer wel.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je eigen kind besodemieteren. Victor is een stuk poep.
quote:Trouw en vol liefde kijkt hij mij met zijn blauwe kijkers aan. Bij de deur staat hij weer te wachten. Trouw, elke dag.
Van zijn vanmorgen met zorg gestijlde haren is weinig blijven zitten. Wat wel altijd blijft is die ontwapenende blik, op voorhand loyaal. Altijd!
Zijn opleidingsniveau zal nooit spraakmakend zijn. Het meetbare aandeel in de maatschappij ook niet.
Maar zijn blijmoedigheid en onvoorwaardelijke liefde. Het pure en authentieke. Zijn ‘recht door zee mentaliteit’ en opbeurende vermogen.
Van onschatbare waarde is hij in ons gezin en persoonlijk. In de drukte van ons bestaan is hij dé ontwapenende en rustgevende factor. De mentor die mij er keer op keer aan herinnerd dat mijn targets en doelen helemaal niet zó belangrijk zijn.
De kleine man die zijn eigen doelen overigens elke dag behaalt; tevredenheid, sociale verbinding, doorzetting…
De kleine man die steeds weer geeft. Meer geeft dan vraagt.
Die ons élke dag in de spiegel laat kijken. En jou vandaag ook.
Een trotse, kwetsbare vader en ondernemer.
#downsyndroom #theupsiteofdown #trotsevader
Inderdaad ja. Wat een irritant toontje zeg.quote:
Nog steeds lekkerder dan vieze asbak koffie in de bouwkeetquote:Op zondag 19 september 2021 15:57 schreef Federer-fan het volgende:
Vind dit ook wel drama als ondertitel van een LinkedInprofiel: "Bezig met spannende plannen, langgekoesterde dromen en nieuwe avonturen".
Vermoedelijk al typend op een laptop in een koffiezaak met een verse muntthee met honing of een cappuccino met havermelk.![]()
Ja, zeker, maar het is zo demonstratief vind ik.quote:Op dinsdag 21 september 2021 16:08 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
[..]
Nog steeds lekkerder dan vieze asbak koffie in de bouwkeet
Stond nog foto van het 3jarig zoontje bij. Maar niet gepost hier.quote:Op dinsdag 21 september 2021 19:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dacht eerst dat het over de hond ging
Je kan hem inhuren voor 5 euro per MINUUTquote:Op donderdag 16 september 2021 12:45 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Altijd mooi als je na lappen tekst nog steeds niet weet wat iemand nou eigenlijk doet![]()
"Communicatie terug naar de essentie" uhuh
De ervaring leert dat zelfs koffie drinken met mij tot life changing inzichten leidt, of we nu willen of niet.quote:Op donderdag 23 september 2021 13:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je kan hem inhuren voor 5 euro per MINUUT
Lekker samen naar de essentie, daar maken we geen woorden aan vuil.
quote:Op donderdag 23 september 2021 13:42 schreef Piles het volgende:
[..]
De ervaring leert dat zelfs koffie drinken met mij tot life changing inzichten leidt, of we nu willen of niet.
I.c.m. met die # Downsyndroom moest ik toch wel even lachen hoorquote:Op dinsdag 21 september 2021 15:19 schreef Aanmodderfakker het volgende:
Wat wel altijd blijft is die ontwapenende blik
Walgelijk dit soort zelfbevlekking. En die klant mag ook wel een cursus Nederlands volgen.quote:Zo fijn, als een van je opdrachtgevers net voor het weekend zo’n berichtje stuurt. Ik ga glunderend mijn weekend in 🥳. Fijn weekend allemaal!
# Llovemyjob #copywriter #copwriting.
Hi Annelies,
WOW Ik ben hier ook heel blij mee.
De artikelen lezen lekker weg, tiken alle boxen aan en ik vind het mega knap hoe je hier zo'n verhaal van hebt kunnen maken. Petje af.
Wat een kul.quote:Op donderdag 23 september 2021 13:42 schreef Piles het volgende:
[..]
De ervaring leert dat zelfs koffie drinken met mij tot life changing inzichten leidt, of we nu willen of niet.
quote:Op donderdag 23 september 2021 13:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
quote:ijn er uitzonderingen op deze belachelijke prijs? Zeker. Ik ben natuurlijk ook gewoon een zakenman. Een slet. Een huurwoordenaar. En zo pragmatisch als de pest. Dus: ik meer continuïteit, jij minder betalen. Zo simpel is het. Als je meer van mij afneemt, krijg je kwantumkorting. Gewoon omdat het kan. De spelregels blijven hetzelfde (ja, ook van het vooruitbetalen), maar de kosten worden lager als je me ver van tevoren voor langere tijd vastlegt. Dat werkt zo:
Heb je de prijzen gezien op die pagina? Dat is satire toch neem ik aan (tegenwoordig weet je het maar nooit)?quote:
Laat ze lekker leven in hun eigen lala land.quote:Op zaterdag 25 september 2021 16:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heb je de prijzen gezien op die pagina? Dat is satire toch neem ik aan (tegenwoordig weet je het maar nooit)?
Vooral dat laatste vind ik echt om tequote:Vandaag werk ik thuis. Op de agenda: 5 offertes 💫 Dat kan prima in deze rustgevende sfeer met vogelgezang op de achtergrond. En tussendoor een rondje met het hondje.
Straks heb ik ook nog een overleg met [naam] over een training die we volgende week samen geven aan leidinggevenden van Dienst Publiekszaken van Gemeente Den Haag. Over direct duidelijk schrijven.
Zoveel leuks!
Je hond rsi-preventie noemen.quote:jezelf uitlaten is ook goed! Toen ik in 2007 voor mezelf begon, kwam er ook meteen een hond in huis. Ik noemde hem mijn RSI-preventieNog steeds werkt dat voor mij fijn.
En ja, klussen afstrepen: love it!
Of die geniale ingeving. Dat is ook genieten.
Fijne dag voor jou!
Ik geniet van jouw museumverhalen. Blijf hiermee doorgaan alsjeblieft.
Blijkbaar is er genoeg zelfkennis om schrijfdingen uit te besteden.quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Walgelijk dit soort zelfbevlekking. En die klant mag ook wel een cursus Nederland volgen.
De agenda voor die afspraken zit niet bepaald vol. Maar ja, het kan ook al interessant zijn als maar 1 persoon per maand een uurtje wil en je ruim voldoende werk hebt.quote:Op zaterdag 25 september 2021 16:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heb je de prijzen gezien op die pagina? Dat is satire toch neem ik aan (tegenwoordig weet je het maar nooit)?
Ja, da's waar.quote:Op zaterdag 25 september 2021 20:32 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Blijkbaar is er genoeg zelfkennis om schrijfdingen uit te besteden.
Savvy.quote:**Profiel** Jij weet wat er speelt -in de maatschappij, in het nieuws en als commprof binnen jouw vakgebied-. Je pikt vragen en signalen snel op -of bent ze voor-. Je gaat savvy te werk als echte teamspeler en denkt in oplossingen.
Die website, mijn hemel wat vindt die vent zichzelf het mannetje.quote:Op donderdag 23 september 2021 13:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij legt het wel af tegen Hugo de Jonge, maar goed, je hebt altijd baas boven baas.quote:Op zondag 26 september 2021 18:25 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Die website, mijn hemel wat vindt die vent zichzelf het mannetje.
Jezelf zo geweldig vinden en dan werkt je website brak omdat je ssl certificaat niet goed is.quote:Op zondag 26 september 2021 18:25 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ook datquote:Op zondag 26 september 2021 21:20 schreef boskameel het volgende:
[..]
Jezelf zo geweldig vinden en dan werkt je website brak omdat je ssl certificaat niet goed is.
quote:Op donderdag 23 september 2021 13:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
9000 euroquote:Bij 3 x de minimale afname (dus 24 uur (be)denken, doen, maken, adviseren & 12 uur reizen, research, regelen) krijg je 1.500,00 euro korting. En betaal je dus ¤ 7.500,00 i.p.v. ¤ 9.000,00
Hahaha, die gast heeft 0.0 klanten man. Misschien krijgt ie af en toe een klus bij mensen bij wie hij de reet likt of vriendjespolitiek. Walgelijk.quote:Op zaterdag 25 september 2021 16:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ah nice, nou ik ga even een jaartje op retraite om na te denken over mijn gender identiteit.quote:
Ik mag hopen dat de overheid jou daar wel een vorstelijke vergoeding voor geeft?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 11:20 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ah nice, nou ik ga even een jaartje op retraite om na te denken over mijn gender identiteit.
Toedels!
Ergens kan het ook goed een gimmick zijn.quote:Op zondag 26 september 2021 18:25 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Oud collega heeft een nieuwe baan en zat van te voren zijn nieuwe werkgever alvast te bedanken voor de fantastische mogelijkheidquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 11:11 schreef Federer-fan het volgende:
LinkedIn staat ook wel heel erg vol met clichés:
- "Bedankt aan al mijn geweldige collega's voor de leuke en leerzame tijd."
- "Maandag begin ik met mijn nieuwe uitdaging. Zin in!"
- "Fijne cursusdag, met allemaal mooie, echte mensen."
Is dit echt?quote:
Eerlijk gezegd denk ik ook dat dat het is. Het is te ver (en eerlijk is eerlijk best goed) doorgevoerd.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 11:28 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ergens kan het ook goed een gimmick zijn.
Het is wel een marketing pippo
quote:
Het zal geheid een heel aardig persoon zijn maar dit is ook weer zo'n gevalletje: Lief dagboek, .....quote:Ik zit soms huilend achter mijn laptop om een mail van misschien 4 zinnen in goed Nederlands te beantwoorden. Al mijn posts op social worden eerst door mijn vrouw of mijn dochter (15 jaar) gecontroleerd voordat ik ze post.Als een volwassen man voel ik me daardoor soms best wel klein.
Ik ben binnensmonds gaan praten zodat anderen niet goed kunnen horen dat ik een fout lidwoord gebruik in een zin. Als ik in een overleg zit met onbekende mensen zeg ik liever niks.
Als mijn vrouw of mijn dochter er niet zijn zijn Google en lidwoord app mijn beste vrienden. Soms doe ik 40 minuten over een mail van een paar zinnen.
Als ik “die” gebruikt in plaats van “dat”, krijg ik weleens de opmerking: hoe lang woon je nou in Nederland? Je moet het nou wel kunnen weten, zo moeilijk is het ook niet.
Ik ben op mijn 21ste in Nederland komen wonen vanuit Curaçao, ik heb alle ezelsbruggetjes geleerd over lidwoorden, heb mijn mbo 4 diploma gehaald en nu bezig met een hbo opleiding maar alsnog lukt het me niet om de juiste lidwoorden te gebruiken. Het ligt niet aan mijn intelligentie, ik voel het gewoon niet.
Maar niet iedereen begrijpt dat.
Wat ik wil zeggen is, dit gaat verder dan de Nederlandse taal bij mij. Ik heb er een soort van minderwaardigheidscomplex aan over gehouden.
Ik ben niet op zoek naar medelijden, helemaal niet.
Ik zie ook dat meerdere mensen dit hebben en die hebben niet iemand in hun naaste omgeving om hen te helpen, waardoor ze dan maar helemaal niks
Trotsheid? Is dat zoiets als trots?quote:IK BEN GESTART ALS ZELFSTANDIG ONDERNEMER!!
Eindelijk kan ik het met jullie delen! Ik ben gestart als zelfstandig Recruitment Partner. Say Whaaaaaat?! Yes, yes! Het is tijd voor een life changing avontuur en wat voor één!
Iedereen die mij heeft geïnspireerd, geadviseerd en knopen heeft laten doorhakken, bedankt! Zonder jullie was dit toffe idee er niet zo snel gekomen en was ik niet zo snel gegroeid. Wat ben ik dankbaar voor de gave reacties en de lieve support. Daar kan ik alleen maar liefde, dankbaarheid en trotsheid van voelen.
Ik hoor je denken: en, en, en? Wat ga je doen? Ik ga bedrijven helpen vacatures sneller in te vullen door de keuze uit kwalitatieve sollicitanten.
Hoe dan?! Ik combineer recruitment en marketingtools, zodat het bedrijf zichtbaarder en aantrekkelijker wordt.
Ik ben jouw recruitment partner als je:
· Een recruitment proces wilt laten uitvoeren en/of optimaliseren;
· Vacature teksten wilt laten (her-)schrijven;
· Werken-bij sites wilt bouwen of optimaliseren.
Wil je graag met mij samenwerken? Let’s plan a date. Alleen zakelijk hé, anders heb ik een boze man thuis…
quote:I have a loyalty that runs in my bloodstream, when I lock into someone or something, you can’t get me away from it because I commit that thoroughly. That’s in friendship, that’s a deal, that’s a commitment. Don’t give me paper – I can get the same lawyer who drew it up to break it. But if you shake my hand, that’s for life..
Heeft die werkgever niet gekeken of hij alsnog van hem af kon?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 16:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Oud collega heeft een nieuwe baan en zat van te voren zijn nieuwe werkgever alvast te bedanken voor de fantastische mogelijkheid
quote:
Dankjewelquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 19:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]![]()
Dan vind ik dat jij een bonus verdient meneer.
Die laatste zin, mijn hemel, wat triest.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 21:39 schreef Federer-fan het volgende:
Zie dit (kansloze stukjes vet gemaakt):
[..]
Trotsheid? Is dat zoiets als trots?
"Ik hoor je denken: en, en, en? Wat ga je doen?" Nee, dat dacht ik niet.
Samengevat:![]()
Aanvullend. Iemand reageerde op dit bericht met: "Veel succes [naam]! Kunnen wij eens bellen? Mogelijk heb ik een mooie opdracht voor je." Dat 'mooie' ook altijd'
Daar was wel interesse in, en vervolgens kwam het bericht: "Laten we dan snel een belmomentje inplannen!"
Waarom praten mensen tegenwoordig zo vaak alsof ze debieltjes zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |