quote:Op donderdag 29 juli 2021 09:59 schreef Mortaxx het volgende:
Uit respect voor onze vriendschap zal ik @:scrummie nu niet met eerdere posts om de oren slaan
Slapzak. Doe gewoon.quote:Op donderdag 29 juli 2021 09:59 schreef Mortaxx het volgende:
Uit respect voor onze vriendschap zal ik @:scrummie nu niet met eerdere posts om de oren slaan
quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:09 schreef GGMM het volgende:
Het is natuurlijk lastig zoeken als iemand om de haverklap op anoniem gaat
@:mortaxx check deze uitweg
Ik vind dit geen goede uitweg.quote:geregistreerd op: vrijdag 10 januari 2020 @ 18:47
Prima uitweg.quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:09 schreef GGMM het volgende:
Het is natuurlijk lastig zoeken als iemand om de haverklap op anoniem gaat
@:mortaxx check deze uitweg
Bedankt maat!quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:23 schreef Caland het volgende:
Even gereageerd in de toppa van @:scrummie
Okequote:Op donderdag 29 juli 2021 10:20 schreef Scrummie het volgende:
NWS / Zware aardbeving met kracht van 8,2 bij Alaska, vrees voor tsunami
Hopelijk laten jullie allemaal even een reactie achter in mijn net gemaakte topic.
Gereageerd. OP trouwens niet gelezen en nergens op geklikt.quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:20 schreef Scrummie het volgende:
NWS / Zware aardbeving met kracht van 8,2 bij Alaska, vrees voor tsunami
Hopelijk laten jullie allemaal even een reactie achter in mijn net gemaakte topic.
Dan ga ik jou niet bedanken.quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gereageerd. OP trouwens niet gelezen en nergens op geklikt.
Je vroeg alleen om een reactie. Niet om de OP te lezen.quote:
Wow ik wist niet dat je direct kwaad werd.quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je vroeg alleen om een reactie. Niet om de OP te lezen.
Dit is ook de laatste keer dat ik iets voor je doe. Idioot.
Ik hoop dat user @Mortaxx je compleet vernedert.quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wow ik wist niet dat je direct kwaad werd.
Ik verwacht gewoon wat meer van je, ik kreeg van Caland direct een like op post #2 in het topic bijvoorbeeld.
Link?quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:40 schreef Buitendam het volgende:
Ik had Caland gementiond in een topic over een keepster uit Angola die heel dik is. Maar hij reageert niet.
Nu hoop ik dat ie extreem allergisch is voor Pfizer en aan de beademing ligt.
Calandweethetookniet reageert zelden.quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:40 schreef Buitendam het volgende:
Ik had Caland gementiond in een topic over een keepster uit Angola die heel dik is. Maar hij reageert niet.
Nu hoop ik dat ie extreem allergisch is voor Pfizer en aan de beademing ligt.
Wat je zegt maat.quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Calandweethetookniet reageert zelden.
ERG JAMMER.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |