Leuk, veel plezier.quote:Op woensdag 28 juli 2021 23:29 schreef tong80 het volgende:
Trusten. Morgenochtend eerste keer Fysio. Daarna gereed voor de kringloopwinkel met een vriendin.
Slaap lekker maat, veel plezier morgen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 23:29 schreef tong80 het volgende:
Trusten. Morgenochtend eerste keer Fysio. Daarna gereed voor de kringloopwinkel met een vriendin.
nog minder kijkcijfersquote:Op donderdag 29 juli 2021 08:25 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
De strandvolleybalsters hebben geen geile broekjes aan.
Dan kun je net zo goed stoppen met dat spelletje.quote:Op donderdag 29 juli 2021 08:25 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
De strandvolleybalsters hebben geen geile broekjes aan.
Na hoeveel uur word je ongeveer ziek van die tweede prik? Dan meld ik me vanmiddag lekker ziek.quote:
Mietjequote:Op donderdag 29 juli 2021 09:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Na hoeveel uur word je ongeveer ziek van die tweede prik? Dan meld ik me vanmiddag lekker ziek.
Mietje. Ik afgelopen zaterdag na een paar uur trouwens.quote:Op donderdag 29 juli 2021 09:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Na hoeveel uur word je ongeveer ziek van die tweede prik? Dan meld ik me vanmiddag lekker ziek.
Vorige keer eigenlijk alleen flinke spierpijn de volgende dag op de prikplek. Verder viel het wel mee toen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 09:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mietje. Ik afgelopen zaterdag na een paar uur trouwens.
Ik zit niet bij de Pfizergang.quote:Op donderdag 29 juli 2021 09:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Fijn dat jij je mening over vaccineren hebt bijgesteld vriendquote:Op donderdag 29 juli 2021 09:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mietje. Ik afgelopen zaterdag na een paar uur trouwens.
Ja hier ook wel hoor, beetje moe en spierpijn maar meer niet. Had eerste prik 'meer' last eigenlijk.quote:Op donderdag 29 juli 2021 09:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Vorige keer eigenlijk alleen flinke spierpijn de volgende dag op de prikplek. Verder viel het wel mee toen.
quote:Op donderdag 29 juli 2021 09:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Fijn dat jij je mening over vaccineren hebt bijgesteld vriend
quote:Op donderdag 29 juli 2021 09:59 schreef Mortaxx het volgende:
Uit respect voor onze vriendschap zal ik @:scrummie nu niet met eerdere posts om de oren slaan
Slapzak. Doe gewoon.quote:Op donderdag 29 juli 2021 09:59 schreef Mortaxx het volgende:
Uit respect voor onze vriendschap zal ik @:scrummie nu niet met eerdere posts om de oren slaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |