Dat vond je ook van FvD.quote:Op woensdag 28 juli 2021 18:29 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind GeenStijl af en toe best aardig.
quote:Op woensdag 28 juli 2021 18:42 schreef maxi-mus het volgende:
Jan Roos heeft een ernstige vorm van kerona.
Erg mooi.
Of zijn hartslagquote:Op woensdag 28 juli 2021 18:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doodwensen schijnt niet te mogen maar laat hem tenminste voor eeuwig zijn stem verliezen.
Kon je niet helpenquote:Op woensdag 28 juli 2021 18:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Een groep kraaien heeft zojuist een duif onthoofd en opgegeten voor mijn neus.
Ik vraag hier niet om.
Het zijn ook altijd de donkere vogels. @KingRoland en ik walgen hiervan.quote:Op woensdag 28 juli 2021 18:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Een groep kraaien heeft zojuist een duif onthoofd en opgegeten voor mijn neus.
Ik vraag hier niet om.
Ik leef nu wel mee met zijn grootste fan @Elanquote:Op woensdag 28 juli 2021 18:42 schreef maxi-mus het volgende:
Jan Roos heeft een ernstige vorm van kerona.
Erg mooi.
Hoorde het net bij roddelpraat ja. Hopelijk overleefd hij het. Ook al een keer corona gehad blijkbaar dus kennelijk zegt dat ook niks.quote:Op woensdag 28 juli 2021 18:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik leef nu wel mee met zijn grootste fan @:Elan
Niks mis mee.quote:Op woensdag 28 juli 2021 19:08 schreef fetX het volgende:
Jan Roos is een ontzettende tokkie.
Ter info.
Kijk je ook al die filmpjes dat hij bijvoorbeeld een hamburger eet en daar dan cijfers aan geeft?quote:
Als Lenny maar lol heeft.quote:Op woensdag 28 juli 2021 19:17 schreef GGMM het volgende:
(maar het is gewoon een ontgroeningstopic dat uit de hand is gelopen)
Niet leeeeuuuuukquote:Op woensdag 28 juli 2021 19:08 schreef fetX het volgende:
Jan Roos is een ontzettende tokkie.
Ter info.
Ik heb geen humorquote:Op woensdag 28 juli 2021 19:17 schreef GGMM het volgende:
(maar het is gewoon een ontgroeningstopic dat uit de hand is gelopen)
Uiteraard.quote:Op woensdag 28 juli 2021 19:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kijk je ook al die filmpjes dat hij bijvoorbeeld een hamburger eet en daar dan cijfers aan geeft?
Dat je niet groeit betekent niet dat je stil blijft staan.quote:Op woensdag 28 juli 2021 19:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nonsens. Ik groei niet als mens stelde we eerder al.
Mijn complimenten!quote:Op woensdag 28 juli 2021 19:52 schreef Coco het volgende:
50 minuten gesport
@:GGMM @:onlogisch @:Oriente
quote:Op woensdag 28 juli 2021 19:52 schreef Coco het volgende:
50 minuten gesport
Niet echt. Of het verliezen van "humor" slecht is is subjectief en kan derhalve ook groei inhouden.quote:Op woensdag 28 juli 2021 19:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat je niet groeit betekent niet dat je stil blijft staan.
Je kan dan ook nog achteruit
Ja nu heb ik je vriend
@El-Stinho krijsquote:
Waarom geen uur?quote:Op woensdag 28 juli 2021 19:52 schreef Coco het volgende:
50 minuten gesport
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |