Gewoon.quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:14 schreef Caland het volgende:
Reactie van @:zipportal in COR maar zie hem niet meer staan
raar
Ik had ze gepost.quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Twee gifjes doen het niet meer
Graag oplossen
Jeetje, dat soort gappies schoppen iemand dood. Die jongens toen in Praag waren van een ander soort.quote:
quote:
quote:Op maandag 5 januari 2015 19:10 schreef GGMM het volgende:
GeenStijl had deze acteur ooit eens ontmaskerd als Amerikaan toch?
Geen Stijl
5 jaar terug is wel pijnlijk recent hoorquote:Op woensdag 28 juli 2021 18:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is het voor mij niet toegestaan me te ontwikkelen als mens?
Tot morgen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 18:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is het voor mij niet toegestaan me te ontwikkelen als mens?
Dat jij al 5 jaar stil staat in je leven is niet mijn schuld hoor!!quote:Op woensdag 28 juli 2021 18:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
5 jaar terug is wel pijnlijk recent hoor
Dit ligt iets te dicht bij de waarheid gastquote:Op woensdag 28 juli 2021 18:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat jij al 5 jaar stil staat in je leven is niet mijn schuld hoor!!
Sorry ik neem het terugquote:Op woensdag 28 juli 2021 18:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit ligt iets te dicht bij de waarheid gast
Ik huil nu je zin?
Niet bijdehand doen anders ga ik weer inhoudelijke vragen stellen over stellingen die je hier plaatstquote:
weer?quote:Op woensdag 28 juli 2021 18:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet bijdehand doen anders ga ik weer inhoudelijke vragen stellen over stellingen die je hier plaatst
En ik deed natuurlijk gewoon flauw en snap best dat je post van 5 jaar terug uit zijn verband is gerukt en louter betrekking had op dit onderwerp.quote:
hovjwjnmkquote:Op woensdag 28 juli 2021 18:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En ik deed natuurlijk gewoon flauw en snap best dat je post van 5 jaar terug uit zijn verband is gerukt en louter betrekking had op dit onderwerp.
Hvj
Gohquote:Op woensdag 28 juli 2021 18:29 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind GeenStijl af en toe best aardig.
Je kan ook gewoon zeggen 'ik ook' met je Geen Stijlquote:
Omdat ik dit een goede actie vond maar ik kwam er verder nooitquote:Op woensdag 28 juli 2021 18:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon zeggen 'ik ook' met je Geen Stijl(waarom je er een spatie tussen zet is mij een raadsel).
Oh oke!quote:Op woensdag 28 juli 2021 18:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat ik dit een goede actie vond maar ik kwam er verder nooit
(overigens bleek die actie achteraf gezien ook bullshit te zijn)
Dat vond je ook van FvD.quote:Op woensdag 28 juli 2021 18:29 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind GeenStijl af en toe best aardig.
quote:Op woensdag 28 juli 2021 18:42 schreef maxi-mus het volgende:
Jan Roos heeft een ernstige vorm van kerona.
Erg mooi.
Of zijn hartslagquote:Op woensdag 28 juli 2021 18:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doodwensen schijnt niet te mogen maar laat hem tenminste voor eeuwig zijn stem verliezen.
Kon je niet helpenquote:Op woensdag 28 juli 2021 18:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Een groep kraaien heeft zojuist een duif onthoofd en opgegeten voor mijn neus.
Ik vraag hier niet om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |