Voor 2-6 spelers ongeveer. Niet al te complex (al vind ik dat persoonlijk wel leuk, maar voor de groep wat minder). Genre, tja. We spelen van alles eigenlijk. Dominion, Kwakzalvers, Codenames, Dixit, Ticket to Ride...quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mijn laatste aanwinst is Lost ruins of Arnak. Prima spel.
Maar in welk genre zoek je het? En voor hoeveel spelers? Complex of juist niet?
Ik vond het een leuke post omdat ik hoopte dat je boos zou worden.quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zie een like van @:maxi-mus
Hmm.
Vuurpeloton.quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:32 schreef GGMM het volgende:
Ik ben ook van mening dat mensen die alcoholvrij bier drinken eerder in aanmerking moeten komen voor een vaccin.
Taveernen van de oude stad? Die doet het wel leuk in groepen. Niet te complex, wel genoeg uitdaging en leuk thema.quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Voor 2-6 spelers ongeveer. Niet al te complex (al vind ik dat persoonlijk wel leuk, maar voor de groep wat minder). Genre, tja. We spelen van alles eigenlijk. Dominion, Kwakzalvers, Codenames, Dixit, Ticket to Ride...
Ik vind het maar raar dat je daarop hoopt!quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond het een leuke post omdat ik hoopte dat je boos zou worden.
Dat viel tegen.
Ik vind jou tegen Zipportal een leuke rubriek.quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind het maar raar dat je daarop hoopt!
Eens.quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:57 schreef GGMM het volgende:
Dit zal wel egoïstisch zijn maar ik hoop dat de serie Better Call Saul wel gewoon afgemaakt wordt.
Waarom zou dat niet zo zijn? (Iets gemist zeker)quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:57 schreef GGMM het volgende:
Dit zal wel egoïstisch zijn maar ik hoop dat de serie Better Call Saul wel gewoon afgemaakt wordt.
Saul is gister onwel geworden op de set, maar maakt het goed is inmiddels bekend.quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:00 schreef Oriente het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet zo zijn? (Iets gemist zeker)
Ja ik ook.quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:57 schreef GGMM het volgende:
Ah ok, mooi dat ie oke isquote:Op donderdag 29 juli 2021 14:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Saul is gister onwel geworden op de set, maar maakt het goed is inmiddels bekend.
Die is veel te druk met de vrouwtjes maatquote:Op donderdag 29 juli 2021 14:14 schreef fetX het volgende:
Research gedaan.
Nu al een topspel @:Lenny_Leonard
Vast ook wat voor @:gurneyisbestoke
Greetz doet goede zaken, 30.000 kaarten tot nu toequote:Op donderdag 29 juli 2021 13:12 schreef Zipportal het volgende:
Het nieuwe GeenStijl onderzoek is uit.
[ twitter ]
@:GGMM
quote:De kaarten komen vanuit de hele wereld, vertelde vader Paul Brink vanochtend in de 538 Ochtendshow. "De actie heeft niet alleen Nederland bereikt, er komen ook brieven uit Brazilië, Moskou, Las Vegas, Turkije en Washington."
quote:"PostNL heeft actief contact met ons opgenomen over de grote volumes. Gisteravond belden ze weer dat ze opnieuw grote volumes hebben ontvangen die nog moeten komen, dat komt dus pas vandaag. De volumes zijn de kaarten, maar dus nog niet de pakketten. Die zijn er ook in gigantisch grote hoeveelheden."
Zodra het is geïnjecteerd ben je verlorenquote:Op donderdag 29 juli 2021 09:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik zit niet bij de Pfizergang.
Ik speel hem door naar expert @:psvcl
Als ik soms zie wat jij her en der aan drek post zal het wel meevallen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:23 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zodra het is geïnjecteerd ben je verloren
Greetzgodenquote:Op donderdag 29 juli 2021 15:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Greetz doet goede zaken, 30.000 kaarten tot nu toe
[..]
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |