abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200606233
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 18:03 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ah ja, dat gaat over de delta variant. Ik had het niet specifiek over die variant. Hoewel de enige onderzoeksresultaten die ik heb gezien lijken te duiden op een verlaagde, maar wel in belangrijke mate aanwezige bescherming tegen zowel de symptomen als infectie, ben ik het wel met je eens dat hier meer onderzoek naar nodig lijkt, want de publieke berichtgeving hierover gaat echt alle kanten uit, is zorgelijk en veel onderzoek is er bij mijn weten nog niet gedaan. Zie naast jouw artikel ook dit van een paar dagen terug:
[..]

[..]

Ik plaatste een verwijzing naar een pagina van het CDC, die verwijzen door naar allerhande onderzoeken. Maar inderdaad, dan zou je moeten analyseren, wat echt heel veel werk is - als je al de kennis hebt om het te doen - waar je op een platform als fok niet veel mee kunt.

Ik kan dat verder niet beoordelen, maar ben niet zomaar bereid te accepteren dat een potentiele bias die je ontwaard hebt, die iedereen met meer dan 3 hersencellen nota bene kan bedenken, niet zou meegenomen zijn als het er toe doet. Het is nogal een gedachtesprong dat de onderzoekers daar geen rekening mee zouden houden.

Ter vergelijking zie ik bijvoorbeeld wel vaker claims voorbij komen van mensen die zeggen universitair opgeleid te zijn en kritische denken en dan bijvoorbeeld denken dat de moderne klimaatverandering door de zon zou komen, ... alsof onderzoekers de enige externe energiebron die we hebben niet zouden beschouwen. En dat is min of meer wat jij hier ook op die manier doet.
Je hebt echt teveel vertrouwen in allerhande wetenschappers. Ik zeg 95% wordt verkeerd geïnterpreteerd of is gewoon niet extern valide waar het voor gebruikt wordt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200606374
Ik zei dat ik binnenkort op vakantie ga tijdens een team meeting (bedoeld om te kletsen, niet bedoeld voor werkgerelateerd, bovendien is het nu hartje zomer dus is er sowieso weinig te doen op het werk).

Krijg ik meteen ' did you get the jab ?' :')

Ik heb er niet op gereageerd. Zoiets dien je niet op het werk te bespreken, vind ik. Toen het stil bleef zei iemand ' no comment' en toen begon ik maar ' I hope it will be nice weather' .

Ik vraag hen toch ook niet welke kleur onderbroek ze aanhebben of hun mening over het israel palestina conflict :')
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_200608068
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juli 2021 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Tuurlijk niet, wat heerlijk naïef.
Iedereen doet het voor zichzelf en om weer normaal te leven.
Toen ik mijn vaccinatieafspraak kon maken moest ik een maand wachten omdat er zoveel mensen zich wilden laten vaccineren. Toen was iets van 80% van de mensen die zich konden laten vaccineren gevaccineerd of had daar een afspraak voor gemaakt.

Dat was in een tijd dat er geen voordelen waren voor gevaccineerden. Rutte en de Jonge hadden het in de laatste lockdown wel over vrijheden als Nederland gevaccineerd zou zijn, maar die vrijheden zouden net zo snel en net zo uitgebreid zijn voor ongevaccineerden.

De allereerste keer dat er sprake was van extra vrijheden als je je prik haalde, was toen Rutte en de Jonge met hun dansen met Janssen deal kwamen: je kon naar de club of festival gaan zonder te testen als je een vaccinatiebewijs kon tonen. Die deal kwam pas toen twintigers op het punt stonden om een vaccinatieafspraak in te kunnen plannen.

En het zou toen nog weken duren voor het eerste Europese land ,namelijk Malta, reisbeperkingen oplegde aan ongevaccineerden. Een hoop andere Europese landen zouden kort daarop ook reisbeperkingen of beperkingen opleggen aan Europeanen zonder vaccinatie.

Kortom: het overgrote deel van de Nederlanders is gevaccineerd zonder dat vrijheden daarbij een rol speelde. Alleen bij de twintigers en jonger speelt extra vrijheid een belangrijk motief om de prik te halen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_200608144
quote:
Google en Facebook eisen van al hun werknemers die op kantoor willen of moeten zijn, dat ze gevaccineerd zijn. Dat hebben de bedrijven woensdag onafhankelijk van elkaar meegedeeld.

De vaccinatieverplichting zal 'de komende weken' al worden ingevoerd bij de Amerikaanse vestigingen van Google. In de daaropvolgende maanden zal het bedrijf ook elders in de wereld eisen dat personeel is ingeënt tegen het virus.

Bij Facebook zal de invoering van verplichte vaccinatie voor werknemers in Amerikaanse kantoren afhangen van 'de plaatselijke omstandigheden en voorschriften'. De aanpak voor locaties buiten de VS zal 'verder worden onderzocht'.
https://www.ad.nl/binnenl(...)toor-komen~a980bfe0/
  donderdag 29 juli 2021 @ 06:53:03 #205
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200608160
Dit is echt onnadenkend 8)7 , mensen hebben minimaal die kwartier nodig om in de gaten gehouden te worden na de prik , ik zag een filmpje van iemand met nare bijwerkingen 20 min na de prik en die zat alleen op een bankje buiten te trillen en werd toen weer binnengehaald .Wat een onethische klerezooi :r

THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_200608202
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 06:53 schreef Summers het volgende:
Dit is echt onnadenkend 8)7 , mensen hebben minimaal die kwartier nodig om in de gaten gehouden te worden na de prik , ik zag een filmpje van iemand met nare bijwerkingen 20 min na de prik en die zat alleen op een bankje buiten te trillen en werd toen weer binnengehaald .Wat een onethische klerezooi :r

[ afbeelding ]
Alleen mensen die nooit een heftige reactie op een vaccin hebben gehad komen hiervoor in aanmerking.
pi_200608512
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 07:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Alleen mensen die nooit een heftige reactie op een vaccin hebben gehad komen hiervoor in aanmerking.
Maar wat als het de eerste keer is dat je bewust een vaccin krijgt? Kon mijn vorige keer niet herinneren (klein kind toen), en geen idee hoe ik toen reageerde, geen contact meer met vader en moeder overleden. Dus voelde best spannend. Maar ik zou dan dus ook liever voor de zekerheid kiezen en de afspraak pakken die al staat; dan kan ik wel wat langer blijven zitten als ik dat zou willen. Eerste prik ging gelukkig gewoon goed.
pi_200608539
quote:

[ afbeelding ]
Jij denkt dat echt dat als ze om 17 uur sluiten dat om 17:01 iedereen weg is?

:')
pi_200608560
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 08:01 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Maar wat als het de eerste keer is dat je bewust een vaccin krijgt? Kon mijn vorige keer niet herinneren (klein kind toen), en geen idee hoe ik toen reageerde, geen contact meer met vader en moeder overleden. Dus voelde best spannend. Maar ik zou dan dus ook liever voor de zekerheid kiezen en de afspraak pakken die al staat; dan kan ik wel wat langer blijven zitten als ik dat zou willen. Eerste prik ging gelukkig gewoon goed.
Een kwartier voor sluitingstijd wil natuurlijk niet zeggen dat dan iedereen wegrent op sluitingstijd.
pi_200608754
twitter

Compleet gestoord
pi_200609018
https://www.nu.nl/economi(...)el-toe-te-laten.html

Allemaal overstappen van op Edge dus.

Oh nee dat is van Bill

Dan Opera maar

Fuck dat is 80% in Chinese handen.
pi_200609165
quote:

[ afbeelding ]
En TOEVALLIG kun je dat filmpje niet meer vinden natuurlijk?
pi_200610053
quote:
ik zag een filmpje
Ze zag een filmpje! Stop de persen!
Conscience do cost.
pi_200610558
quote:
nooit toestaan dat het publiek afkoelt; nooit een fout of ongelijk toegeven; nooit toegeven dat er misschien iets goeds huist in uw vijand; nooit ruimte laten voor alternatieven; nooit schuld aanvaarden; concentreer op een vijand tegelijk en verwijt hem alles wat verkeerd gaat, de mensen geloven een grote leugen sneller dan een kleine, en als je die vaak genoeg herhaalt, zullen mensen die vroeg of laat geloven.
quote:
nooit toestaan dat het publiek afkoelt
=> blijf de mensen bestoken met dagelijkse corona berichtgeving

quote:
nooit een fout of ongelijk toegeven
=> ook al lachten virologen in het begin zelf om mondmaskers ...

quote:
nooit toegeven dat er misschien iets goeds huist in uw vijand
=> niemand kan/mag tegen het vaccin zijn

quote:
nooit ruimte laten voor alternatieven
=> fake news over covid is gevaarlijk ! Geef hen geen kanalen, censureer en verban alle desinformatie

quote:
nooit schuld aanvaarden
=> vaccins anyone ? Al word je verlamd of blind, niemand treft schuld

quote:
concentreer op éen vijand tegelijk en verwijt hem alles wat verkeerd gaat
=> anti vaxxers zijn de schuld van de nieuwe varianten ...

quote:
mensen geloven sneller een grote leugen dan een kleine
=> pandemie, geen epidemietje hé

ow ... deze quotes komen van Wikipedia en staat bij Hitlers psychologische profiel

https://nl.wikipedia.org/wiki/De_Grote_Leugen
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 29 juli 2021 @ 10:26:18 #215
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_200610570
quote:

[ afbeelding ]
:') !
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_200611023
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 08:01 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Kan ik me voorstellen. ik geloof ook niet dat ze je zomaar aan je lot overlaten na 17.00uur.De laatste prikken zullen dan gezet worden, maar er is echt nog wel toezicht voor degene die net geprikt zijn.
  donderdag 29 juli 2021 @ 10:52:40 #217
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_200611145
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 10:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Kan ik me voorstellen. ik geloof ook niet dat ze je zomaar aan je lot overlaten na 17.00uur.De laatste prikken zullen dan gezet worden, maar er is echt nog wel toezicht voor degene die net geprikt zijn.
Dat was bij eerdere vergelijkbare situaties wel het geval ja, dat je dan ook gewoon met toezicht nog even kon blijven zitten.
Onikaan ni ov dovah
pi_200611928
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 10:25 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

[..]

=> blijf de mensen bestoken met dagelijkse corona berichtgeving
[..]

=> ook al lachten virologen in het begin zelf om mondmaskers ...
[..]

=> niemand kan/mag tegen het vaccin zijn
[..]

=> fake news over covid is gevaarlijk ! Geef hen geen kanalen, censureer en verban alle desinformatie
[..]

=> vaccins anyone ? Al word je verlamd of blind, niemand treft schuld
[..]

=> anti vaxxers zijn de schuld van de nieuwe varianten ...
[..]

=> pandemie, geen epidemietje hé

ow ... deze quotes komen van Wikipedia en staat bij Hitlers psychologische profiel

https://nl.wikipedia.org/wiki/De_Grote_Leugen
Ik vind mensen die Thierry, Haga en Engel met Hitler proberen te vergelijken altijd een beetje raar. Waarom doe jij dat?
  donderdag 29 juli 2021 @ 12:43:40 #219
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_200613598
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juli 2021 11:25 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ik vind mensen die Thierry, Haga en Engel met Hitler proberen te vergelijken altijd een beetje raar. Waarom doe jij dat?
Vergelijken niet maar zo'n Baudet zit qua waanzin wel in dezelfde hoek.
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_200614315
Wanneer is de financiele steun van de regering in NL weggehaald?
In het UK , volgens werkgevers, kan het tot 'widespread job losses' leiden.
Spannende tijden.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_200614484
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 13:20 schreef Tingo het volgende:
Wanneer is de financiele steun van de regering in NL weggehaald?
In het UK , volgens werkgevers, kan het tot 'widespread job losses' leiden.
Spannende tijden.
September of oktober geloof ik
Als je in de UK je baan kwijt raakt kun je altijd vrachtwagenchauffeur of douane beambte worden
pi_200616231
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juli 2021 08:28 schreef devlinmr het volgende:
[ twitter ]

Compleet gestoord

Doe ns meer pics van die Dr.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200616290
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 06:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Toen ik mijn vaccinatieafspraak kon maken moest ik een maand wachten omdat er zoveel mensen zich wilden laten vaccineren. Toen was iets van 80% van de mensen die zich konden laten vaccineren gevaccineerd of had daar een afspraak voor gemaakt.

Dat was in een tijd dat er geen voordelen waren voor gevaccineerden. Rutte en de Jonge hadden het in de laatste lockdown wel over vrijheden als Nederland gevaccineerd zou zijn, maar die vrijheden zouden net zo snel en net zo uitgebreid zijn voor ongevaccineerden.

De allereerste keer dat er sprake was van extra vrijheden als je je prik haalde, was toen Rutte en de Jonge met hun dansen met Janssen deal kwamen: je kon naar de club of festival gaan zonder te testen als je een vaccinatiebewijs kon tonen. Die deal kwam pas toen twintigers op het punt stonden om een vaccinatieafspraak in te kunnen plannen.

En het zou toen nog weken duren voor het eerste Europese land ,namelijk Malta, reisbeperkingen oplegde aan ongevaccineerden. Een hoop andere Europese landen zouden kort daarop ook reisbeperkingen of beperkingen opleggen aan Europeanen zonder vaccinatie.

Kortom: het overgrote deel van de Nederlanders is gevaccineerd zonder dat vrijheden daarbij een rol speelde. Alleen bij de twintigers en jonger speelt extra vrijheid een belangrijk motief om de prik te halen.
Wat vind je er van dat er nu massaal in verschillende landen wel vrijheden worden aangetast? Wat vind je van die antigeen test met stokje diep in je neus?

Ik vind het allemaal niet normaal in ieder geval, jij vindt dat wel normaal?
pi_200616431
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 13:27 schreef devlinmr het volgende:

[..]

September of oktober geloof ik
Als je in de UK je baan kwijt raakt kun je altijd vrachtwagenchauffeur of douane beambte worden
Oh kijk - 'n Harry Hol grapje.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_200617009
Nou, leuk, kort maar krachtig.

Met al deze maatregelen en al dit gedachtegoed van veel mensen lijkt het er aardig op dat het tij niet te keren valt door in discussie te gaan.

Er is geen ene flikker aan de hand en we blijven maar doordrukken, lekker mensen uitsluiten van de samenleving op basis van totale nonsense.

Iedereen heeft zijn prikje straks kunnen krijgen maar men mag niet meer ziek worden ofzo. Stel je eens voor dat er een patient komt in het ziekenhuis!

Afgezien van dat het een illusie is dat je het ziekenhuis leeg krijgt ook deze strategie tegen virussen zet geen zoden aan de dijk op de lange termijn. Waar zijn we mee bezig!?

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2021 16:13:31 ]
  donderdag 29 juli 2021 @ 15:35:14 #226
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200617130
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juli 2021 08:28 schreef devlinmr het volgende:
[ twitter ]

Compleet gestoord

Dafuq
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 29 juli 2021 @ 15:38:31 #227
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200617193
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 15:29 schreef ludovico het volgende:
Nou, leuk, kort maar krachtig.

Met al deze maatregelen en al dit gedachtegoed van veel mensen (zoals gedemonstreerd door Sjakie) lijkt het er aardig op dat het tij niet te keren valt door in discussie te gaan.

Er is geen ene flikker aan de hand en we blijven maar doordrukken, lekker mensen uitsluiten van de samenleving op basis van totale nonsense.

Iedereen heeft zijn prikje straks kunnen krijgen maar men mag niet meer ziek worden ofzo. Stel je eens voor dat er een patient komt in het ziekenhuis!

Afgezien van dat het een illusie is dat je het ziekenhuis leeg krijgt ook deze strategie tegen virussen zet geen zoden aan de dijk op de lange termijn. Waar zijn we mee bezig!?
Leeg krijgen?
Sinds wanneer is dat aan de order?
pi_200617295
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 15:38 schreef theguyver het volgende:

[..]

Leeg krijgen?
Sinds wanneer is dat aan de order?
Sinds men niet accepteert dat er mensen opgenomen kunnen worden in het ziekenhuis. :')
pi_200617546
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 15:43 schreef ludovico het volgende:

[..]

Sinds men niet accepteert dat er mensen opgenomen kunnen worden in het ziekenhuis. :')
Wat een onzin
pi_200617618
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 15:55 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Wat een onzin
Ja onzin hè, ik weet wel dat jij de reactie met besmettingen tellen niet enorm spastisch vindt, ik vind het wel een spastische reactie.
pi_200617807
Niet op de man jongens
pi_200617814
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 16:00 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ja onzin hè, ik weet wel dat jij de reactie met besmettingen tellen niet enorm spastisch vindt, ik vind het wel een spastische reactie.
Als je niet verrast wil worden door een plotselinge influx van patienten dan is het inderdaad niet spastisch om voorlopig nog besmettingen te tellen
pi_200617882
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 14:55 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat vind je er van dat er nu massaal in verschillende landen wel vrijheden worden aangetast? Wat vind je van die antigeen test met stokje diep in je neus?

Ik vind het allemaal niet normaal in ieder geval, jij vindt dat wel normaal?
Vaak terecht, maar soms overdreven. Vaccinatieverplichting van zorgpersoneel vind ik verstandig, maar sommige landen gaan nog verder. Veel testen vind ik ook verstandig. Over de wijze waarop dat gebeurd heb ik niet echt een mening. Daar weet ik gewoon niet genoeg over.
pi_200617910
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 16:14 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Als je niet verrast wil worden door een plotselinge influx van patienten dan is het inderdaad niet spastisch om voorlopig nog besmettingen te tellen
Bijtende mensenetende eendjes met scherpe tanden op straat!
  donderdag 29 juli 2021 @ 16:39:53 #236
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_200618176
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 16:14 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Die komen pas na de vakantie weer als de usual suspects iedere avond weer bij een talkshow kunnen zitten. En zemelen over maatregelen wel/niet.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_200618228
Forever Covid Measuresssssss

Dat is wat men wilt, want wanneer moeten we het loslaten dan? Als de ziekenhuizen niet meer overspoelen? Waar zijn we dan nu mee bezig?

Bedoel, als je op de onderbuik zonder concreet bewijs de maatregelen kan hooghouden, waarom zou dat in de toekomst dan veranderen?
pi_200618447
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 16:39 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Die komen pas na de vakantie weer als de usual suspects iedere avond weer bij een talkshow kunnen zitten. En zemelen over maatregelen wel/niet.
Geen idee, ik kijk nooit talkshows
  donderdag 29 juli 2021 @ 16:55:14 #239
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200618455
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 15:43 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nja waar ik op duld is het leeg krijgen.
Leeg krijgen was niet zozeer het idee.
Maar het aantal opnames zo laag mogelijk houden.
Als de ic's vol liggen met corona patiënten word het natuurlijk super lastig, om andere of gevallen te behanden.
pi_200618535
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 16:42 schreef ludovico het volgende:
Forever Covid Measuresssssss

Dat is wat men wilt, want wanneer moeten we het loslaten dan? Als de ziekenhuizen niet meer overspoelen? Waar zijn we dan nu mee bezig?
Alles is open. Alleen de kroeg is een uurtje eerder dicht. We houden op proportionele wijze het virus onder controle.
pi_200618625
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 16:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Alles is open. Alleen de kroeg is een uurtje eerder dicht. We houden op proportionele wijze het virus onder controle.
Zwaar over the topzz, alle maatregelen behalve misssssschien de clubs even dicht houden, maar thats it.
pi_200618636
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 16:55 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nja waar ik op duld is het leeg krijgen.
Leeg krijgen was niet zozeer het idee.
Maar het aantal opnames zo laag mogelijk houden.
Als de ic's vol liggen met corona patiënten word het natuurlijk super lastig, om andere of gevallen te behanden.
Gaat niet gebeuren, is allemaal op Koopmans der onderbuik gebaseerd.
pi_200618782
quote:
Huisarts: ‘Geldprijs als lokkertje voor coronaprik’
Huisarts Matthijs van der Poel roept op een loterij te houden als lokkertje voor de coronaprik. De vaccinatiegraad in Rotterdam blijft achter op Nederland, ook onder jongeren. In sommige wijken heeft nog geen kwart van de jongeren een vaccinatie gehaald. ,,Als je 10.000 euro kan winnen, komen ze misschien sneller langs.’’
https://www.ad.nl/rotterd(...)coronaprik~a20bcd5f/
  donderdag 29 juli 2021 @ 17:34:39 #244
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200619094
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 07:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe je daarbij komt , zo staat het niet in dat stukje . Je weet niet van tevoren of er een bijwerking is plus iedereen heeft recht op minimaal die 15 min nazorg . Je hebt mensen die bij de eerste niks voelen en bij de tweede wel .
  donderdag 29 juli 2021 @ 17:35:53 #245
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_200619107
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 17:34 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe je daarbij komt , zo staat het niet in dat stukje . Je weet niet van tevoren of er een bijwerking is plus iedereen heeft recht op minimaal die 15 min nazorg . Je hebt mensen die bij de eerste niks voelen en bij de tweede wel .
Hoe kom jij er dan bij dat ze die zorg niet krijgen?
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 29 juli 2021 @ 17:37:59 #246
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200619119
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 10:26 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

:') !
Behalve als het jou overkomt toch :Y
  donderdag 29 juli 2021 @ 17:38:37 #247
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200619126
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 17:35 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Hoe kom jij er dan bij dat ze die zorg niet krijgen?
Die stille hint toen ze het over een kwartier voor SLUITINGSTIJD hadden
  donderdag 29 juli 2021 @ 17:39:20 #248
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_200619136
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 17:38 schreef Summers het volgende:

[..]

Die stille hint toen ze het over een kwartier voor SLUITINGSTIJD hadden
Ja dus? Waarom zouden ze dan die zorg niet meer krijgen?
Onikaan ni ov dovah
pi_200619162
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 17:34 schreef Summers het volgende:

[..]

Wat dacht je van letterlijk uit jouw eigen artikel:

quote:
Iedereen die in aanmerking wil komen voor zo’n vaccin, moet nooit eerder een heftige allergische reactie op een vaccinatie hebben gehad
https://www.ad.nl/dordrec(...)tingstijd~a2cee6f1c/
En vertel jij dan maar waar staat dat er geen medische ondersteuning wordt gegeven aan mensen met een allergische reactie en iedereen direct na sluitingstijd het gebouw uitgebonjourd worden.
pi_200619526
NL doet het nog zeer goed.
Trots op ons land.
Tot grote ergernis van onze buren hier geen mondkapjesplicht meer, ook niet bij de toenemende besmettingen.
Besmettingen nemen flink af en de IC ligt nog geen 200 man coronalijers.

Steeds meer signalen van verstandige mensen die nu zeggen waarom nog testen met PCR. Het heeft geen zin meer.
Hoogste eind vaccinatiegraad in de EU juist door niks te verplichten.
Heil Hugo. Hoera hoera hoera.
Vakman pur sang
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')