Ah, ok. Vandaar. Ik zie hem toch wel als een grote favoriet. Voor wat het waard is. Niets dus.quote:
Net op tijd voor Tom.quote:
Het is niet alleen maar praal en pracht in het leven.quote:Op woensdag 28 juli 2021 08:58 schreef Szura het volgende:
Ik stel voor dat we de Giro van 2020 gewoon schrappen uit de geschiedenisboeken
Hij wou toch verder kijken wat hij ging rijden rest van het seizoen?quote:Op woensdag 28 juli 2021 08:58 schreef Momo het volgende:
Dit kan wel eens de laatste koers van Tom zijn
Dat zal nu nog meevallen hoop ik.quote:Op woensdag 28 juli 2021 08:57 schreef kilon het volgende:
Even juichen voor Tom tot hij bij meetpunt 1 al ver achter blijkt te liggen.![]()
Nee nee, ingestort.quote:
Rare patriot, maar hoe hij schroeide bergop ook in de Giro…quote:Op woensdag 28 juli 2021 08:59 schreef Koffieplanter het volgende:
Dennis vind ik een veel groter enigma.
Nieuws met een meningquote:Op woensdag 28 juli 2021 09:00 schreef Szura het volgende:
Ik klikte net per ongeluk naar de FP, daar stelt Danny zich voor
Danny is de initiatiefnemer, oprichter en eigenaar van FOK.nl. Hij is maar zelden serieus, heeft een uitgesproken Rotterdamse mening die lang niet altijd politiek correct is en bezit de bizarre eigenschap mensen op de kast te jagen, waar dat eigenlijk nooit de bedoeling is. Houdt van films, series, tech en gamen, en wil vooral nieuws met een mening.
Van Baarle zit ook heel mooi toch?quote:Op woensdag 28 juli 2021 09:01 schreef Faraday01 het volgende:
Tom zit mooi op die fiets, veel stiller kun je niet zitten
Denk niet goed genoegquote:Op woensdag 28 juli 2021 09:01 schreef Salina het volgende:
Wat verwachten we van Roglic? Wordt niet veel genoemd.
De ronde wielen zijn al naar de baanquote:Op woensdag 28 juli 2021 08:59 schreef DeeBee het volgende:
Al die kansloze Britten en Australiaantjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |