Dan is het nog geactiveerd na mijquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het is wel een vuurwerkshow, relatief weinig inslagen.
De regen zet ook nog een tandje bij nu.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan is het nog geactiveerd na mij
Rond 18:15 viel de regen harderquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
De regen zet ook nog een tandje bij nu.
Mooi met de zon die ondergaat, helaas staat de cam net wat te ver naar linksquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:10 schreef aloa het volgende:
Hier komt nog even een donkere lucht aan![]()
https://www.webcam-harlingen.nl/pages/cameras/zuiderpier.php
https://www.webcam-harlingen.nl/pages/cameras/kerktoren.phpquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
Je twijfelt of je wel weg wilt om het onweer en mooie luchten op te wachten, toch maar gegaan en dat werd meteen gevierd met een wallcloud![]()
Daarna nog verschillende ontladingen mogen bewonderen en wat onweer + hoop regen en wind. Al met al een leuke avond!![]()
Foto's volgen later, eerst maar eens eten
Wat een heerlijke foto, zag deze bui ook onderwegquote:Op zondag 8 augustus 2021 01:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mijn hemel wat een pracht was dit zeg, ben nog druk bezig met uitzoeken![]()
[ afbeelding ]
Ja was prachtig om te zien, het loonde de moeite om even erop uit te gaan, zeker geen spijt van gehad gezien 9/10 keer voor niks is geweest neemt soms de twijfel even toe om niet weg te gaan.quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:17 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Wat een heerlijke foto, zag deze bui ook onderweg
Behoorlijke wind inderdaad, het blaast hier soms even goed door zeg.quote:
Ik kan mijn raam op het zuiden niet open latenquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja was prachtig om te zien, het loonde de moeite om even erop uit te gaan, zeker geen spijt van gehad gezien 9/10 keer voor niks is geweest neemt soms de twijfel even toe om niet weg te gaan.
Op gegeven moment zag ik wel een rotatie en poging tot hoos maar heeft niet doorgezet.
[ afbeelding ]
[..]
Behoorlijke wind inderdaad, het blaast hier soms even goed door zeg.
De wind staat precies goed om de zolderraam lekker open te doen, en zelfs al zou het flink waaien uit oostelijke richting kan ik de zolderraam prima open doenquote:Op zondag 8 augustus 2021 15:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik kan mijn raam op het zuiden niet open laten
Die kan wel open idd.quote:Op zondag 8 augustus 2021 15:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
De wind staat precies goed om de zolderraam lekker open te doen, en zelfs al zou het flink waaien uit oostelijke richting kan ik de zolderraam prima open doenlekker doorwaaien die handel.
Langlevende lange Velux dakramen!
Ja even herfstachtig hoewel de temps wel meevallen, prima te doenquote:Op zondag 8 augustus 2021 15:42 schreef aloa het volgende:
[..]
Die kan wel open idd.
Nog steeds kracht 7 voor het waddengebied.
Het koele weer is een ideaal moment om het huis door te luchten zonder al te veel insecten die naar binnen vliegen.quote:
Echt?quote:
Lekker zeiken met het onweerquote:Op zondag 8 augustus 2021 22:37 schreef Ivy_Mike het volgende:
Nou het zeikt weer flink in Breezand, plus wat onweer![]()
Dat zeker, hier net een hoosbui gehad nu licht gerommel, 11mm op de tellerquote:Op zondag 8 augustus 2021 23:09 schreef aloa het volgende:
De buien zijn toch weer goed voorspeld door de modellen.
Die van mij niks.quote:Op zondag 8 augustus 2021 23:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat zeker, hier net een hoosbui gehad nu licht gerommel, 11mm op de teller
Legen die handel!quote:Op zondag 8 augustus 2021 23:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Die van mij niks.
Zal wel verstopt zitten
Ik kijk van het davis weerstation hier iets verderopquote:Op zondag 8 augustus 2021 23:33 schreef Dagoduck het volgende:
Wat voor teller hebben jullie? Lijkt me nog wel eens interessant om te hebben hier.
KNMI-station ligt toch een hele 3 kilometer oostzuidoostelijker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |