Niet alleen Fransen, natuurlijk. Zuid Duitsland heeft nu ook vakantie en daar staat het ook goed vast. Tevens de tunnels Oostenrijk/Zwitserland richting Italie en Slovenie.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Zit blijkbaar in de Franse volksnatuur, al tientallen jaren. Gooi er nog een paar Belgen en Nederlanders bij die het blijkbaar ook een mooie traditie vinden en voila
Maak ook liever ergens een driedaagse trip van dan maar zo snel mogelijk van a naar b te komen. Is het vakantie, moet je je nog haasten
Klopt ja, al is dat wel een ander type bottleneck. 's Nachts rijden helpt natuurlijk ook maar dat moet je maar net liggenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:42 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Niet alleen Fransen, natuurlijk. Zuid Duitsland heeft nu ook vakantie en daar staat het ook goed vast. Tevens de tunnels Oostenrijk/Zwitserland richting Italie en Slovenie.
Kaunertal is 840km van hier, maar kiezen bewust 2 dagen omdat we dan op de aankomst dag vroeg zijn en nog wat aan de dag hebben.
Komt wel een partij slecht weer aan in de Alpen. Benieuwd naar de filmpjes vanavond en of het vakantieverkeer er last van gaat krijgen.
Mijn vakantie zit er weer op, dus van mij mag het weer iedere dag regenen net een temperatuur van maximaal 20 gradenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 20:06 schreef Minimunt het volgende:
Echt waar, wat een beroerde zomer. Heb over twee weken vakantie maar als ik die vooruitzichten zie kan ik beter gaan werken..
Gaat het niet onwijs broeien dan? Hoe zijn de nachttemperaturen bij jou?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:38 schreef Dven het volgende:
WolkenAlhoewel de temperatuur nog steeds dicht bij de 35 graden ligt is het wel effe heerlijk om te zon continu te kunnen ontwijken.
Gaat het ook doen dus je wordt op je wenken bediend.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 20:20 schreef Djeez het volgende:
[..]
Mijn vakantie zit er weer op, dus van mij mag het weer iedere dag regenen net een temperatuur van maximaal 20 graden
Nou daar ren je dan op het strandquote:
Vind het meevallen vandaag, had begrepen dat het zuiden van Friesland weer eens de pineut zijn met 50 tot 100mm aan neerslag. Hier vanmorgen vroeg een bui gehad, 3mm dus stelde niet heel veel voor.quote:
Maar eigenlijk wel eigen schuld, want je ziet zulke buien echt wel op tijd aankomen lijkt me en anders hoor je het wel. Tijdens onweer op het strand? Moet er niet aan denken.quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:02 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Damn! Wat een onweer en wat een hagel, je zou er maar buiten lopen (rennen)
Ach het voordeel van wat meer regen is dat je veel minder van die hoerige kutwielrenners op de 'weg' ziet.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:25 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Iets minder regen zou ik niet erg vinden
Nog wel meer voordelen. Geen plaknachten en geen weps te zienquote:Op zondag 1 augustus 2021 20:53 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ach het voordeel van wat meer regen is dat je veel minder van die hoerige kutwielrenners op de 'weg' ziet.
Elk nadeel heeft z'n voordeel
Ik heb in deze hele zomer nog maar 1 wesp gezienquote:Op maandag 2 augustus 2021 00:10 schreef Djeez het volgende:
[..]
Nog wel meer voordelen. Geen plaknachten en geen weps te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |