SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach jaquote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn zusje maakt hem, ik kan dat beter maar dat weegt op tegen het gemak
Ik google even of Badr bloemkool lust, momentje.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:38 schreef bitterbal het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaa waar gaat die bloemkool in he
Leugensquote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:39 schreef christmastsunami het volgende:
het is een van de vaardigheden die je moet hebben geleerd.
Dat is toch vet kut juist.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou juist zeggen dat jij zo'n lief piepstemmetje hebt, alsof je in zo'n speelgoedbeestje knijpt.
Je kunt als vrouw een heel eind komen met een hoog kinderpiepstemmetje, in sommige facetten van het leven dan.quote:
Dan heb je ineens rijstwafels.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:41 schreef UitStraling het volgende:
Risotto is babysimpel, je moet alleen niet even de deur tussendoor open doen voor het bezoek.
Als ik mezelf hoor in een voiceberichtje heb ik echt het idee dat ik naar een kind luister ofzo.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kunt als vrouw een heel eind komen met een hoog kinderpiepstemmetje, in sommige facetten van het leven dan.
Ik weet niet echt wat voor stem ik heb eigenlijk. 🤔quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Als ik mezelf hoor in een voiceberichtje heb ik echt het idee dat ik naar een kind luister ofzo.
Fierce when (a)rousedquote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:47 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik weet niet echt wat voor stem ik heb eigenlijk. 🤔
waarom deed je een fabrieks reset?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:46 schreef Ama het volgende:
Recent telefoon gereset, moet ik volgende week weer alles installeren. Wat een zwaar leven en wat een luxe probleem ook weer.
Oh da's kut! Is echt hit or miss danquote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:47 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb maar een recept wat ik lastig vind en dat is mijn versie van de Frank Sinatra Vitello alla Milanese, maar dat is puur omdat alles op het laatst binnen een half minuutje klaar moet zijn.
Ja omdat je totaal anders klinkt dan dat je zelf denkt/hoort, daarom altijd afgaan op wat anderen erover zeggen, toch?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:47 schreef Crack_ het volgende:
Vind niet zowat iedereen z’n eigen stem vervelend
Vind ik een goeiequote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja omdat je totaal anders klinkt dan dat je zelf denkt/hoort, daarom altijd afgaan op wat anderen erover zeggen, toch?
Yep maar is wel een mooi liefdesgerechtje, puur Italiaans.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:48 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh da's kut! Is echt hit or miss dan
Hahahaquote:
Ja dacht dat het nodig was maar bleek gewoon een fout te zijn in een app door automatische update.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:48 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
waarom deed je een fabrieks reset?
Oh ok ! Dat klinkt al leukquote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep maar is wel een mooi liefdesgerechtje, puur Italiaans.
puur italiaans is ook dat je niet alle italiaanse kruiden door elkaar gaat gooien, maar het houd bij 1 of 2 van ze.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep maar is wel een mooi liefdesgerechtje, puur Italiaans.
Maarja, nu is ie weer net als toen je hem kocht.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dacht dat het nodig was maar bleek gewoon een fout te zijn in een app door automatische update.
Keertje een avondje dit doen hier, https://vocaroo.com/quote:
Nee want heb van alles aangepast haha.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:54 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Maarja, nu is ie weer net als toen je hem kocht.
Klopt helemaal, deze zit alleen salie in qua kruiden eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:52 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
puur italiaans is ook dat je niet alle italiaanse kruiden door elkaar gaat gooien, maar het houd bij 1 of 2 van ze.
Oh dat zou apart zijn ! Dat je de stem van iedereen hoort!quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keertje een avondje dit doen hier, https://vocaroo.com/
Deden we voorheen wel eens, wie weet dat nog?
Ja dat is nog best heel erg grappigquote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:55 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh dat zou apart zijn ! Dat je de stem van iedereen hoort!![]()
Ja dat denk ik ook wel!!! Hahahaquote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is nog best heel erg grappig
KARAOKE?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keertje een avondje dit doen hier, https://vocaroo.com/
Deden we voorheen wel eens, wie weet dat nog?
Wat ga je etenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Tijd om zo avondeten te maken, ik sterf van de honger.
Nee, het is bijna altijd goededag spreek ik met mevrouw.....?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:32 schreef UitStraling het volgende:
Krijgen jullie wel eens complimenten over wat voor een mooie leuke warme relaxte stem je hebt over de telefoon?
Praat je met zo’n Gooisch accent?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:51 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hahahaik weet dat ik als een kakker praat
en denk wel een leuke telefoonstem want had vorige week aardig sjans met een mede-kakker van de GGD die ik aan de lijn had om mn afspraak voor de 2e prik te verzetten, hahaha
Dat heb ik al opquote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Tijd om zo avondeten te maken, ik sterf van de honger.
Komt door mn Schotse moeder, ik heb echt zo'n kakker "R"quote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Praat je met zo’n Gooisch accent?
Ik heb net een test gedaan en geluisterd maar het klinkt niet dus ik doe niet meequote:
sterker nog 1 keer gehad.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, het is bijna altijd goededag spreek ik met mevrouw.....?
Ben je ook kakkertje?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Komt door mn Schotse moeder, ik heb echt zo'n kakker "R"hahaha
Not really, woon gewoon op kanaleneilandquote:
Oh lekker tokkiequote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:04 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Not really, woon gewoon op kanaleneiland
Ik zou maar oppassenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh lekker tokkie
(Grapje, pls steek me niet meer)
(Is ook een grapje xD)
lekker doen danquote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:04 schreef Crack_ het volgende:
Oh het is hier donker, ik wil knus op de bank een filmpje kijken
Dacht Helmond en Rotterdamquote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ach Fozzie woont in ieder geval niet in Oss, daar wonen de echte messentrekkers..
De ossenaren hebben als scheldnaam Messentrekkers.quote:
een walvis is een zoogdier. Kan dus geen sushi van gemaakt worden..quote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:11 schreef Karzai het volgende:
gratis sushi in terneuzen, walvis aangespoeld
Hier hebben we de Audi-bendequote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ach Fozzie woont in ieder geval niet in Oss, daar wonen de echte messentrekkers..
Oh :’)quote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De ossenaren hebben als scheldnaam Messentrekkers.
Maar in Helliemund en ROtjeknor wonen en woonden misschien grotere tokkies.. In Helmond sws...![]()
![]()
Geen idee. Ik kom daar echt nooit. Ik ken ook niet echt mensen uit Helmond (afgezien van mijn broers schoonfamilie) , ook al woon ik er niet heel ver van afquote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh :’)
Is dat van Helmond niet super achterhaald ondertussen?
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kom daar echt nooit. Ik ken ook niet echt mensen uit Helmond (afgezien van mijn broers schoonfamilie) , ook al woon ik er niet heel ver van af
Ik heb niet echt zicht op huizenprijzen, ik zou niet eens weten wat de gemiddelde huizenprijs is hier in de wijk. Ik kom toch niet in aanmerking voor een hypotheekquote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Mijn zus woont er want lage prijzen voor huizen, die woont er al lange tijd prima.
Zo ver ken ik het nietquote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb niet echt zicht op huizenprijzen, ik zou niet eens weten wat de gemiddelde huizenprijs is hier in de wijk. Ik kom toch niet in aanmerking voor een hypotheek
Maar bepaalde delen in Helmond lijken me wel okee, Brandevoort en ''t Hout bijvoorbeeld
Ik moet zo ook spelen. Meestal eet ik dan na het sporten.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:08 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb om 1900 sportles, rot tijd met eten. Zou echt het liefst nog s middags warm eten, lijkt me zoveel fijner
Dat is nauwelijks het echt tokkie Helmond.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb niet echt zicht op huizenprijzen, ik zou niet eens weten wat de gemiddelde huizenprijs is hier in de wijk. Ik kom toch niet in aanmerking voor een hypotheek
Maar bepaalde delen in Helmond lijken me wel okee, Brandevoort en ''t Hout bijvoorbeeld
Zelfs dat doe ik nietquote:
wat is dan eigenlijk je geld dat je zelf nog kan uitgeven in de maand?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zelfs dat doe ik niet
Ik woon begeleid en draag maandelijks een loonsafhankelijk bedrag af aan het CAK
Dat heb je 3 dagen geleden ofzo nog opquote:
ja das toch geen 3 dagen terugquote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Was dat niet die 3 dubbele zalm?
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:37 schreef christmastsunami het volgende:
wat zal ik eens doen?, weer een broodje ardenner pate maken of de vriezer in duiken op zoek naar iets indisch?, fuck wat ben ik fuck eenzaam.
Nee misschien waren het er 5quote:
Gewoon vergelijkbaar met ieder ander, gewoon dat wat overblijft van mijn loon na aftrek van de vaste lasten.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:34 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
wat is dan eigenlijk je geld dat je zelf nog kan uitgeven in de maand?
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:37 schreef christmastsunami het volgende:
wat zal ik eens doen?, weer een broodje ardenner pate maken of de vriezer in duiken op zoek naar iets indisch?, fuck wat ben ik fuck eenzaam.
ik weet eigenlijk helemaal niets over jouquote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:37 schreef christmastsunami het volgende:
ja morgen is pizza dag toch?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doe nou maar niet want dan voel ik me weer verplicht een dönerpizza te bestellen [ afbeelding ]
Ja maar wil daar eigenlijk geen gewoonte van gaan makenquote:
Oke ja dan bestel je het nietquote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar wil daar eigenlijk geen gewoonte van gaan maken
Als jij ook geen sushi besteltquote:
Ik vind van welquote:
Zelfde hier.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet zo ook spelen. Meestal eet ik dan na het sporten.
Oh, in dat gevalquote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zelfs dat doe ik niet
Ik woon begeleid en draag maandelijks een loonsafhankelijk bedrag af aan het CAK
Morgen eten we gewoon aardappel, groente, vleesquote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Compromis. Besteld allebei sushi met pindasaus.
neequote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Morgen eten we gewoon aardappel, groente, vlees
Klinkt matig maar zit je in ieder geval geen koude rijst weg te knagenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Neuhquote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:48 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga vanaf morgen gezond doen (poging), wil iemand daarbij nog aansluiten?
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
nopesquote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:48 schreef Crack_ het volgende:
Volgende keer wat pittiger kruiden danquote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:48 schreef Crack_ het volgende:
Italie toch?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
O ja bitterbal was blij met haar aanstaande vakantie. Ook de mijne komt in zicht nu nog 81 () dagen
quote:
super tollquote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]Toscane met onderweg en op de terugweg een overnachting ergens in jouw vaderland
Ja. ik weet nog niet precies waar in DE. zal waarschijnlijk Schwarzwald of Beieren zijn.quote:
De eerste 42 secondenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
O ja bitterbal was blij met haar aanstaande vakantie. Ook de mijne komt in zicht nu nog 81 () dagen
Zijn hier opnames van?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 19:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb net m'n fitnessbal opgeblazen. M'n moeder heeft net al bijna gefaceplant op het kleed.
PANG!quote:Op dinsdag 27 juli 2021 19:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb net m'n fitnessbal opgeblazen. M'n moeder heeft net al bijna gefaceplant op het kleed.
quote:
Ontploft onder je kont?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 19:06 schreef CherryLips het volgende:
Mja, dit is waarom ik voor 2000 dollar aan camping spullen heb liggen terwijl ik nog niet 1x ben gaan kamperenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 19:08 schreef CherryLips het volgende:
Als ik dan door zo'n decathlon loop heb ik zin om helemaal actief te worden maar eenmaal buiten vind ik de auto al te ver weg staan.
Als ik door de decathlon loop wil ik altijd liefst zo snel mogelijk naar buiten.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 19:08 schreef CherryLips het volgende:
Als ik dan door zo'n decathlon loop heb ik zin om helemaal actief te worden maar eenmaal buiten vind ik de auto al te ver weg staan.
Dure sportzaak??quote:
Het is een beetje de action voor sport.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 19:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ik door de decathlon loop wil ik altijd liefst zo snel mogelijk naar buiten.
Hele nare winkel vind ik dat
maar soms wel erg handig als je wat nodig hebt
Oh dat lijkt me ook leuk ja!quote:Op dinsdag 27 juli 2021 19:16 schreef CherryLips het volgende:
Ze hadden ook spul voor boogschieten, dat leek me wel leuk.
forged in fire op history channel maken ze zwaarden en soms bogen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 19:16 schreef CherryLips het volgende:
decathlon in frankrijk verkoopt ook munitie voor je jachtgeweren.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 19:16 schreef CherryLips het volgende:
ik ben ook geen natuurtalent :pquote:Op dinsdag 27 juli 2021 19:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
Boogschieten is echt niks voor mij. Paar jaar geleden hoorde dat nog bij een activiteit tijdens het werkuitje. Nou ik kreeg het echt niet voor elkaar om die pijl uit de boog te laten komen...![]()
Maar Freddie de Jong is geen groot voetballer geworden...quote:Op dinsdag 27 juli 2021 19:24 schreef christmastsunami het volgende:
aan Freddie de jong vroegem ze ook hoe krijg je zo de bal er in, het was intuitie zei ie
Ik moet even op de calorieënrem trappenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 19:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
+1
Met een brownie natuurlijk
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 19:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat is Italiaans toch een prachtige taal![]()
![]()
Boks. Al is de bikini die ik er ooit kocht voor in totaal twee tientjes echt meer dan prima.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 19:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ik door de decathlon loop wil ik altijd liefst zo snel mogelijk naar buiten.
Hele nare winkel vind ik dat
maar soms wel erg handig als je wat nodig hebt
Nee ze gaan volgens mij naar de grootste flat hier in de wijk.quote:
quote:Dit betreft een prio 1 melding wat betekent dat de hulpdiensten binnen 15 minuten ter plaatse moeten zijn omdat er mogelijk sprake is van een levensbedreigende situatie.
oh, de kwaliteit van hun eigen merken is op zich best prima.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 19:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Boks. Al is de bikini die ik er ooit kocht voor in totaal twee tientjes echt meer dan prima.
Als het heel dichtbij was ging ik wel even kijken, wel gedaan toen de snackbar in de fik stond.quote:
Ik woon dichtbij een doorgaande weg naar het zkh/politiebureau. Dus ik hoor eigenlijk ook wel dagelijks een paar keer de sirenes..quote:Op dinsdag 27 juli 2021 19:32 schreef Ama het volgende:
Ik hoor het hier altijd vet goed want ze komen altijd via de weg achter mijn huis de wijk in.
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 19:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Als het heel dichtbij was ging ik wel even kijken, wel gedaan toen de snackbar in de fik stond.Maar geen zin nu haha. Maar moet zeker paar minuten fietsen en te lui voor nu.
Ik niet dagelijks gelukkig.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 19:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik woon dichtbij een doorgaande weg naar het zkh/politiebureau. Dus ik hoor eigenlijk ook wel dagelijks een paar keer de sirenes..
Ja, alleen die winkel zelf is... ehm...quote:Op dinsdag 27 juli 2021 19:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, de kwaliteit van hun eigen merken is op zich best prima.
vooral de wandeldingen heb ik best wel een paar goede van
vroeger moest je overal uitkijken dat je niet overreden werd door kinderen op fietsjes, stepjes en skateboards die ze overal uit de rekken trokken. dat is nu wel minder geworden geloof ik.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 19:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, alleen die winkel zelf is... ehm...
Ik had toevallig bhv samen met wat decathlonpersoneel, ballen mogen de koters daar al niet meer mee spelen. Iets met sprinklers.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 19:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vroeger moest je overal uitkijken dat je niet overreden werd door kinderen op fietsjes, stepjes en skateboards die ze overal uit de rekken trokken. dat is nu wel minder geworden geloof ik.
Vorige nog daar geweest. Hadden eindelijk weer een beetje normale voorraad van fietskleding. da was heel lang dramatisch. Nu wel een nieuw regenjasje dus
Ik snap wel meer niet.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 19:44 schreef christmastsunami het volgende:
Ik heb hier zo'n regen pak dat zo ongemakkelijk zit, maar wel wat gekost heeft, ik het zonde vind om het te dumpen, maar het is zo waardeloos en zit zo ongemakkelijk.
Ik weet niet waarom dat soort miskopen gewoon niet weggooi.
Ik weet niet waar ik het vandaan heb, maar is niet alles wat je 2 jaar ofzo nooit gebruikt, eigenlijk waardeloos? ,Japan ofzo?quote:
gewoon op je lokale weggeefhoek-FBgroep zetten of zoquote:Op dinsdag 27 juli 2021 19:44 schreef christmastsunami het volgende:
Ik heb hier zo'n regen pak dat zo ongemakkelijk zit, maar wel wat gekost heeft, ik het zonde vind om het te dumpen, maar het is zo waardeloos en zit zo ongemakkelijk.
Ik weet niet waarom dat soort miskopen gewoon niet weggooi.
Komari?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 19:48 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ik het vandaan heb, maar is niet alles wat je 2 jaar ofzo nooit gebruikt, eigenlijk waardeloos? ,Japan ofzo?
prima zonnetje hierquote:Op dinsdag 27 juli 2021 19:58 schreef dud0r het volgende:
Het doet een beetje hard regenen hier. Gaat het in de rest van het land ook zo hard?
nope in Delft is er vrij weinig aan de regenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 19:58 schreef dud0r het volgende:
Het doet een beetje hard regenen hier. Gaat het in de rest van het land ook zo hard?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Stuur eens doorquote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 19:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Oh toch geen brownie bij de koffie![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Wil je het land uit dan??quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Lang geen verkeerd appartement voor dat geld.
Jammer dat het op de begane grond ligt![]()
https://www.immoweb.be/nl(...)archId=610048ffdaf85
Lekker elk weekend naar de Highstreetquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Lang geen verkeerd appartement voor dat geld.
Jammer dat het op de begane grond ligt![]()
https://www.immoweb.be/nl(...)archId=610048ffdaf85
De natte droom van menig jongeman in die tijd..quote:
Okeequote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Net over de grens betaal je veel minder voor huizen. Dus ik kijk zo af en toe een beetje rond
heel eventjes, half uurtje terug of zo.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 19:58 schreef dud0r het volgende:
Het koningshuis zit hier achter he??quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:08 schreef christmastsunami het volgende:
Die hele huizen koop en huur woningen zitten struktureel fout, er gaan een helboel mensen hier zwaar aan verdienen. het heeft ook iets te maken met dat toeslagen systeem, die verhuurders krikken de prijs omhoog zodat meneer en mevrouw met wat meer huurtoeslag het maar net kan betalen.
Maar de verhuurder daardoor de prijs op hoog jaagt,
Er zitten geen economen in de nederlandse politiek. Wel prutsers.
en dan?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:10 schreef bitterbal het volgende:
Zo moe....
denk dat i maar zon thuis test deo
ze geven indirect gratis geld aan de woningcorporaties, die kan je net zo goed dus opheffen, aangezien ze toch niets willen verbouwenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het koningshuis zit hier achter he??
Nou ja een neef van de koning dan...
Ik zou de thuistest in je neus doen niet je in je deoquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:10 schreef bitterbal het volgende:
Zo moe....
Proef je nog wel wat of loopt er iets vreemds uit je neus?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:10 schreef bitterbal het volgende:
Zo moe....
Die test heeft een testresultaat dat niks zegt, als je positief test moet je alsnog naar de GGD ?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:10 schreef bitterbal het volgende:
Zo moe....
nee dat niet maar voel mij echt zo energieloos. lag ook bijna hele tid te slapen op balkonquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Proef je nog wel wat of loopt er iets vreemds uit je neus?
ja kloptquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:12 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Die test heeft een testresultaat dat niks zegt, als je positief test moet je alsnog naar de GGD ?
ja dan heb je het, en dan? 5 dagen op bed gaan liggen?quote:
nou niet naar werkquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dan heb je het, en dan? 5 dagen op bed gaan liggen?
Ja weet ik. Maar goed, als je denkt dat het zin heeft, lekker zo'n test doenquote:
dan, als je echt wilt, weten of iemand anders het wilt weten, en dan is het nog niet 100%, de test bij de GGD.quote:
Ben je nou ineens niet meer voor het testen?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja weet ik. Maar goed, als je denkt dat het zin heeft, lekker zo'n test doen
Heb vanmiddag mn 2e prik gehad, en ging eerder best goed, maar nu ben ik rillerig en meh en nogal sipquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:10 schreef bitterbal het volgende:
Zo moe....
Sip zelfs?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:17 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Heb vanmiddag mn 2e prik gehad, en ging eerder best goed, maar nu ben ik rillerig en meh en nogal sip
keep it in the holes, komt goed.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:17 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Heb vanmiddag mn 2e prik gehad, en ging eerder best goed, maar nu ben ik rillerig en meh en nogal sip
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:17 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja alsof ik zo kan huilen ofzo, en nee ben niet bijna ongesteldquote:
vervelendquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:18 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja alsof ik zo kan huilen ofzo, en nee ben niet bijna ongesteldhaha
Ja hoop het ookquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vervelendHoop dat het snel voorbij is
Oh jawel hoor. Maar testen als je klachten hebt. Als je moe bent zie ik daar geen reden in om te gaan testen. Corona is niet overal de schuld van.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben je nou ineens niet meer voor het testen?
Oh da's volgende week al !quote:
Moeheid kan toch een symptoom zijnquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Maar testen als je klachten hebt. Als je moe bent zie ik daar geen reden in om te gaan testen. Corona is niet overal de schuld van.
Ik heb iets van 6 uur opkomende griep achtige klachten gehad en ik ketting rook, dus ik voelde het ook, maar het ging wel over na ongeveer 6 uur.quote:
Ja dat denk ik ook, maar ben nog niet echt moequote:
Ik heb nu ook niet meteen zin om te eten, maar toch even iets opwarmen. Scheelt dat ik het nog over heb van gisterenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zelfde hier.
En als ik klaar ben met sporten ook niet meteen zin in warme maaltijd dus dat komt pas echt veel later meestal. Bij jou ook?
[..]
Oh, in dat geval
Lekker betalen
Even wat youtube-filmpjes kijken over Excel en Powerpoint, dan ben je zo weg.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:22 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook, maar ben nog niet echt moe
Jeetje, ok..nah ja,ga het meemakenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:22 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Ik heb iets van 6 uur opkomende griep achtige klachten gehad en ik ketting rook, dus ik voelde het ook, maar het ging wel over na ongeveer 6 uur.
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even wat youtube-filmpjes kijken over Excel en Powerpoint, dan ben je zo weg.
dit is jouw weer?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben nog niet buiten geweest vandaag
Maar ik heb ook geen zin
Ik vond het niet leuk en dacht, nou daar ga ik, maar na wat slaap was het wel weer wegquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:24 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Jeetje, ok..nah ja,ga het meemaken
Oh wow! Heftig wel! Hahahaquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:25 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Ik vond het niet leuk en dacht, nou daar ga ik, maar na wat slaap was het wel weer weg
Mwah, dat hoor je niet zo vaak toch. Moeheid hoor je wel heel vaak als bijwerking van het vaccin. Ik doe op verzoek van werk vanavond weer even een zelftestje maar mag morgen weer naar de teststraat.quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:25 schreef CherryLips het volgende:
Er komt allemaal troep uit die doorgeprikte gaatjes
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:25 schreef CherryLips het volgende:
Er komt allemaal troep uit die doorgeprikte gaatjes
Dat betekend dus dat vaccin zijn werk heeft gedaan en ik eigenlijk imuun ben tegen alle varianten. en mutaties.quote:
Vermoeidheid is een mogelijk symptoom van COVID-19quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mwah, dat hoor je niet zo vaak toch. Moeheid hoor je wel heel vaak als bijwerking van het vaccin. Ik doe op verzoek van werk vanavond weer even een zelftestje maar mag morgen weer naar de teststraat.
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb ook een sippe dag, maar dat is meer omdat de moeder van mijn favo collega opgegeven is. Ging met lichte uitvalsverschijnselen naar het ziekenhuis en ze geven het nu nog iets tussen 24-72 uur. Bleh.
Alleen nog niet tegen kettingroken.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:28 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Dat betekend dus dat vaccin zijn werk heeft gedaan en ik eigenlijk imuun ben tegen alle varianten. en mutaties.
wat?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb ook een sippe dag, maar dat is meer omdat de moeder van mijn favo collega opgegeven is. Ging met lichte uitvalsverschijnselen naar het ziekenhuis en ze geven het nu nog iets tussen 24-72 uur. Bleh.
Jawel maar dat is meestal in combinatie met een ander symptoom.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vermoeidheid is een mogelijk symptoom van COVID-19
De meestvoorkomende symptomen:
koorts
droge hoest
vermoeidheid
Je maakt een bitterbal niks wijsquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vermoeidheid is een mogelijk symptoom van COVID-19
De meestvoorkomende symptomen:
koorts
droge hoest
vermoeidheid
Oke dokter Liesjequote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jawel maar dat is meestal in combinatie met een ander symptoom.
Nee, wist ze niet. Ze had last van haar been gekregen vanuit haar onderrug. Collega stuurde gisteravond dat hij gewoon even casual op bezoek ging. Vanmorgen dat ze nog een paar dagen heeftquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat?![]()
Die moeder wist wel al dat ze ziek was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |