SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zijn we niet allemaal een beetje van het internet?quote:
lekker hequote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is hier ineens lichtbewolkt / zonnig.
ligt aan je leeftijdquote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn we niet allemaal een beetje van het internet?
dat is waar, maar mijn eigen oor is van mezelf.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn we niet allemaal een beetje van het internet?
de zon breekt door!quote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is hier ineens lichtbewolkt / zonnig.
ik snurk niet!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
doe maar, dan ga ik wel even wegquote:
Ik vind oren sexyquote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:37 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
dat is waar, maar mijn eigen oor is van mezelf.
Lekker aan het lelletje lebberen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er is niet zo heel veel dat jou niet triggert
Goeje vraagquote:
Haha, jaquote:
ach, het kan alles zijnquote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er is niet zo heel veel dat jou niet triggert
het is best een sexy oorquote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat internet-oor triggert mij ook wel
Ik zie ook zeker zes dingen die me triggerenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Code geel Los, Code Geel.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Gisteren een nieuwe tuinset gekocht met uitermate compfortabele stoelen met gasveer voor de leuning en zulks.
Net visite om voor het eerst te zitten, kussens erin en.. na 5 min een flits en een stortregen
Ik zou met zo'n piercing binnen drie dagen geen oor meer hebben.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie ook zeker zes dingen die me triggeren
Handigquote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou met zo'n piercing binnen drie dagen geen oor meer hebben.
Pirkte gisteren weer keihard met mijn vinger in mijn oog
Blijven hangen aan de schuifdeur bij de Appiequote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb niet zo snel triggers denk ik 🤔quote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
De sushi take away hieronder is open. Denk er aan om vanavond al uit te proberen. Ik eet geen vis, dus de keuze is wel beperkt..
Bos schijnbaarquote:
Ja, misschien wel. Misschien dat ik het toch ga proberen en er iets van vis bij te nemen..quote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:11 schreef Ama het volgende:
[..]Kun je niet beter iets anders gaan eten dan?
Klinkt ook lekker.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, misschien wel. Misschien dat ik het toch ga proberen en er iets van vis bij te nemen..
Maar ze verkopen ook yakitori spiesjes en chickenrolls
ik weet het, het is geen gehakt..quote:
je blijft niet zomaar achter dingen haken gelukkigquote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
klopt. alles om de wereld te redden en zoquote:
Oh lekker, ga ik van de week ook weer makenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:19 schreef theSlowRush het volgende:
ik heb nog couscous over van gisteren voor na het sporten.
Overratedquote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt. alles om de wereld te redden en zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
nee dat bestaat echt. zijn meerdere sushi zaken die dit hebben. Het ziet er ook ehct uit als zalmquote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
wel een foutje op de site: Futo Vegetarisch met sesam zalm en roomkaas..
ehhh
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Overratedvolgens mij heb ze al een gehad en was het best okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en anders is er nog altijd pittige knoflooksaus..Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Alles is lekker in een bad van knoflooksaus.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mij heb ze al een gehad en was het best oke
en anders is er nog altijd pittige knoflooksaus..
Ik weet niet of dit ook op gaat voor ijsjesquote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Alles is lekker in een bad van knoflooksaus.
Geef het dan een andere naam. Dit is wel heel verwarrend zo...quote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat bestaat echt. zijn meerdere sushi zaken die dit hebben. Het ziet er ook ehct uit als zalm
https://www.culinea.nl/recepten/zwarte-knoflook-ijs-met-whisky/quote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit ook op gaat voor ijsjes
Oke bijna alles.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit ook op gaat voor ijsjes
Ik durf niet te klikken.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
https://www.culinea.nl/recepten/zwarte-knoflook-ijs-met-whisky/
En dan een uur open en dicht schuiven omdat niemand je komt reddenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Blijven hangen aan de schuifdeur bij de Appie
Wedden van wel?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:17 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
je blijft niet zomaar achter dingen haken gelukkig
Jaa lekkerquote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
Of zal ik toch voor een Pokemonbowl gaan....
Hoe smaakt pikachu?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
Of zal ik toch voor een Pokemonbowl gaan....
Toch gegaan voor mijn eerste keuze (yakitori-spiesjes en chickenrolls). Misschien een andere keer een Pokébowl. Ik hoef eigenlijk maar naar beneden te gaan en ik sta al zowat in de zaak....quote:
Klinkt als een goede keuzequote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
yakitori-spiesjes en chickenrolls
Ahh gemiste kansquote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toch gegaan voor mijn eerste keuze (yakitori-spiesjes en chickenrolls). Misschien een andere keer een Pokébowl. Ik hoef eigenlijk maar naar beneden te gaan en ik sta al zowat in de zaak....![]()
(daar gaan mijn afvalplannen)
Hoop het. Het is me iig wel gelukt om vandaag langs de chips/koekjes/snoepjes te lopen zonder iets in te laden, maar daar staan wel de vandaag bezorgde brownies tegenoverquote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahh gemiste kans![]()
Morgen gewoon weer verder met je afval plannen?
Nou, geef ff terug @LTVDKquote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Grmbl, alle pennen hebben hier ineens pootjes gekregen en zijn weggelopen.
Hoezo is dat mijn probleem?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Grmbl, alle pennen hebben hier ineens pootjes gekregen en zijn weggelopen.
Hmm klinkt best vermoeiend voor jezelf zo half wel/half niet afvallen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoop het. Het is me iig wel gelukt om vandaag langs de chips/koekjes/snoepjes te lopen zonder iets in te laden, maar daar staan wel de vandaag bezorgde brownies tegenover![]()
![]()
Ik ben vorig jaar wel wat afgevallen, maar die kilo's zijn er toch weer snel bij gekomen.
Maar ja ik denk ook dat ik afvallen niet echt als bittere noodzaak zie. Zo dik ben ik nou ook weer niet. Ik ben alleen wat aan de zware kant gezien mijn lengte 80+kg bij 1.72 Kan goed spiermassa zijn, dat heb ik nooit laten meten. Maar de praktijkondersteuner heeft liever dat er iets van 10kg afgaat, om de kans op een nieuwe beroerte te verkleinen en daar zit wel wat in...
haha, noobquote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik snap even de connectie niet tussen grmbl en @:LTVDK
Dat gebruikt ballie altijd liefkozend voor mijquote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik snap even de connectie niet tussen grmbl en @:LTVDK
quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat gebruikt ballie altijd liefkozend voor mij
Oh OEPSquote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En als ze echt wil laten blijken dat ze van je houdt, begint ze over je kraanquote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gezellig, vond het huidige blauw al wat deprimerendquote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ah, de blauwe zone heeft een nieuw blauw kleurtje gekregen.
Lekker fris, lekker knalblauw.
En weer een bus in het water geredenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:15 schreef bitterbal het volgende:
zit weer iemand met zijn straaltje te spelen hier
https://imgur.com/gallery/r9KEnwi
Of ze pakt zijn autosleutels af.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En als ze echt wil laten blijken dat ze van je houdt, begint ze over je kraan
Dat is alweer een poosje geleden geloof ikquote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En als ze echt wil laten blijken dat ze van je houdt, begint ze over je kraan
ja paar keer per dagquote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En weer een bus in het water gereden
Oke ik kom echt nooit meer achter mijn laptop vandaan.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, de Pest duikt weer op in Amerika.
Kans is wel klein dat het naar Nederland komt, hoorquote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Oke ik kom echt nooit meer achter mijn laptop vandaan.
Mother nature hates us.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Weet je nog toen ze bij op1 zaten dan ook over corona zeidenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kans is wel klein dat het naar Nederland komt, hoor
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:30 schreef Ama het volgende:
Oeh hopelijk kan ik mijn vader zijn telefoon kopen.
Really? Waar in Amerika dan?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja en terecht. Parasieten die we zijn.quote:
We gaan er weer aan en dat is pri-hi-ma, aan de pest en de coro-ho-naquote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Stil nou, anders wil Ama niet meer naar buitenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weet je nog toen ze bij op1 zaten dan ook over corona zeiden
Mother nature is taking care of businessquote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stil nou, anders wil Ama niet meer naar buiten
Ik stel me nu een ultra vrolijk wijsje voor.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We gaan er weer aan en dat is pri-hi-ma, aan de pest en de coro-ho-na
Ja boe weg met ons, leve alle dierenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en terecht. Parasieten die we zijn.
Inb4: mensen zijn ook zoogdieren.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja boe weg met ons, leve alle dieren
Wat Idi Amin, Stalin en Hitler niet lukte gaat die dekselse meid wel lukkenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Mother nature is taking care of business
Nou ja, die waren ook wel goed op weg.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat Idi Amin, Stalin en Hitler niet lukte gaat die dekselse meid wel lukken
Survival of the fittest motherfuckersquote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat Idi Amin, Stalin en Hitler niet lukte gaat die dekselse meid wel lukken
Zogen is eigenlijk best een nasty woord.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inb4: mensen zijn ook zoogdieren.
Ja, maar dat is wel de essentie van het leven.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zogen is eigenlijk best een nasty woord.
Die paar miljoen op een paar miljard?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, die waren ook wel goed op weg.
Even een glaasje sinaasappelsap extra drinken dan maar.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:35 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Survival of the fittest motherfuckers![]()
Ik zoog, jij zuigt, wij hebben gezogen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dat is wel de essentie van het leven.
Supplementen naar binnen tikkenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even een glaasje sinaasappelsap extra drinken dan maar.
Hee, het is een begin hequote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:35 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Die paar miljoen op een paar miljard?
Ja..maar slikken ze ook..that's the real questionquote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zoog, jij zuigt, wij hebben gezogen.
En nu met het werkwoord stofzuigen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zoog, jij zuigt, wij hebben gezogen.
Je draagt je steentje bij met je broccoli-gehakt.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hee, het is een begin he
Ik doe het ze niet na
quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je draagt je steentje bij met je broccoli-gehakt.
Zo noemde gisteren iemand mannenhockey, stofzuigende mannen en nu vind ik het helemaal een debiele sport.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En nu met het werkwoord stofzuigen.
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:35 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Die paar miljoen op een paar miljard?
Tot ze eitjes gaan leggen in elk gaatje van je lichaam als je slaapt.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:39 schreef Ama het volgende:
Spinnen mogen blijven als ze niet te groot zijn en wel netjes andere insecten opruimen dan.
Alleen ijshockey is leukquote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo noemde gisteren iemand mannenhockey, stofzuigende mannen en nu vind ik het helemaal een debiele sport.
Nee man, die spin is banger voor mij.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot ze eitjes gaan leggen in elk gaatje van je lichaam als je slaapt.
Met mes en vork.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:39 schreef Ama het volgende:
Spinnen mogen blijven als ze niet te groot zijn en wel netjes andere insecten opruimen dan.
precies. dat vergeten mensen vaakquote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot ze eitjes gaan leggen in elk gaatje van je lichaam als je slaapt.
Net die spin die ik in Israël op mn kamer hadquote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Net die spin die ik in Israël op mn kamer had![]()
Ja dat ding was HUGE!quote:
Donutquote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:48 schreef bitterbal het volgende:
kennen jullie de rode panda al?
[ afbeelding ]
Nee??? Rode panda? Nooit van gehoord! Vertel eens wat meer?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:48 schreef bitterbal het volgende:
kennen jullie de rode panda al?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:49 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee??? Rode panda? Nooit van gehoord! Vertel eens wat meer?![]()
Tron! Goeie film!quote:
Awww..quote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
omg
De kleine panda, rode panda of katbeer is een bedreigde diersoort die in het oosten van het Himalayagebergte en in het zuidwesten van China leeft. Net zoals de reuzenpanda eet hij bamboe.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Kleine_panda
HET MEEST SCHATTIGE BEESTJE TER WERELD
[ afbeelding ]
Jij voelde geen sarcasme in haar post??quote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
omg
De kleine panda, rode panda of katbeer is een bedreigde diersoort die in het oosten van het Himalayagebergte en in het zuidwesten van China leeft. Net zoals de reuzenpanda eet hij bamboe.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Kleine_panda
HET MEEST SCHATTIGE BEESTJE TER WERELD
[ afbeelding ]
neequote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij voelde geen sarcasme in haar post??
Het was een lief bedoeld sarcasme hoor, vind het leuk om haar over dat soort dingen enthousiast te zien vertellenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij voelde geen sarcasme in haar post??
Ik wel. Je hebt hier wel vaker over de rode panda. Ik dacht dus dat zij wel gewoon wist wat de rode panda isquote:
Ok, moving on...quote:
we kunnen het niet genoeg over de rode panda hebben bosquote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik wel. Je hebt hier wel vaker over de rode panda. Ik dacht dus dat zij wel gewoon wist wat de rode panda is
Mee eens hoor...quote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:53 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Het was een lief bedoeld sarcasme hoor, vind het leuk om haar over dat soort dingen enthousiast te zien vertellen
Doe nog even waar hij zo betrapt kijkt om dat hoekjequote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we kunnen het niet genoeg over de rode panda hebben bos
[ afbeelding ]
Ja tochquote:
Ja dat wel!quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe nog even waar hij zo betrapt kijkt om dat hoekje
Handjes in de luchtquote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe nog even waar hij zo betrapt kijkt om dat hoekje
jij bent net zo sukkelig en dommigquote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:59 schreef Crack_ het volgende:
Zijn ze net zo sukkelig en dommig als de grote panda?
Nee, ze zijn meer verwant aan de wasbeer dan aan de pandaquote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:59 schreef Crack_ het volgende:
Oei.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:59 schreef Crack_ het volgende:
Jaquote:
beterquote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, ze zijn meer verwant aan de wasbeer dan aan de panda
quote:
niets is zo schattig als de rode panda. het is niet te bevatten zo schattigquote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heb jij geen spiegels thuis??
Not done!quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien smaken ze wel heerlijk, soort Chinees spek?
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niets is zo schattig als de rode panda. het is niet te bevatten zo schattig
Watquote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:01 schreef UitStraling het volgende:
Er belde net iemand maar ik had geen onderbroek aan, was raar om op te nemen
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien smaken ze wel heerlijk, soort Chinees spek?
Zonder beeld toch hoop ik?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:01 schreef UitStraling het volgende:
Er belde net iemand maar ik had geen onderbroek aan, was raar om op te nemen
Die wil ze niet want die kan ze niet martelen en dood laten gaan zoals Takkie.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wanneer ben je jarig bitterbal? Dan geven we je deze.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die wil ze niet want die kan ze niet martelen en dood laten gaan zoals Takkie.
Idd ja!quote:
Ja dacht spring even snel onder de douche en toen was ik wat aan het na-het-douchen-ronddansen en toen belde er iemand van mijn werk.quote:
Kun je toch wel opnemen?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dacht spring even snel onder de douche en toen was ik wat aan het na-het-douchen-ronddansen en toen belde er iemand van mijn werk.
Bijna hetzelfdequote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat wel maar voelde toch erg raar, alsof je naakt aan het schaatsen bent of zo
Da's ook weer een aparte associatie 🤔quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat wel maar voelde toch erg raar, alsof je naakt aan het schaatsen bent of zo
Nou ik leg m'n telefoon gewoon in de bank of op tafel met speaker aan.. als het dan per ongeluk beeldbellen is weet ik niet wat er te zien isquote:
Gedaan hoor maar voelde me vreemd bekeken en besnuffeld, leek wel of ik een hogere stem had ookquote:
Ohhh nu begrijp ik wat je bedoelt, ik schaats ook wel eens per ongeluk naakt en dan voel je je toch wat ongemakkelijk.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ik leg m'n telefoon gewoon in de bank of op tafel met speaker aan.. als het dan per ongeluk beeldbellen is weet ik niet wat er te zien is
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ohhh nu begrijp ik wat je bedoelt, ik schaats ook wel eens per ongeluk naakt en dan voel je je toch wat ongemakkelijk.
Ik douche altijd stiekem naaktquote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ohhh nu begrijp ik wat je bedoelt, ik schaats ook wel eens per ongeluk naakt en dan voel je je toch wat ongemakkelijk.
Lekker rolmopsen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:08 schreef Crack_ het volgende:
God, van die momenten dat je er bij het opstaan pas achter komt hoe vol je echt zitblijf wel liggen
Vragen toch altijd om toestemming voor beeld? Behalve bij FaceTime en whatsapp dan, dat bestaat natuurlijk ook nogquote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ik leg m'n telefoon gewoon in de bank of op tafel met speaker aan.. als het dan per ongeluk beeldbellen is weet ik niet wat er te zien is
Viezerikquote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik douche altijd stiekem naakt![]()
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gedaan hoor maar voelde me vreemd bekeken en besnuffeld, leek wel of ik een hogere stem had ook
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja dit was via Teams en ik heb standaard de webcam aanstaanquote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vragen toch altijd om toestemming voor beeld? Behalve bij FaceTime en whatsapp dan, dat bestaat natuurlijk ook nog
Utrechtquote:
Ok dat is al iets andersquote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja dit was via Teams en ik heb standaard de webcam aanstaan
Hagel???quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:13 schreef UitStraling het volgende:
Het hagelde een uurtje geleden hier zelfs een beetje, vind ik mooi.
kijk nu het echte leven in de dierentuinquote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:13 schreef UitStraling het volgende:
Het hagelde een uurtje geleden hier zelfs een beetje, vind ik mooi.
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk nu het echte leven in de dierentuin
hebben ze een rinstaartmaki die heet nutella.
Denk dat ik donut nutella ga noemen
En geelquote:
wie is donut?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk nu het echte leven in de dierentuin
hebben ze een rinstaartmaki die heet nutella.
Denk dat ik donut nutella ga noemen
Zielig voor dat diertje zeg. Die moet of in een dierentuin, maar liever nog in zijn natuurlijk habitat levenquote:
Al dat gepraat over onderbroeken en nutella hèquote:
Bakje yakitoryspiesjes 6 stuks en een schaaltje van 7 chickenrolls, maar heb ook nog een zakje cassave..quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gegeten? Toc niet maar 2 van die dingetjes?
Geloof dat die alweer gevangen squote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:23 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
laatst was er toch een ontsnapt, die staat misschien wel op maktplaats
Das toch niet genoeg voor diner?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bakje yakitoryspiesjes 6 stuks en een schaaltje van 7 chickenrolls, maar heb ook nog een zakje cassave..
Nee, dat merk ik nu.. Maar qua prijs is het wel voor een dinerquote:
ja dat wel jaquote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, dat merk ik nu.. Maar qua prijs is het wel voor een diner![]()
Ik heb ooit mijn toen gloednieuwe telefoon (S7) aan m'n moeder gegeven omdat die van haar kapot was gegaan, en toen ze ziek was kon ze zo nog contact met iedereen houden. Ik geef 'm, dag later heeft ze 'm laten vallenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:23 schreef Ama het volgende:
Denk dat het wel een goede deal is.
Heb nu een Huawei P20 lite en ik kan de Samsung a50 (helemaal als nieuw) voor 75 euro kopen van mijn vader.
Wel liefquote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb ooit mijn toen gloednieuwe telefoon (S7) aan m'n moeder gegeven omdat die van haar kapot was gegaan, en toen ze ziek was kon ze zo nog contact met iedereen houden. Ik geef 'm, dag later heeft ze 'm laten vallenHeel dat scherm in stukken. Dat deed even pijn
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:26 schreef Karzai het volgende:
Dokter vond me een aansteller, hij heeft wel nog op een aantal punten op mijn buik gedrukt, als ik er vrijdag nog last van heb bloed laten prikken, Zit toch meer in de blaas dan de darmen
Zei hij dat letterlijk?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:26 schreef Karzai het volgende:
Dokter vond me een aansteller, hij heeft wel nog op een aantal punten op mijn buik gedrukt, als ik er vrijdag nog last van heb bloed laten prikken, Zit toch meer in de blaas dan de darmen
Zei hij dat?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:26 schreef Karzai het volgende:
Tot nu toe nooit telefoon kapot gemaakt.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb ooit mijn toen gloednieuwe telefoon (S7) aan m'n moeder gegeven omdat die van haar kapot was gegaan, en toen ze ziek was kon ze zo nog contact met iedereen houden. Ik geef 'm, dag later heeft ze 'm laten vallenHeel dat scherm in stukken. Dat deed even pijn
Met kanten randje?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat zou ik graag huidkleurig zeggen of strandkleurig maar gewoon saai zwart
Klinkt als een geweldige huisarts.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee dat niet, maar die indruk gaf hij wel.
Geduld is een schone zaakquote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Wilde mijn uitjes laten karameliseren. Maar natuurlijk te laat opgezet. Weet niet of ik dat ga redden
Nee, volgens mij heb ik ook echt een kutstem.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:32 schreef UitStraling het volgende:
Krijgen jullie wel eens complimenten over wat voor een mooie leuke warme relaxte stem je hebt over de telefoon?
Ik rammelquote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak
Als er veel suikers inzitten duurt t sowieso niet lang
Wat maak je behalve de juun?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik rammel![]()
Maar ik geef ze nog wel even.
Zou juist zeggen dat jij zo'n lief piepstemmetje hebt, alsof je in zo'n speelgoedbeestje knijpt.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee, volgens mij heb ik ook echt een kutstem.
Wel ooit tegen me gezegd dat ik een radiostem hebquote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:32 schreef UitStraling het volgende:
Krijgen jullie wel eens complimenten over wat voor een mooie leuke warme relaxte stem je hebt over de telefoon?
Das een goed compliment tochquote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel ooit tegen me gezegd dat ik een radiostem heb
Dit geloof ik meteenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel ooit tegen me gezegd dat ik een radiostem heb
wat ga je maken?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Wilde mijn uitjes laten karameliseren. Maar natuurlijk te laat opgezet. Weet niet of ik dat ga redden
Jazeker. Er is ook tegen me gezegd dat ik een goed gezicht heb voor de radio. Dat was géén complimentquote:
Incl zweetvoeten? :p ‘muf en bloemkool’quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga wat in elkaar flansen met een Indiaas smaakje. En dit leek me wel lekker
Er gaat ook bloemkool inquote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Incl zweetvoeten? :p ‘muf en bloemkool’
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jazeker. Er is ook tegen me gezegd dat ik een goed gezicht heb voor de radio. Dat was géén compliment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |