SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zijn we niet allemaal een beetje van het internet?quote:
lekker hequote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is hier ineens lichtbewolkt / zonnig.
ligt aan je leeftijdquote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn we niet allemaal een beetje van het internet?
dat is waar, maar mijn eigen oor is van mezelf.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn we niet allemaal een beetje van het internet?
de zon breekt door!quote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is hier ineens lichtbewolkt / zonnig.
ik snurk niet!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
doe maar, dan ga ik wel even wegquote:
Ik vind oren sexyquote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:37 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
dat is waar, maar mijn eigen oor is van mezelf.
Lekker aan het lelletje lebberen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er is niet zo heel veel dat jou niet triggert
Goeje vraagquote:
Haha, jaquote:
ach, het kan alles zijnquote:Op dinsdag 27 juli 2021 14:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er is niet zo heel veel dat jou niet triggert
het is best een sexy oorquote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat internet-oor triggert mij ook wel
Ik zie ook zeker zes dingen die me triggerenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Code geel Los, Code Geel.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Gisteren een nieuwe tuinset gekocht met uitermate compfortabele stoelen met gasveer voor de leuning en zulks.
Net visite om voor het eerst te zitten, kussens erin en.. na 5 min een flits en een stortregen
Ik zou met zo'n piercing binnen drie dagen geen oor meer hebben.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie ook zeker zes dingen die me triggeren
Handigquote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou met zo'n piercing binnen drie dagen geen oor meer hebben.
Pirkte gisteren weer keihard met mijn vinger in mijn oog
Blijven hangen aan de schuifdeur bij de Appiequote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb niet zo snel triggers denk ik 🤔quote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
De sushi take away hieronder is open. Denk er aan om vanavond al uit te proberen. Ik eet geen vis, dus de keuze is wel beperkt..
Bos schijnbaarquote:
Ja, misschien wel. Misschien dat ik het toch ga proberen en er iets van vis bij te nemen..quote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:11 schreef Ama het volgende:
[..]Kun je niet beter iets anders gaan eten dan?
Klinkt ook lekker.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, misschien wel. Misschien dat ik het toch ga proberen en er iets van vis bij te nemen..
Maar ze verkopen ook yakitori spiesjes en chickenrolls
ik weet het, het is geen gehakt..quote:
je blijft niet zomaar achter dingen haken gelukkigquote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
klopt. alles om de wereld te redden en zoquote:
Oh lekker, ga ik van de week ook weer makenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:19 schreef theSlowRush het volgende:
ik heb nog couscous over van gisteren voor na het sporten.
Overratedquote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt. alles om de wereld te redden en zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
nee dat bestaat echt. zijn meerdere sushi zaken die dit hebben. Het ziet er ook ehct uit als zalmquote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
wel een foutje op de site: Futo Vegetarisch met sesam zalm en roomkaas..
ehhh
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Overratedvolgens mij heb ze al een gehad en was het best okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en anders is er nog altijd pittige knoflooksaus..Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Alles is lekker in een bad van knoflooksaus.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mij heb ze al een gehad en was het best oke
en anders is er nog altijd pittige knoflooksaus..
Ik weet niet of dit ook op gaat voor ijsjesquote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Alles is lekker in een bad van knoflooksaus.
Geef het dan een andere naam. Dit is wel heel verwarrend zo...quote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat bestaat echt. zijn meerdere sushi zaken die dit hebben. Het ziet er ook ehct uit als zalm
https://www.culinea.nl/recepten/zwarte-knoflook-ijs-met-whisky/quote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit ook op gaat voor ijsjes
Oke bijna alles.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit ook op gaat voor ijsjes
Ik durf niet te klikken.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
https://www.culinea.nl/recepten/zwarte-knoflook-ijs-met-whisky/
En dan een uur open en dicht schuiven omdat niemand je komt reddenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Blijven hangen aan de schuifdeur bij de Appie
Wedden van wel?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:17 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
je blijft niet zomaar achter dingen haken gelukkig
Jaa lekkerquote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
Of zal ik toch voor een Pokemonbowl gaan....
Hoe smaakt pikachu?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
Of zal ik toch voor een Pokemonbowl gaan....
Toch gegaan voor mijn eerste keuze (yakitori-spiesjes en chickenrolls). Misschien een andere keer een Pokébowl. Ik hoef eigenlijk maar naar beneden te gaan en ik sta al zowat in de zaak....quote:
Klinkt als een goede keuzequote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
yakitori-spiesjes en chickenrolls
Ahh gemiste kansquote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toch gegaan voor mijn eerste keuze (yakitori-spiesjes en chickenrolls). Misschien een andere keer een Pokébowl. Ik hoef eigenlijk maar naar beneden te gaan en ik sta al zowat in de zaak....![]()
(daar gaan mijn afvalplannen)
Hoop het. Het is me iig wel gelukt om vandaag langs de chips/koekjes/snoepjes te lopen zonder iets in te laden, maar daar staan wel de vandaag bezorgde brownies tegenoverquote:Op dinsdag 27 juli 2021 15:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahh gemiste kans![]()
Morgen gewoon weer verder met je afval plannen?
Nou, geef ff terug @LTVDKquote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Grmbl, alle pennen hebben hier ineens pootjes gekregen en zijn weggelopen.
Hoezo is dat mijn probleem?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Grmbl, alle pennen hebben hier ineens pootjes gekregen en zijn weggelopen.
Hmm klinkt best vermoeiend voor jezelf zo half wel/half niet afvallen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoop het. Het is me iig wel gelukt om vandaag langs de chips/koekjes/snoepjes te lopen zonder iets in te laden, maar daar staan wel de vandaag bezorgde brownies tegenover![]()
![]()
Ik ben vorig jaar wel wat afgevallen, maar die kilo's zijn er toch weer snel bij gekomen.
Maar ja ik denk ook dat ik afvallen niet echt als bittere noodzaak zie. Zo dik ben ik nou ook weer niet. Ik ben alleen wat aan de zware kant gezien mijn lengte 80+kg bij 1.72 Kan goed spiermassa zijn, dat heb ik nooit laten meten. Maar de praktijkondersteuner heeft liever dat er iets van 10kg afgaat, om de kans op een nieuwe beroerte te verkleinen en daar zit wel wat in...
haha, noobquote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik snap even de connectie niet tussen grmbl en @:LTVDK
Dat gebruikt ballie altijd liefkozend voor mijquote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik snap even de connectie niet tussen grmbl en @:LTVDK
quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat gebruikt ballie altijd liefkozend voor mij
Oh OEPSquote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En als ze echt wil laten blijken dat ze van je houdt, begint ze over je kraanquote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gezellig, vond het huidige blauw al wat deprimerendquote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ah, de blauwe zone heeft een nieuw blauw kleurtje gekregen.
Lekker fris, lekker knalblauw.
En weer een bus in het water geredenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:15 schreef bitterbal het volgende:
zit weer iemand met zijn straaltje te spelen hier
https://imgur.com/gallery/r9KEnwi
Of ze pakt zijn autosleutels af.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En als ze echt wil laten blijken dat ze van je houdt, begint ze over je kraan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |