SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach jaquote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn zusje maakt hem, ik kan dat beter maar dat weegt op tegen het gemak
Ik google even of Badr bloemkool lust, momentje.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:38 schreef bitterbal het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaa waar gaat die bloemkool in he
Leugensquote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:39 schreef christmastsunami het volgende:
het is een van de vaardigheden die je moet hebben geleerd.
Dat is toch vet kut juist.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou juist zeggen dat jij zo'n lief piepstemmetje hebt, alsof je in zo'n speelgoedbeestje knijpt.
Je kunt als vrouw een heel eind komen met een hoog kinderpiepstemmetje, in sommige facetten van het leven dan.quote:
Dan heb je ineens rijstwafels.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:41 schreef UitStraling het volgende:
Risotto is babysimpel, je moet alleen niet even de deur tussendoor open doen voor het bezoek.
Als ik mezelf hoor in een voiceberichtje heb ik echt het idee dat ik naar een kind luister ofzo.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kunt als vrouw een heel eind komen met een hoog kinderpiepstemmetje, in sommige facetten van het leven dan.
Ik weet niet echt wat voor stem ik heb eigenlijk. 🤔quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Als ik mezelf hoor in een voiceberichtje heb ik echt het idee dat ik naar een kind luister ofzo.
Fierce when (a)rousedquote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:47 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik weet niet echt wat voor stem ik heb eigenlijk. 🤔
waarom deed je een fabrieks reset?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:46 schreef Ama het volgende:
Recent telefoon gereset, moet ik volgende week weer alles installeren. Wat een zwaar leven en wat een luxe probleem ook weer.
Oh da's kut! Is echt hit or miss danquote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:47 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb maar een recept wat ik lastig vind en dat is mijn versie van de Frank Sinatra Vitello alla Milanese, maar dat is puur omdat alles op het laatst binnen een half minuutje klaar moet zijn.
Ja omdat je totaal anders klinkt dan dat je zelf denkt/hoort, daarom altijd afgaan op wat anderen erover zeggen, toch?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:47 schreef Crack_ het volgende:
Vind niet zowat iedereen z’n eigen stem vervelend
Vind ik een goeiequote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja omdat je totaal anders klinkt dan dat je zelf denkt/hoort, daarom altijd afgaan op wat anderen erover zeggen, toch?
Yep maar is wel een mooi liefdesgerechtje, puur Italiaans.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:48 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh da's kut! Is echt hit or miss dan
Hahahaquote:
Ja dacht dat het nodig was maar bleek gewoon een fout te zijn in een app door automatische update.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:48 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
waarom deed je een fabrieks reset?
Oh ok ! Dat klinkt al leukquote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep maar is wel een mooi liefdesgerechtje, puur Italiaans.
puur italiaans is ook dat je niet alle italiaanse kruiden door elkaar gaat gooien, maar het houd bij 1 of 2 van ze.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep maar is wel een mooi liefdesgerechtje, puur Italiaans.
Maarja, nu is ie weer net als toen je hem kocht.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dacht dat het nodig was maar bleek gewoon een fout te zijn in een app door automatische update.
Keertje een avondje dit doen hier, https://vocaroo.com/quote:
Nee want heb van alles aangepast haha.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:54 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Maarja, nu is ie weer net als toen je hem kocht.
Klopt helemaal, deze zit alleen salie in qua kruiden eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:52 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
puur italiaans is ook dat je niet alle italiaanse kruiden door elkaar gaat gooien, maar het houd bij 1 of 2 van ze.
Oh dat zou apart zijn ! Dat je de stem van iedereen hoort!quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keertje een avondje dit doen hier, https://vocaroo.com/
Deden we voorheen wel eens, wie weet dat nog?
Ja dat is nog best heel erg grappigquote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:55 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh dat zou apart zijn ! Dat je de stem van iedereen hoort!![]()
Ja dat denk ik ook wel!!! Hahahaquote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is nog best heel erg grappig
KARAOKE?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keertje een avondje dit doen hier, https://vocaroo.com/
Deden we voorheen wel eens, wie weet dat nog?
Wat ga je etenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Tijd om zo avondeten te maken, ik sterf van de honger.
Nee, het is bijna altijd goededag spreek ik met mevrouw.....?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:32 schreef UitStraling het volgende:
Krijgen jullie wel eens complimenten over wat voor een mooie leuke warme relaxte stem je hebt over de telefoon?
Praat je met zo’n Gooisch accent?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:51 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hahahaik weet dat ik als een kakker praat
en denk wel een leuke telefoonstem want had vorige week aardig sjans met een mede-kakker van de GGD die ik aan de lijn had om mn afspraak voor de 2e prik te verzetten, hahaha
Dat heb ik al opquote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Tijd om zo avondeten te maken, ik sterf van de honger.
Komt door mn Schotse moeder, ik heb echt zo'n kakker "R"quote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Praat je met zo’n Gooisch accent?
Ik heb net een test gedaan en geluisterd maar het klinkt niet dus ik doe niet meequote:
sterker nog 1 keer gehad.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, het is bijna altijd goededag spreek ik met mevrouw.....?
Ben je ook kakkertje?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Komt door mn Schotse moeder, ik heb echt zo'n kakker "R"hahaha
Not really, woon gewoon op kanaleneilandquote:
Oh lekker tokkiequote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:04 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Not really, woon gewoon op kanaleneiland
Ik zou maar oppassenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh lekker tokkie
(Grapje, pls steek me niet meer)
(Is ook een grapje xD)
lekker doen danquote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:04 schreef Crack_ het volgende:
Oh het is hier donker, ik wil knus op de bank een filmpje kijken
Dacht Helmond en Rotterdamquote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ach Fozzie woont in ieder geval niet in Oss, daar wonen de echte messentrekkers..
De ossenaren hebben als scheldnaam Messentrekkers.quote:
een walvis is een zoogdier. Kan dus geen sushi van gemaakt worden..quote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:11 schreef Karzai het volgende:
gratis sushi in terneuzen, walvis aangespoeld
Hier hebben we de Audi-bendequote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ach Fozzie woont in ieder geval niet in Oss, daar wonen de echte messentrekkers..
Oh :’)quote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De ossenaren hebben als scheldnaam Messentrekkers.
Maar in Helliemund en ROtjeknor wonen en woonden misschien grotere tokkies.. In Helmond sws...![]()
![]()
Geen idee. Ik kom daar echt nooit. Ik ken ook niet echt mensen uit Helmond (afgezien van mijn broers schoonfamilie) , ook al woon ik er niet heel ver van afquote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh :’)
Is dat van Helmond niet super achterhaald ondertussen?
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kom daar echt nooit. Ik ken ook niet echt mensen uit Helmond (afgezien van mijn broers schoonfamilie) , ook al woon ik er niet heel ver van af
Ik heb niet echt zicht op huizenprijzen, ik zou niet eens weten wat de gemiddelde huizenprijs is hier in de wijk. Ik kom toch niet in aanmerking voor een hypotheekquote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Mijn zus woont er want lage prijzen voor huizen, die woont er al lange tijd prima.
Zo ver ken ik het nietquote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb niet echt zicht op huizenprijzen, ik zou niet eens weten wat de gemiddelde huizenprijs is hier in de wijk. Ik kom toch niet in aanmerking voor een hypotheek
Maar bepaalde delen in Helmond lijken me wel okee, Brandevoort en ''t Hout bijvoorbeeld
Ik moet zo ook spelen. Meestal eet ik dan na het sporten.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:08 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb om 1900 sportles, rot tijd met eten. Zou echt het liefst nog s middags warm eten, lijkt me zoveel fijner
Dat is nauwelijks het echt tokkie Helmond.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb niet echt zicht op huizenprijzen, ik zou niet eens weten wat de gemiddelde huizenprijs is hier in de wijk. Ik kom toch niet in aanmerking voor een hypotheek
Maar bepaalde delen in Helmond lijken me wel okee, Brandevoort en ''t Hout bijvoorbeeld
Zelfs dat doe ik nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |