SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach jaquote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn zusje maakt hem, ik kan dat beter maar dat weegt op tegen het gemak
Ik google even of Badr bloemkool lust, momentje.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:38 schreef bitterbal het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaa waar gaat die bloemkool in he
Leugensquote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:39 schreef christmastsunami het volgende:
het is een van de vaardigheden die je moet hebben geleerd.
Dat is toch vet kut juist.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou juist zeggen dat jij zo'n lief piepstemmetje hebt, alsof je in zo'n speelgoedbeestje knijpt.
Je kunt als vrouw een heel eind komen met een hoog kinderpiepstemmetje, in sommige facetten van het leven dan.quote:
Dan heb je ineens rijstwafels.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:41 schreef UitStraling het volgende:
Risotto is babysimpel, je moet alleen niet even de deur tussendoor open doen voor het bezoek.
Als ik mezelf hoor in een voiceberichtje heb ik echt het idee dat ik naar een kind luister ofzo.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kunt als vrouw een heel eind komen met een hoog kinderpiepstemmetje, in sommige facetten van het leven dan.
Ik weet niet echt wat voor stem ik heb eigenlijk. 🤔quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Als ik mezelf hoor in een voiceberichtje heb ik echt het idee dat ik naar een kind luister ofzo.
Fierce when (a)rousedquote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:47 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik weet niet echt wat voor stem ik heb eigenlijk. 🤔
waarom deed je een fabrieks reset?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:46 schreef Ama het volgende:
Recent telefoon gereset, moet ik volgende week weer alles installeren. Wat een zwaar leven en wat een luxe probleem ook weer.
Oh da's kut! Is echt hit or miss danquote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:47 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb maar een recept wat ik lastig vind en dat is mijn versie van de Frank Sinatra Vitello alla Milanese, maar dat is puur omdat alles op het laatst binnen een half minuutje klaar moet zijn.
Ja omdat je totaal anders klinkt dan dat je zelf denkt/hoort, daarom altijd afgaan op wat anderen erover zeggen, toch?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:47 schreef Crack_ het volgende:
Vind niet zowat iedereen z’n eigen stem vervelend
Vind ik een goeiequote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja omdat je totaal anders klinkt dan dat je zelf denkt/hoort, daarom altijd afgaan op wat anderen erover zeggen, toch?
Yep maar is wel een mooi liefdesgerechtje, puur Italiaans.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:48 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh da's kut! Is echt hit or miss dan
Hahahaquote:
Ja dacht dat het nodig was maar bleek gewoon een fout te zijn in een app door automatische update.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:48 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
waarom deed je een fabrieks reset?
Oh ok ! Dat klinkt al leukquote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep maar is wel een mooi liefdesgerechtje, puur Italiaans.
puur italiaans is ook dat je niet alle italiaanse kruiden door elkaar gaat gooien, maar het houd bij 1 of 2 van ze.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep maar is wel een mooi liefdesgerechtje, puur Italiaans.
Maarja, nu is ie weer net als toen je hem kocht.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dacht dat het nodig was maar bleek gewoon een fout te zijn in een app door automatische update.
Keertje een avondje dit doen hier, https://vocaroo.com/quote:
Nee want heb van alles aangepast haha.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:54 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Maarja, nu is ie weer net als toen je hem kocht.
Klopt helemaal, deze zit alleen salie in qua kruiden eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:52 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
puur italiaans is ook dat je niet alle italiaanse kruiden door elkaar gaat gooien, maar het houd bij 1 of 2 van ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |