abonnement Unibet Coolblue
pi_200577971
Kent Biles sowieso het concept tegenslag?
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 27 juli 2021 @ 16:32:00 #277
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_200578085
Druk van de Premjur Liek, zeggen we dan.
  PR en moderator dinsdag 27 juli 2021 @ 16:42:14 #278
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_200578273
Exactly like I thought:

Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 27 juli 2021 @ 16:45:08 #279
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_200578322
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 16:42 schreef Moira het volgende:
Exactly like I thought:

[ afbeelding ]
Best een jammerlijk signaal richting het team :o
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 27 juli 2021 @ 16:47:03 #280
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200578348
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 16:42 schreef Moira het volgende:
Exactly like I thought:

[ afbeelding ]
Wel goed dat ze dan niet toch heeft doorgezet. Daar zou niemand beter van worden. En daarnaast zijn dit soort dingen ook wel goed om meer aandacht te krijgen voor het mentale aspect. En voor mensen die mentale problemen hebben. 'Als zelfs Biles ze heeft, dan is het ook niet gek dat ik ze heb'
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 16:48:48 #281
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_200578368
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 16:47 schreef Redefine het volgende:

[..]

Wel goed dat ze dan niet toch heeft doorgezet. Daar zou niemand beter van worden. En daarnaast zijn dit soort dingen ook wel goed om meer aandacht te krijgen voor het mentale aspect. En voor mensen die mentale problemen hebben. 'Als zelfs Biles ze heeft, dan is het ook niet gek dat ik ze heb'
Waren afgelopen jaar ook een paar voetballers die hier in de media over spraken. Komt langzamerhand wat meer aandacht voor bij de clubs ook.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 27 juli 2021 @ 16:51:45 #282
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200578426
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 16:48 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Waren afgelopen jaar ook een paar voetballers die hier in de media over spraken. Komt langzamerhand wat meer aandacht voor bij de clubs ook.
Ja, kan alleen maar goed zijn om dat bespreekbaar te maken en om de begeleiding daar ook bij te zetten. Dan worden de sporters uiteindelijk juist gelukkiger en zal dat op de lange termijn prestaties juist ook positief beïnvloeden.

Mentale stress vreet ook gewoon veel energie.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_200578430
Het is wel erg opvallend dat dit dan midden in de teamfinale teveel wordt. Meestal word je dan overgenomen door adrenaline, en zit de piek van de mentale druk vooral vooraf. Ik zou hopen dat ze ook toen al begeleiding had daarbij en nu zeker.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  PR en moderator dinsdag 27 juli 2021 @ 16:57:31 #284
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_200578514
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 16:45 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Best een jammerlijk signaal richting het team :o
Dat team heeft wel d’r back, ze hebben maar 1 val geteld. De Amerikanen hebben gewoon volop gebankt op Simone’s moeilijkheid, en als Simone dan om veiligheidsredenen voor zichzelf kiest komt dat ze duur te staan.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  dinsdag 27 juli 2021 @ 16:59:16 #285
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200578542
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 16:51 schreef La_Tramposa het volgende:
Het is wel erg opvallend dat dit dan midden in de teamfinale teveel wordt. Meestal word je dan overgenomen door adrenaline, en zit de piek van de mentale druk vooral vooraf. Ik zou hopen dat ze ook toen al begeleiding had daarbij en nu zeker.
Ik denk dat de emmer langzaam aan het overlopen was. Ze maakte bij de kwalificatie voor haar doen al erg veel fouten. Kreeg dan nog die blessure daar overheen. Waarbij ze dan mogelijk zich steeds minder zeker is gaan voelen, maar dacht dat het wel goed zou komen bij de wedstrijd, omdat je altijd wel spanning hebt.

En dat het dan bij elkaar op dat moment de laatste druppel was die de emmer deed overlopen. Of dat de emmer al was overgelopen maar door de adrenaline het wat er niet aan haar voeten voelde.

Beide puur speculatie uiteraard.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 27 juli 2021 @ 17:01:04 #286
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_200578573
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 16:47 schreef Redefine het volgende:

[..]

Wel goed dat ze dan niet toch heeft doorgezet. Daar zou niemand beter van worden. En daarnaast zijn dit soort dingen ook wel goed om meer aandacht te krijgen voor het mentale aspect. En voor mensen die mentale problemen hebben. 'Als zelfs Biles ze heeft, dan is het ook niet gek dat ik ze heb'
Ik blijf mountainbikester Jenny Rissveds als groot voorbeeld noemen. Goud in Rio, daarna heel ernstig depressief. In 2019 eindelijk weer een World Cup gewonnen en vooral het interview kwam aan: "Twee jaar geleden wilde ik niet eens meer leven."

Inmiddels lijkt ze er gelukkig helemaal bovenop, hoewel dat zonder inside info altijd lastig te zeggen is natuurlijk. Maar goed, dat is even een zijsprongetje. Een nahup, zo u wilt :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 27 juli 2021 @ 17:01:34 #287
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200578579
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 16:57 schreef Moira het volgende:

[..]

Dat team heeft wel d’r back, ze hebben maar 1 val geteld. De Amerikanen hebben gewoon volop gebankt op Simone’s moeilijkheid, en als Simone dan om veiligheidsredenen voor zichzelf kiest komt dat ze duur te staan.
Het scheelt los van dat het Biles is ook nog wel dat je iemand minder hebt die je in kunt zetten. En dus ook elke score belangrijk was van de andere drie.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 17:07:07 #288
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200578649
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 17:01 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ik blijf mountainbikester Jenny Rissveds als groot voorbeeld noemen. Goud in Rio, daarna heel ernstig depressief. In 2019 eindelijk weer een World Cup gewonnen en vooral het interview kwam aan: "Twee jaar geleden wilde ik niet eens meer leven."

Inmiddels lijkt ze er gelukkig helemaal bovenop, hoewel dat zonder inside info altijd lastig te zeggen is natuurlijk. Maar goed, dat is even een zijsprongetje. Een nahup, zo u wilt :P
Ja. Dit zijn dan nog de gevallen waar het dan op de lange termijn nog goed komt. Natuurlijk ook wel gevallen als Robert Enke, met zelfmoord. Of Dumoulin nu, dat lijkt nu wel weer positief, maar is even afwachten of het zo is. En ook nog gevallen als Marcel Kittel, die durven te stoppen omdat ze er geen plezier meer aan beleven. Wat niet betekend dat de sporters die toch doorgaan angsthazen zijn.

De sportieve druk lijkt mij bizar zwaar. Zeker bij Simone Biles (om het nog wat OT te houden). Samen met Katie Ledecky de grootste vrouwelijke medaille winnaars. En dan is turnen zelfs nog wel groter in de VS dan de het zwemmen bij de vrouwen. Zij is de poster girl. Uithangbord voor heel veel groepen in Amerika. Dan is het niet zo vreemd dat de druk teveel kan worden.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_200578653
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 15:18 schreef dz5b604 het volgende:

[..]

Je moet wat, dus dan maar iets van Ruslands (en werelds) grootste componist.
WUT?
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 17:07:49 #290
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200578662
Hoop wel dat de individuele meerkampen en toestelfinales vooral op sportief vlak bij zullen blijven :)
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_200578679
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 17:07 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ja. Dit zijn dan nog de gevallen waar het dan op de lange termijn nog goed komt. Natuurlijk ook wel gevallen als Robert Enke, met zelfmoord. Of Dumoulin nu, dat lijkt nu wel weer positief, maar is even afwachten of het zo is. En ook nog gevallen als Marcel Kittel, die durven te stoppen omdat ze er geen plezier meer aan beleven. Wat niet betekend dat de sporters die toch doorgaan angsthazen zijn.

De sportieve druk lijkt mij bizar zwaar. Zeker bij Simone Biles (om het nog wat OT te houden). Samen met Katie Ledecky de grootste vrouwelijke medaille winnaars. En dan is turnen zelfs nog wel groter in de VS dan de het zwemmen bij de vrouwen. Zij is de poster girl. Uithangbord voor heel veel groepen in Amerika. Dan is het niet zo vreemd dat de druk teveel kan worden.
Daarnaast speelt er bij turnen natuurlijk ook nog wel meer, die vieze dokter, rechtszaken, maniakale coaches, vanaf je 5e al 30 uur per week moeten trainen en op je eten letten..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  dinsdag 27 juli 2021 @ 17:12:19 #292
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200578716
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 17:09 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Daarnaast speelt er bij turnen natuurlijk ook nog wel meer, die vieze dokter, rechtszaken, maniakale coaches, vanaf je 5e al 30 uur per week moeten trainen en op je eten letten..
Zeker. Dat is bij turnen extremer dan bij elke andere sport. Mede omdat bij turnen het gebruikelijk is om op jongere leeftijd al te staan.

Ik hoop dat de turnwereld grondig gaat renoveren, zodat het in de toekomst een gezondere (topsport is niet gezond, maar daarbinnen zijn wel gradaties) sport gaat worden.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_200578809
Ik ga denk ik nog wel wat tijd nemen om de indviduele toestel streams terug te kijken, die race om het brons was ik wat uit het oog verloren.
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  PR en moderator dinsdag 27 juli 2021 @ 17:33:56 #294
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_200578948
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 17:01 schreef Redefine het volgende:

[..]

Het scheelt los van dat het Biles is ook nog wel dat je iemand minder hebt die je in kunt zetten. En dus ook elke score belangrijk was van de andere drie.
Ja maar let’s be honest, zelfs als Biles in optima forma de meerkamp had geturnd vandaag had dat geen 3,5 punt gescheeld.
Tenzij ze misschien haar double pike op sprong zou doen (ik dacht ook dat ze dat nodig hadden) maar ze koos sws al voor de Amanar. Dat scheelt alleen al 0.8 punten in D-score (en nu met die 5.0 van d’r scheelt het 1.6). Haar D-score op vloer had ook nog een punt gescheeld. Maar ook dan kom je niet bij de 3,5. (En als Rusland niet 2x was gevallen op balk was het verschil meer dan 5,5, of meer dan 4,5 als Jordan Chiles niet ook was gevallen op vloer, dat gat red je niet mét Simone’s D en E).

Wat dat betreft is het jammer dat ze uitviel want ik had de Amerikaanse fans (niet de meisjes) graag zilver zien halen mét Biles. Gewoon voor dat toontje lager. Nu dekken ze zich in dat het door Simone komt en dat het ze anders wel was gelukt, wat waarschijnlijk dus niet eens het geval zou zijn.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator dinsdag 27 juli 2021 @ 17:36:29 #295
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_200578975
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 17:21 schreef koffieleuk het volgende:
Ik ga denk ik nog wel wat tijd nemen om de indviduele toestel streams terug te kijken, die race om het brons was ik wat uit het oog verloren.
Same! Met het scoreblaadje ernaast :P
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  dinsdag 27 juli 2021 @ 17:39:17 #296
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200579018
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 17:33 schreef Moira het volgende:

[..]

Ja maar let’s be honest, zelfs als Biles in optima forma de meerkamp had geturnd vandaag had dat geen 3,5 punt gescheeld.
Tenzij ze misschien haar double pike op sprong zou doen (ik dacht ook dat ze dat nodig hadden) maar ze koos sws al voor de Amanar. Dat scheelt alleen al 0.8 punten in D-score (en nu met die 5.0 van d’r scheelt het 1.6). Haar D-score op vloer had ook nog een punt gescheeld. Maar ook dan kom je niet bij de 3,5.

Wat dat betreft is het jammer dat ze uitviel want ik had de Amerikaanse fans (niet de meisjes) graag zilver zien halen mét Biles. Gewoon voor dat toontje lager. Nu dekken ze zich in dat het door Simone komt en dat het ze anders wel was gelukt, wat waarschijnlijk dus niet eens het geval zou zijn.
Dat ontken ik dan ook helemaal niet he :+ Het gaat erom dat het buiten de kwaliteiten van Biles al veel scheelt qua inspanning etc. Vergelijkbaar met de 3x3 basketballers die bijna de hele wedstrijd tegen België de vierde man misten, omdat ze zijn vingers recht aan het zetten waren.

Dit jaar zou het in alle gevallen al spannend zijn geweest met de Russen en inderdaad al de vraag of de Russen niet alle gevallen al zouden winnen. Daarom inderdaad extra jammer dat Biles er nu niet bij was, dan blijf je houden dat ze zeggen: 'Rusland wint, ja omdat Biles er niet bij was' OP Teletekst zie je dit eigenlijk al aan de kop.

Wat dan weer een beetje vergelijkbaar is met 'VDP valt uit, Pidcock wint' terwijl het nog maar de vraag was of Pidcock met VDP niet ook al gewonnen had.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_200579311
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 17:39 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat ontken ik dan ook helemaal niet he :+ Het gaat erom dat het buiten de kwaliteiten van Biles al veel scheelt qua inspanning etc. Vergelijkbaar met de 3x3 basketballers die bijna de hele wedstrijd tegen België de vierde man misten, omdat ze zijn vingers recht aan het zetten waren.
Goeie vergelijking.
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 17:39 schreef Redefine het volgende:
Dit jaar zou het in alle gevallen al spannend zijn geweest met de Russen en inderdaad al de vraag of de Russen niet alle gevallen al zouden winnen. Daarom inderdaad extra jammer dat Biles er nu niet bij was, dan blijf je houden dat ze zeggen: 'Rusland wint, ja omdat Biles er niet bij was' OP Teletekst zie je dit eigenlijk al aan de kop.

Wat dan weer een beetje vergelijkbaar is met 'VDP valt uit, Pidcock wint' terwijl het nog maar de vraag was of Pidcock met VDP niet ook al gewonnen had.
Ik vreesde die headline al. Is natuurlijk niet het hele verhaal, en gewoon jammer dat de kwaliteiten Russische team (en ook Pidcock) wat onderbelicht blijft.
Wat dat betreft ben ik enigszins blij met de kwalificatie, want daar versloegen de Russen een team mét Biles én schrapresultaten.
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  dinsdag 27 juli 2021 @ 18:12:28 #298
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200579478
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 18:01 schreef koffieleuk het volgende:

[..]


Goeie vergelijking.
[..]

Ik vreesde die headline al. Is natuurlijk niet het hele verhaal, en gewoon jammer dat de kwaliteiten Russische team (en ook Pidcock) wat onderbelicht blijft.
Wat dat betreft ben ik enigszins blij met de kwalificatie, want daar versloegen de Russen een team mét Biles én schrapresultaten.
Ja dat scheelt nog wel. Dan komt het wat minder uit de lucht vallen. En dan had je, ook al was het duidelijk dat de VS nooit aan die score zou komen, nog meer discussie zou komen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_200579505
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 16:24 schreef Meridiaan het volgende:
Kent Biles sowieso het concept tegenslag?
Tegenslag wellicht wel. Maar "verliezen" of "afgaan" denk ik niet nee.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 18:15:23 #300
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200579516
Ik denk morgen wel wat meer van de finale te gaan zien. Dan is er buiten waterpolo geen andere sport die ik wil zien. Dus ik gewoon door op stream kijken of juist op tv.

Plus dat de individuele meerkamp al een stuk overzichtelijker is. En de strijd individueel toch net even wat mooier is.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')